Datingsidor?!
Current thread - Datingsidor?!
Är det bara jag som får upp en ny flik med en datingsida på min internetsida när jag sitter och skriver kommentarer här på DV?! Eller har jag fått nå virus?
Är det en så kallad popup, eller öppnas en helt ny flik? Det behöver nödvändigtvis inte vara virus, beror nog på vad det är för sida. :) Använder du en vettig webbläsare kan du blockera popups, du kan också blockera all reklam om det är så (med Firefox och Chrome åtminstone). I annat fall kan du bara ladda ner den version som är gratis med MBAM (sök på google) och uppdatera och söka igenom datorn.
Nä de öppnas en helt ny flik.. =/ har firefox :) O har blockerat popups... Det är ju de jag tycker är så konstigt... :(
Okej, men ladda ner MBAM (http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html) och kolla igenom datorn, det skadar ju inte. Sedan kan du ladda ner tillägget Adblock plus till Firefox och se om det hjälper något. :)
Okej, för de verkar ju riktigt skumt att de dyker upp datingsidor när jag inte ens har varit in på nån, o vissa har jag aldrig hört talas om nångång... Den där sidan du skicka ska kollas upp! ^^ tack!
Hej
Får exakt samma sak, och händer min pojkvän också, bara här på dayviews! Kört antivirus och den hittar ingenting.
Får exakt samma sak, och händer min pojkvän också, bara här på dayviews! Kört antivirus och den hittar ingenting.
hmm... Konstigt, nu har de inte hänt mig på ett tag... inte sen jag skrev detta faktiskt... =/ riktigt drygt va de, o vissa datingsidor hade man ju inte ens hört talas om heller...
Mm, det händer bara ibland, inte hela tiden. Kom förut in på nån C-dating eller nåt. o_o'
Idag fick jag upp nå jävla pokersida också... Värdelöst! :o