trött på reklam!!
Current thread - trött på reklam!!
hej. vill bara medela att jag är riktigt miss nöjd med eran sidan. den blir bara dåligare och dåligare. det spelar ingen roll vad man ska göra på eran sidan. för varje gång man tycker på något eller går vidare till nästa bild så kommer det bara upp mera och mera reklam över menyraden är rätt tråkigt. förbättre eran sidan och ta bort all reklam över menyraden.
Jasså du har detta fenomen också! Jag trodde det var jag som hade fel på datorn.
Gör de inget åt detta så skulle jag tro att det är många DV;skrivare som avslutar sitt abonemang här.
Men visst det är ju reklampengar, men har de inga som besöker sidan så har de ju ingen användning av pengarna heller!!
Gör de inget åt detta så skulle jag tro att det är många DV;skrivare som avslutar sitt abonemang här.
Men visst det är ju reklampengar, men har de inga som besöker sidan så har de ju ingen användning av pengarna heller!!
tycker precis lika. om dom nu vill ha reklam behöver dom inte precis ha den över menyraden. och det är ju inte en reklam utan hur många som hellst och det är ju nästan bara samma reklam hela tiden.
precis. bdb blir bara dåligare och dåligare med all reklam!!
I går hade jag 86 reklmbanner åvanför DW;s Det är ett rent hälvete att blädra ner så man kan se och läsa bilderna. Idag har datorn hängt sig 3, TRE GÅNGER enbart för denna på hoppande reklambaners. Gör om och gör rätt!!! Blir min dator förstörd av er reklam på grund av att den hängersig så man måste göra nödstoppar hela tiden soå kommer jag att göra en polisanmälan.
Så tabort eller flytta på reklamen NUUUU!!!
Så tabort eller flytta på reklamen NUUUU!!!
SKÖNT det inte bara är jag som får OÄNDLIGT MED REKLAM banners överst på sidan. -.-
jag håller på att tröttna som FAN på detta nu!!
antingen gör ni (Dayviews) av med reklamen överst på sidan och har den på höger hörn som dom andra reklamerna!!!
eller tar ni er i kragen och fixar så att den slutar att multiplicera sig!!!!!
För fan tillslut kommer folk att tröttna och lämna sidan.
Även jag som har varit trogen här länge kan tänka mig att stänga mitt konto om detta fortsätter länge till!
jag håller på att tröttna som FAN på detta nu!!
antingen gör ni (Dayviews) av med reklamen överst på sidan och har den på höger hörn som dom andra reklamerna!!!
eller tar ni er i kragen och fixar så att den slutar att multiplicera sig!!!!!
För fan tillslut kommer folk att tröttna och lämna sidan.
Även jag som har varit trogen här länge kan tänka mig att stänga mitt konto om detta fortsätter länge till!
värkar inte som att den som har hand om reklamen innom dv tar hand om det.
Vad tycker ni om den tyska reklamfilmen som helt plötsligt börjar spela musik mm här bredvid då? Sjukt irriterande då man inte ens kan stänga av den!!
Det finns en ad som alltid kommer igång när jag har musen mot den vilket ger en popup som har ett videoklipp.
De där förbannade reklamerna med ljud som bara sätts igång är också så jävla irriterande. När man pausar en av dem kommer en popup eller så blir det tyst i tre sekunder, sen kommer en ny igång, oftast den där tyska.
SNÄLLA FÖR FAN.
De där förbannade reklamerna med ljud som bara sätts igång är också så jävla irriterande. När man pausar en av dem kommer en popup eller så blir det tyst i tre sekunder, sen kommer en ny igång, oftast den där tyska.
SNÄLLA FÖR FAN.