Hej,
Nu på sistone har en Mr. Green-reklam poppat upp i en "stängbar" ruta, men som inte ens går att stänga. Varken det enorma krysset eller knappen "Stäng" går att trycka på, och det enda sättet att få bort det är att stänga ner fliken och öppna en ny. Bugg kanske? Frustrerande, i alla fall.
Den förbannade Mr. Green-reklamen.
Current thread - Den förbannade Mr. Green-reklamen.
OTROLIGT irriterande!!!!!!!
Yes yes reklamer går till intäkter för att underhålla sidan MEN denna e otroligt störig!
Yes yes reklamer går till intäkter för att underhålla sidan MEN denna e otroligt störig!
detta.
Galet frustrerande! Olämplig reklam som vägrar försvinna, inte konstigt att jag inte loggar in så ofta längre! Den här sidan håller på att gå åt pipsvängen.
Det funkar ungefär 1 gång av 20.
och inget svar heller. finns det ens folk som driver den här sidan?
det som är mest upprörande är faktiskt att bilddagboken har lagt in reklam på sidan som är gjord för myndiga personer. hur många procent av användarna är över 18? 5%?
imorgon har de väl porreklam också :')
det som är mest upprörande är faktiskt att bilddagboken har lagt in reklam på sidan som är gjord för myndiga personer. hur många procent av användarna är över 18? 5%?
imorgon har de väl porreklam också :')
Anledningen till att Mr Green-reklamen är svår att klicka bort är nog att det stora undre krysset bara är en bluff-grej och inte stänger rutan utan bara gör att man hamnar på Mr Greens hemsida. Den övre stäng-knappen funkar för mig iaf.
Så inte bara är reklamen sjukt störande - de kör med ruttna knep också.
Så inte bara är reklamen sjukt störande - de kör med ruttna knep också.
Övre stäng-knappen fungerar som sagt 1 gång av 20 för mig, skulle jag nog säga!