Som besökare på Dayviews samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!
Forgotten password?
  • Logga in med
Tekniskt fel pågår. På grund av att en server kraschat är det vissa problem att ladda upp bilder. Flera äldre bilder har även försvunnit till följd av detta, vilket vi beklagar. Vi arbetar för att få igång det så snart som möjligt.
Annons

Flest reaktioner senaste veckan

Ingen användare

Ingen användare

Ingen användare

Ingen användare

Ingen användare

Publish photos. As many as you want to. For free.

You can publish and share as many photos as you like to on Dayviews. You keep your rights to what you publish, and it's free. Sign up.

Tävling: Färgstark!

Forum » Nyheter » Tävling: Färgstark!
 
 
Current thread - Tävling: Färgstark!
offline
Post: 73
Anna Fri 4 Apr 2014 16:12

Grafik: Letti Freivalds @Freivalds


Visa oss dina sanna färger.

Nu har tävlingen FärgSTARK dragit igång, och tävlingstemat är enkelt: vi vill se färg! Så släpp in färgen i ditt liv och visa oss hur du på kreativa sätt fångar den på bild.
offline
Post: 152
lill-musse Fri 4 Apr 2014 16:16
Går ej ladda upp den, står bara och laddar o inget händer.
offline
Post:
Fri 4 Apr 2014 16:30
Vad ska man skriva på sitt bidrag om bilden och hur hög ska upplösningen vara?
:)
offline
Post: 73
Anna Fri 4 Apr 2014 17:14
Man behöver inte skriva något särskilt, bara förklara den lite kort. Och så högupplöst som möjligt, men det är mest viktigt för senare när man mejlar in den om man hamnat på topp-10! :)
offline
Post: 599
Gabriel Sjölund Fri 4 Apr 2014 17:45
Musse, testa annan webbläsare. Vilken kör du idag?

XxxEmoscr3amxxX: Förklara vad bilden föreställer och en story runt bilden. Vad? Vem? När? Varför? :)
offline
Post:
Fri 4 Apr 2014 20:13
Försökte att högupplösa bilden men kunde inte få den större. Jag vet inte om min beskrivning blev så bra men jag tycker själv att bilden visar fina färger i olika nyanser, lite blandat med det mörka och visar kärlek till hösten. Tycker att de mesta av de andra bidragen har skrivit något kort som t.e.x bara vad det är på bilden. c:
offline
Post: 2
MiniPan Wed 9 Apr 2014 19:02
försöker ladda up bilden men den laddar bara och inget händer :(
offline
Post: 73
Anna Wed 9 Apr 2014 19:12
Testa att ladda upp den på din Dayviews först och lägg sedan upp den därifrån! - om det redan är det du gör;
vad har du för operativsystem och browser?
offline
Post: 1
Patrik Persson Wed 9 Apr 2014 21:19
Färgstark
offline
Post: 73
Anna Wed 9 Apr 2014 21:30
@PatrikPersson här tävlar man: http://dayviews.com/p/contestInfo/80/ :)
offline
Post: 152
lill-musse Thu 10 Apr 2014 21:46
@Lightspeed , jag använder Google chrome, testat olika webbläsare, och rensat cache men hjälpte ej.

You must be signed in to write in the forum