Vi har släppt vår nya uppladdning som låter dig ladda upp bilder och skriva bildtext var för sig! Uppladdade bilder finns sparade och du kan skriva bildtexter senare. Bilderna publiceras när du skrivit bildtext till dem. Dessutom så går det snabbare att ladda upp och du kan redigera bilderna innan du skriver bildtext och publicerar.
Skriv gärna här vad ni tycker om det och om ni har några problem med att ladda upp bilder. Om ni har något problem så försök beskriva det så noga som möjligt i lugn och ro.
Vässad uppladdning
Current thread - Vässad uppladdning
Inget fel på det nya uppladdnings sytemet men jag tycker ändå att den vanliga uppladdaren ska vara dne man kommer till och så kan man klicka sig vidare till denna, och ett tips på något alla vill ha är att man kan ladda upp flera bilder med samma bildtext utan att behöva sitta och kopiera in det efteråt -.-
^
Tanken är ju att du ska skriva en unik bildtext till varje bild för att göra det hela lite mer intressant för dina besökare.
Tanken är ju att du ska skriva en unik bildtext till varje bild för att göra det hela lite mer intressant för dina besökare.
bilden kommer ju inte till rätt dag? hittar den inte alls ? :O
de här va skit, ha som förut mycket enklare
Bilderna hamnar på dagen du tog dem. Om du inte vill det kan du välja datum bilden ska laddas upp på.
De var de sämsta ni någonsin har gjort . BYT TILLBAKA . Detta var så krångligt :S Byt tillbaka
Alltid kul med konstruktiv kritik... Vad är det ni inte gillar med detta? Beskriv det gärna lite så att vi vet vad vi ska förbättra istället. Det är riktigt klurigt att lista ut vad ni menar när ni skriver sånt här.
Föreställ er att ni kom upp på vårt kontor och skulle beskriva vad ni tyckte istället. Har svårt att se att ni skulle skrika "värdelöst!" och sedan gå, eller har jag fel?
För de som faktiskt vill komma upp på kontoret och berätta vad de tycker så är ni självklart välkomna.
Äh lyssna inte på'rom.. Snorungar som är rädda för förändring... "Åh nej, något är annorlunda! Är det bättre än det gamla? SKITER JAG I!! DET ÄR INTE SAMMA SOM JAG ÄR VAN VID ALLTSÅ ÄR DET KASST, BUHUHU JAG KLARAR INTE AV NYA SAKER :(((((((("
skrev massa och skulle lägga upp de men den laddades inte upp!
Fungerar det om du försöker igen?
Min bild jag ladda upp dök inte upp alls O.o fick ta den gammla igen :(
SKIT SKIT SKIT.
som sagt...varför infektera något som redan funkar SKITBRA?
nu är jag sådär arg igen....
som sagt...varför infektera något som redan funkar SKITBRA?
nu är jag sådär arg igen....