Ljud reklamen
Current thread - Ljud reklamen
Men för guds skull ta bort dem, de är enormt störande..
Jag håller med, får "psykbryt". Startar ju om och om och om igen hela tiden!
den går igång å stör även om man kollar på film eller serier i datorn, om man har DV på i bakgrunden :(
GHHA...precis sitter och pausar och stänger av ljudet men nej..dom ska starta om hela J***a tiden.
Om sick off it!!
Om sick off it!!
FÖRIHELVETE gör er av med det här skitet, så jävla irriterande!!!!
blev så himla rädd när jag inte fattade vart det kom från. tyskt mumlande överallt vart man än gick, när man kollade filmer och annat. ta bort skiten nu tackohej
Ta bort den fucking jävla skit reklamen som ska förstöra när man lyssnar på musik osv.. ja rent ut sagt HATAR den!! Så otroligt jävla störande. Räcker det inte med att ni har förstört sidan nog mycket genom den otroligt störanoch feta reklamen i "Headern" ?? Snälla, gör er av med skiten! Visst ni kan ha reklam, men den behöver väl inte sitta vid headern eller låta!!
Jag kan bara hålla med föregående skribenter. Ta bort den störande tyska reklamen.
Headern är bara jobbig fr att om man sitter här i mer än 10 minuter så blir den längre och längre och längre. Jag sitter på dv varje dag många timmar, men reklamen har minskat den tiden, min mor sover på dagarna och det är inte så att den kan lägga allt ljud i headsettet nej, den ska spela upp det i högtalarna på datorn :|
Får damp såfort någon reklamjävel drar igång, ta bort dom, plz :(
Är den kvar? Tänker inte börja ha dayviews uppe förrän den är borta.