/ej-inloggad/show.html
måndag 23 december 2013 bild 4/4
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nystädad hörna med en 5000 kr ihop plockad Dator, klarar BF3 på Ultra så ska inte klaga, det gömmer sig också en hemmabyggd baslåda bakom datorstolen som dunkar på ganska bra :D Tips på uppgradering i hörnan?
Annons
Taggad med
Bilden saknar taggar
Geotag

Ingår i album
Kamerainfo
Kamera LT26w
Brännvidd 4 mm
Bländare f/2.4
Slutartid 1/10 s
ISO 320
Datum
Kommentera bilden
/ej-inloggad/comments.html


Anonym
tis 24 dec 2013 01:33
linka gärna wallpapern på Supran om du har link!

BossTewdy
lö 11 jan 2014 19:47
Det går inte att länka bilden utan att det kommer upp "fullscreen" skiten, sök bara på Toyota Supra på Google bilder om du inte redan hittat bilden :D

Anonym
tis 24 dec 2013 01:12
Specs?

Anonym
tis 24 dec 2013 09:31
Det är ju inte omöjligt. 5k är ett realistiskt pris för att lira BF3, speciellt om burken inte är ny.

BossTewdy
tis 24 dec 2013 22:15
AMD A8-5600K 3.6Ghz
Crucial DDR3 BallistiX Tactical 8 Kit 1866Mhz
MSI FM2-A55M-E33 m-Atx
Seagate Barracuda® 1TB SATA 6Gb/s
Sapphire HD-7870 OC 2Gb
Crucial DDR3 BallistiX Tactical 8 Kit 1866Mhz
MSI FM2-A55M-E33 m-Atx
Seagate Barracuda® 1TB SATA 6Gb/s
Sapphire HD-7870 OC 2Gb

Mickema
ons 25 dec 2013 00:16
klarar inte ultra? bf3 kräver väl 3gb grafikkortsminne på ultra, eller?

Anonym
ons 25 dec 2013 00:32
LOL.... 3GB grafikminne benefitar bara om du har fler än 1 skärm...

Anonym
ons 25 dec 2013 12:11
Tror bestämt att allt över 2 gb bara benefitar om man har fler än en skärm.
Och man kan fortfarande maxa BF4 på ett 290.
Och man kan fortfarande maxa BF4 på ett 290.

Anonym
ons 25 dec 2013 12:27
Tror knappast det är omöjligt att lyckas plocka ihop en dator för 5000 som klarar av bf3 på ultra, bf3 är inte så jäkla krävande som folk påstår.

Anonym
ons 25 dec 2013 12:56
Så vitt jag vet har ett 290 originellt 3GB vilket som?
Och nej, det kan du inte utan vidare. Rec på BF4 är 3GB V-am.
3GB standarden har mer eller mindre införts nu. Så det är inte längre enbart spel som Fallout 3/NV Oblivion/Skyrim som kan använda mer än 3!
Och nej, det kan du inte utan vidare. Rec på BF4 är 3GB V-am.
3GB standarden har mer eller mindre införts nu. Så det är inte längre enbart spel som Fallout 3/NV Oblivion/Skyrim som kan använda mer än 3!

Anonym
ons 25 dec 2013 13:41
I termen "maxat" så gör du inte det.
60 FPS är det du kallar "maxa".
Annars kan jag ju säga att jag maxar Crysis 3 med mitt 7970 på stock, helt enkelt för att det är spelbar FPS över 30. Vilket.. Inte stämmer.
Sedan när du har 120Hz skärm så krävs det lite mer.
Sedan har jag både haft ett 7870, ett 7950 och nu ett 7970. Kan ju säga med säkra ord att ett 7870 klarar inte av BF3 när AA och dylikt börjar dras upp.
60 FPS är det du kallar "maxa".
Annars kan jag ju säga att jag maxar Crysis 3 med mitt 7970 på stock, helt enkelt för att det är spelbar FPS över 30. Vilket.. Inte stämmer.
Sedan när du har 120Hz skärm så krävs det lite mer.
Sedan har jag både haft ett 7870, ett 7950 och nu ett 7970. Kan ju säga med säkra ord att ett 7870 klarar inte av BF3 när AA och dylikt börjar dras upp.

CR0ZZ4RN
ons 25 dec 2013 13:44
jag sa inte att jag maxade, nämnde bara vad jag har för fps med GTX 570.
nu kan ni få fortsätta, pallar inte detta.
nu kan ni få fortsätta, pallar inte detta.

Anonym
ons 25 dec 2013 14:13
Aa, för allt handlar om grafik minne. Antar att ni jobbar sjukt mycket med datorer.

potat1s
ons 25 dec 2013 14:30
Jag maxade bf3 med mitt 560 ti 2gb. Dock inte fullt maxat då jag var tvungen att ta bort blurr effekten för den drog ner min fps från 60-70 till 20-30 när man gör hastiga rörelser

Anonym
ons 25 dec 2013 17:21
Varför man nu ens vill spela buggfesten bf4 är ju frågan, tar bort några buggar och flera andra kommer så det blir lika mycket skit som tidigare. Man får allt veta när folk inte är nöjda på grund av olika grejer.
Well well sagt mitt, men bf3 kan maxas på en dator som inte kostar över 8000 kronor. Sen att ni vill skryta om att ni har dittan och dattan i era datorer är en helt annan grej.
Kriga på ni, finns ingen som kommer ge efter i denna diskussion.
Well well sagt mitt, men bf3 kan maxas på en dator som inte kostar över 8000 kronor. Sen att ni vill skryta om att ni har dittan och dattan i era datorer är en helt annan grej.
Kriga på ni, finns ingen som kommer ge efter i denna diskussion.

Anonym
ons 25 dec 2013 19:53
Tror många här är såna som fick sprillans i7 builds av mamsen, och igentligen inte vet allt för mycket.

Anonym
ons 25 dec 2013 19:58
Eller, så är jag en sådan snubbe som faktiskt jobbat ihop sin i7:a. (Sedan behövs det inte mer än en i5:a för spel, men jag använder den till mer än spel).

Anonym
tor 26 dec 2013 06:38
Jaså? Sist jag läste om bf4 var för någon dag sedan och många anser det är ospelbart ännu, sist ens bf var spelbart var från 1942 till bf 2. Sedan har det bara gått ut för. Bad company 2 är helt ok att lira men där kan man stöta på en hel del buggar ännu just för att dom aldrig fixade till allt. Sedan får man ju inte glömma klassikern som är nätkoden som är helt skadad i battlefield, vette fan vad som hände men den var inte lika mycket skit i dom äldre liren.

potat1s
tor 26 dec 2013 22:21
Jag har spelat BF4 sen releasen och gör det ännu dagligen. Håller med om att spelet var ospelbart när skiten crashade. men de buggarna folk snackar om som tex att HUDen efter revival inte försvinner eller att hit registern är usel är då inget jag stött på ( märkligt nog? ). För mig och de jag spelar med har spelet varit jäkligt nära perfekt. Och netcoden är ju dock uppenbart cp men helt ok imo, Men den e ju det bara för att det är så mkt som pågår i spelet vilket gör det svårt att fixa

Anonym
fre 27 dec 2013 07:25
Det är inget att skylla på, folk dagligen orkar inte ens med bf4 just för buggarna dom stöter på, vissa märker inget men vissa gör och så ska det inte vara.
Det går inte skylla på att det händer för mycket i spelet, den har funkat mycket bättre i dom äldre spelen men nu är den dynga.
Och det går inte komma där heller med (men då spelade inte lika många)
Det går inte skylla på att det händer för mycket i spelet, den har funkat mycket bättre i dom äldre spelen men nu är den dynga.
Och det går inte komma där heller med (men då spelade inte lika många)

Anonym
fre 27 dec 2013 10:45
BF4 ser ut att vara en alpha/beta, lite. Det håller jag faktiskt med om.

potat1s
fre 27 dec 2013 16:08
Det jag menade med netcoden är att den inte funkar så bra i och med att BF3/4 är krävande spel. I tex BF2 eller 1942 var inte spelen lika krävande. Men eftersom att de tog många snäpp högre med bf3/4 så blir det ju så när man lägger till sådan kvalitet på texturerna, ljudet, grafikmässigt helt enkelt.

Anonym
fre 27 dec 2013 18:28
Netcoding har ju mycket med grafiken att göra, eller din dator alls. Jk.

Anonym
fre 27 dec 2013 18:51
Netcode sitter inte i grafiken, lika dålig ursäkt som när folk säger det jag skrev tidigare (då spelade inte lika många)
Aja nog argumenterat, bf fanboys kommer det alltid finnas som försvarar spelet in till det sista.
Jag tänker ödsla tiden på annat
Aja nog argumenterat, bf fanboys kommer det alltid finnas som försvarar spelet in till det sista.
Jag tänker ödsla tiden på annat

potat1s
lö 28 dec 2013 06:23
Jag skulle inte då kalla mig bf fanboy då jag spelar nfs, dota och coh lika mycket som bf. Skriver bara vad jag vet. Kanske jag förklarar cp skadat men så ursäkta. Men skitsamma nu, vi har våra åsikter!

Anonym
lö 28 dec 2013 09:37
försvarar man bf in till det sista och förklarar vadalla fel beror på en ändå talar gott om skaparna och deras spel kallas an för fanboy, då spelar det ingen roll ifall man spelar andra andra spel vid sidan om. Man kan fortfarande vara en.
Jepp nu läggs detta ner
Jepp nu läggs detta ner

BossTewdy
lö 11 jan 2014 19:41
Nu svarar jag här, kanske lite efter menmen
AMD A8-5600K FM2 Quad Core 3.6Ghz
Crucial DDR3 Ballistix Tactical 8GB Kit 1866Mhz
MSI FM2-A55M-E33 m-ATX
Seagate Barracuda 1TB SATA 6 Gb/s
Sapphire HD7870 OC 2GB Dual-X
Ett gammalt 500w nätagg
Har ett nytt moderkort FM2-A85XMA-E35 som ska in när jag får mitt nya chassi Aerocool VS-92 Mid Tower som jag beställde ifrån CDON idag, jag ska byta moderkort PGA det jag har nu klarar bara 1GB grafikkort, så mitt grafikkort jobbar bara på halva ens kraft.
Och ja, min dator klarar BF3 på ultra, vet inte vilka FPS men måste vara över 40 iallafall, kommer bli mer FPS när jag byter moderkort.
AMD A8-5600K FM2 Quad Core 3.6Ghz
Crucial DDR3 Ballistix Tactical 8GB Kit 1866Mhz
MSI FM2-A55M-E33 m-ATX
Seagate Barracuda 1TB SATA 6 Gb/s
Sapphire HD7870 OC 2GB Dual-X
Ett gammalt 500w nätagg
Har ett nytt moderkort FM2-A85XMA-E35 som ska in när jag får mitt nya chassi Aerocool VS-92 Mid Tower som jag beställde ifrån CDON idag, jag ska byta moderkort PGA det jag har nu klarar bara 1GB grafikkort, så mitt grafikkort jobbar bara på halva ens kraft.
Och ja, min dator klarar BF3 på ultra, vet inte vilka FPS men måste vara över 40 iallafall, kommer bli mer FPS när jag byter moderkort.

Anonym
lö 11 jan 2014 19:53
Jag kör GTX 660 TI 2GB, AMD Phenom x4 Black edition 3.6 GHz, jag maxar BF4 med 60-100+ FPS.

Anonym
lö 11 jan 2014 21:08
Ja, du gör säkert det ett Titan och 780Ti klarar av med nöd och näppe. Detta med ett 7870 eller 660 Ti.
Snälla, lägg bara ner det.
Snälla, lägg bara ner det.

Anonym
lö 11 jan 2014 21:14
Finns en väldigt simpel mattematisk grund till detta, let me explain.
Under 3GB V-ram är helt enkelt för lite för att AA MSAA etc ska fungera korrekt på högsta inställningarna.
Man "Maxar" inte ett spel såvida det inte är de högsta inställningarna, utöver det är termen "maxa" verkligen dumt.
Under 3GB V-ram är helt enkelt för lite för att AA MSAA etc ska fungera korrekt på högsta inställningarna.
Man "Maxar" inte ett spel såvida det inte är de högsta inställningarna, utöver det är termen "maxa" verkligen dumt.

Anonym
lö 11 jan 2014 21:18
Lol, kanske ska ta en titt på din skit då. Verkar som att du har fuckar upp rätt hårt om du inte maxar på ett 780. xD
Jag körde 100% ultra, förövrigt. Tror bara att din skit inte är optimiserad.
Jag körde 100% ultra, förövrigt. Tror bara att din skit inte är optimiserad.

Anonym
lö 11 jan 2014 21:22
... Du måste vara riktigt korkad.
Jag har ett 7970 Vapor-X, vad ska jag ha ett 780 Ti till när jag inte ens spelar krävande spel? Den knuffar BF4 i c:a 30 - 45 FPS med allt skruvat på fullt, detta i stock.
Ett 780 / 780 Ti får c:a 65 - 80 FPS.
Jag har ett 7970 Vapor-X, vad ska jag ha ett 780 Ti till när jag inte ens spelar krävande spel? Den knuffar BF4 i c:a 30 - 45 FPS med allt skruvat på fullt, detta i stock.
Ett 780 / 780 Ti får c:a 65 - 80 FPS.

Anonym
lö 11 jan 2014 21:32
Korten kommer inte ens upp i den önskade FPS:en när MSAA är avstängt, så dröm vidare.
http://i.imgur.com/o5xVabk.png
http://i.imgur.com/o5xVabk.png

Anonym
lö 11 jan 2014 22:55
Kör man 780 och knappt får ut 100 FPS på BF4 med full ultra så gör man ju uppenbarligen något fel. Jag kan fan frapsa på ultra i minst 60 FPS. l2p.

Anonym
lö 11 jan 2014 22:57
Det finns förövrigt videos på Youtube där folk maxar BF4 på GTX 440 eller 450 med 50-60 FPS. Så du kanske ska kolla upp lite andra källor innan du börjar snacka skit, din länk var troligtvis från betan eller något. xD

Anonym
lö 11 jan 2014 23:08
Din länk var ju uppenbarligen från långt innan 290 korten kom ut, så du kan ju inte riktigt rely'a på den. xD pajas.

Anonym
lö 11 jan 2014 23:21
Rolig kille, bra på att argumentera osv. Linkar bilder från tidigt 2013. GG.

Anonym
lö 11 jan 2014 23:36
Ja, men visa nu din Video där han spelar in BF4 på Ultra settings med MSAA på x4 i 1080p konstant över 60 FPS utan dips.
Var god och lägg upp dina bevis, för dina tomma ord håller inte.
Var god och lägg upp dina bevis, för dina tomma ord håller inte.

Anonym
lö 11 jan 2014 23:46
Sitter precis och uppdaterar, för att jag installerade windows 7 istället, för att 8 suger. Appropå det, MSAA (som du sa hade helt med grafik minne att göra) blir inte fullt utnyttjad om du inte kör windows 8. Det har inte ett skit att göra med grafikminne (det finns uppdaterade bevis). Ska göra en video när jag har alla updates och BF4. DW.
Jag har ingen anledning att sitta här och ljuga om det, när det finns videos på 3 år gamla GPU's som gör samma sak som mitt. xD
Jag har ingen anledning att sitta här och ljuga om det, när det finns videos på 3 år gamla GPU's som gör samma sak som mitt. xD

Anonym
lö 11 jan 2014 23:51
Istället för att sitta och käfta här så kan du ju söka på Youtube "Battlefield 4 full ultra GTX 4**" men det skulle ju motbevisa dig, så det är lättare att bara sitta här och käfta. (Skrev 4** för att jag inte är säker på om det är 440, 450, eller 460).

Anonym
lö 11 jan 2014 23:54
http://www.youtube.com/watch?v=LlI9-73d-BY
Det här är inte videon jag såg, och det är betan. Så den är inte riktigt bevis på det jag sa. Men den bevisar ju att du inte har en aning, iaf.
Det här är inte videon jag såg, och det är betan. Så den är inte riktigt bevis på det jag sa. Men den bevisar ju att du inte har en aning, iaf.

Anonym
lö 11 jan 2014 23:55
Du länkade BF4 som inte ens körs på 1080p skärm och detta i c:a 20 FPS.
Hur fan ska det motbevisa mig? HAHA.
Hur fan ska det motbevisa mig? HAHA.

Anonym
lö 11 jan 2014 23:57
Utgår man ifrån att mitt 660 TI (enligt dig) bara kommer upp i 45 FPS, och han recordar på ett 460 med DUGLIG FPS, så visar ju det lite hur sne din matte är. Plus att (IGEN) så är det inte videon jag såg, + att det är beta. Betan rullade inte ens bra för folk med high end saker.

Anonym
sö 12 jan 2014 00:06
Dock kallar jag inte det där att maxa när han inte kör 1080p skärm och har mindre än 60fps. Bara kolla när han kastar granaten vid 2:30

Anonym
sö 12 jan 2014 00:09
Nej, sa inte att han maxade heller. Men har man full ultra, så maxar man grafiken. Oavsett vad folk här tycker, så är att maxa grafiken att lira på full ultra.
Sen sa jag ju även att det är beta, det är minst (MINST) 4 updates som fixar prestanda efter betan.
Sen sa jag ju även att det är beta, det är minst (MINST) 4 updates som fixar prestanda efter betan.

Anonym
sö 12 jan 2014 00:20
Du klarar inte ultra om du inte kan lira på ultra i 1080p & minst 60fps.

Anonym
sö 12 jan 2014 00:23
Det håller jag med om, men maxar man grafiken, så är det rättvist att säga "jag maxar grafiken" oavsett FPS, för den maxar ju grafiken. ;D;D;D;DÅDÅDldoddkakösjd.
Jag kör dock på konstant 60, och över. Detta inkluderar flertalet explotioner. :) (HAR DOCK INTE PROVAT PÅ WINDOWS 7).
Jag kör dock på konstant 60, och över. Detta inkluderar flertalet explotioner. :) (HAR DOCK INTE PROVAT PÅ WINDOWS 7).

Anonym
sö 12 jan 2014 00:36
"Du är efterbliven". GG. Eftersom jag är efterbliven, och inte kan komma med bevis, vart är dina bevis? Eller är du bara en vanlig DV p12'a som tror att han vet allt? För så verkar det atm. När ditt sista argument (lika korkat som dina alla argument) är att jag är efterbliven.

Anonym
sö 12 jan 2014 00:38
DU HAR JU INTE BEVISAT ETT SMACK, VAD ÄR DITT PROBLEM? HAHA.

Anonym
sö 12 jan 2014 00:42
Har du det? Har jag sagt att jag har det? Kan du länka en till bild från 1940, snälla.
Och du säger att jag är efterbliven. :3
Och du säger att jag är efterbliven. :3

Anonym
sö 12 jan 2014 00:44
Gillar dina comebacks. Kan du inte motbevisa mig ska du inte beté dig som att du har rätt heller. Jag har linkat folk som kan frapsa på 460 med full ultra och duglig/pre-duglig FPS. Det är ju mer bevis än du har kommit med så här långt. xD

Anonym
sö 12 jan 2014 00:47
Vad ska jag motbevisa? En video som spelas i 20-30 FPS och detta är inte ens 1080p. Det motbevisar ju bara dig själv. .___.

Anonym
sö 12 jan 2014 01:03
Förklarade varför det ger mig poäng... Och du kallar mig efterbliven......
Du kan ju börja med och bevisa dina claims, det är väl steg ett, när du vill sitta och käfta. xD
Jag säger bara att jag LÄTT ligger på 60+. Kunde fan inte ha brytt mig mindre om du tror på det eller inte. Sen är det ju inte svårt att bara gå in på Youtube.com och kolla folk som frapsar på 60+ FPS på samma grafikkort. Men det vill du inte. xD
Du kan ju börja med och bevisa dina claims, det är väl steg ett, när du vill sitta och käfta. xD
Jag säger bara att jag LÄTT ligger på 60+. Kunde fan inte ha brytt mig mindre om du tror på det eller inte. Sen är det ju inte svårt att bara gå in på Youtube.com och kolla folk som frapsar på 60+ FPS på samma grafikkort. Men det vill du inte. xD

Anonym
sö 12 jan 2014 12:48
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201302765514087&set=gm.248914001943633&type=1&theater
Undrar varför alla skrattar åt dig ponken.
Undrar varför alla skrattar åt dig ponken.

Anonym
sö 12 jan 2014 12:51
Jag har redan länkat benches? Ska jag behöva länka fler benches där varken 4xx serien eller era grafikkort ens är i närheten av?
Vad fan spelar du ens på för upplösning? Och jag väntar fortfarande på ditt svar, för jag misstänker att du inte vet vad FPS är för något.
Vad fan spelar du ens på för upplösning? Och jag väntar fortfarande på ditt svar, för jag misstänker att du inte vet vad FPS är för något.

Anonym
sö 12 jan 2014 13:12
Återigen, bara för er p12'or med 7 IQ att kolla på youtube. Jag behöver inte bevisa ett skit ,hade ni inte varit inavlade hade ni kunnat kolla själv.
Och ja, länka fler "benches" från innan BF4 ens var releasat. Jävla amatör, på riktigt.
Och ja, länka fler "benches" från innan BF4 ens var releasat. Jävla amatör, på riktigt.

Anonym
sö 12 jan 2014 13:13
Sött att det fans en hel grupp av p12'or utan en aning. Bevisa att jag har fel, så kan du skratta sen.

Anonym
sö 12 jan 2014 13:14
Vi kollade, och konstaterade att det är maximalt 37 FPS, vilket inte ens är i närheten av spelbart i ett FPS. (Till och med videouppladdaren säger detta).
Väntar fortfarande på dina "motbevis". Du har verkligen ingen aning om hur hårdvara fungerar, vad som är bra, eller vad FPS eller MSAA etc är för något eller hur det fungerar. Du är måttligt dum och har förmodligen inte ens en 1080p skärm när du spelar.
Jag ber dig snällt nu, sluta skämma ut dig.
Väntar fortfarande på dina "motbevis". Du har verkligen ingen aning om hur hårdvara fungerar, vad som är bra, eller vad FPS eller MSAA etc är för något eller hur det fungerar. Du är måttligt dum och har förmodligen inte ens en 1080p skärm när du spelar.
Jag ber dig snällt nu, sluta skämma ut dig.

robinhey
sö 12 jan 2014 13:15
maxa bf4 med en sketen phenom och ett 660ti? vad fan kommer du från för planet?

robinhey
sö 12 jan 2014 13:17
jag sitter själv på ett brutalt överklockat asus gtx 660ti och en fx 8320 i 4,5 ghz. jag pallar fan inte mer i 1080p än high innan droppsen kommer på ultra för att minnet inte räcker

Anonym
sö 12 jan 2014 13:18
Fast nu pratar vi ju om 460, och inte mitt 660 som du sa att jag bara kommer upp i 40 med, när det finns videos av folk med 660 som frapsar i 60 FPS på 100 ultra. ;)
Hade du varit intelligent nog att kolla Youtube hade jag inte behövt sitta hör och argumentera med någon efterbliven inavlad jävla 12 åring.
Det enda din facebooklänk bevisade var ju bara att dina vänner är lika efterblivna som du, ni är troligen släkt också.
Hade du varit intelligent nog att kolla Youtube hade jag inte behövt sitta hör och argumentera med någon efterbliven inavlad jävla 12 åring.
Det enda din facebooklänk bevisade var ju bara att dina vänner är lika efterblivna som du, ni är troligen släkt också.

Anonym
sö 12 jan 2014 13:20
Du kanske ska plugga lite om datorer då, om du inte orkar ultra i 1080...... LOL. Finns SOM SAGT videos på folk med exakt samma setup som jag som frapsar i 50-60, på full ultra.
Om ni bara hade kollat innan ni började käfta så kanske detta hade sätt lite mindre inavlat ut.
Om ni bara hade kollat innan ni började käfta så kanske detta hade sätt lite mindre inavlat ut.

Anonym
sö 12 jan 2014 13:21
Det -> Finns -> Inte.
Är du korkad? Inte en människa i datorvärlden har ett 660 som klarar av det, INGEN.
Varför tror du jag argumenterar emot dig? För du har fel. Om du har så jävla rätt kan du länka bevis på din teori. För dem existerar inte.
Släkt? Jag kommer från Bulgarien. Hur fan ska det kunna vara min släkt i den gruppen? Det är några av dom främsta datorkunniga människorna i Sverige. Finns en anledning till varför vi skrattar åt dig.
Är du korkad? Inte en människa i datorvärlden har ett 660 som klarar av det, INGEN.
Varför tror du jag argumenterar emot dig? För du har fel. Om du har så jävla rätt kan du länka bevis på din teori. För dem existerar inte.
Släkt? Jag kommer från Bulgarien. Hur fan ska det kunna vara min släkt i den gruppen? Det är några av dom främsta datorkunniga människorna i Sverige. Finns en anledning till varför vi skrattar åt dig.

robinhey
sö 12 jan 2014 13:22
du har ju rökt på nått jävligt asså! Finns inte en chans i världen att kunna spela i 1080p med ett 660Ti på ultra i spelbar fps! kortet orkar inte det!

robinhey
sö 12 jan 2014 13:25
och att DU säger att du orkar ultra med en skten gammal phenom x4? wat? lägg ner för fan

Anonym
sö 12 jan 2014 13:51
HAHAHAHAHA!!! Det är så jävla kul att ni fortsätter säga det, när det det finns minst 10 bevis på en sökning.
http://www.youtube.com/watch?v=mv0lWvt4cnY 60 FPS och frapsar på ultra. Sug min kuk p12'or.
Och det här är den första länken jag såg.
http://www.youtube.com/watch?v=mv0lWvt4cnY 60 FPS och frapsar på ultra. Sug min kuk p12'or.
Och det här är den första länken jag såg.

Anonym
sö 12 jan 2014 13:54
Du.. Ser verkligen inte att videon hackar och rycker? Ser du verkligen inte det? Sedan spelar han ju en av dom minsta banorna hahahaha. Det är ju ingen generell benchmark ditt nöt. :DDD

Anonym
sö 12 jan 2014 14:59
@above maxa betyder att man drar igång allt. Och vad jag vet klarar inte någon dator av det ännu i vissa spel som kommit. Du som brukar kalla dig kunnig bevisar ju nu bara att jag haft rätt om dig hela tiden sen vi brukade tjaffsa förr om olika grejer.
När folk säger dom brukar "maxa" så har dom dragit ner på något annat.
När folk säger dom brukar "maxa" så har dom dragit ner på något annat.

Anonym
sö 12 jan 2014 15:05
george vet vad han snackar om ifall man utgår från dina aggressions problem = ej medicinerad för ADHD. Du tål inte att han har motbevisat dig utan du måste fortsätta kriga tills att folk ger upp så du ska anse du har vunnit så du kan skryta för dina polare i förskolestadiet.
Lägg bara ner och sluta tjaffsa, du beter dig som en liten arg flicka. Säker på att du inte har fått det där röda?
Lägg bara ner och sluta tjaffsa, du beter dig som en liten arg flicka. Säker på att du inte har fått det där röda?

Anonym
sö 12 jan 2014 15:14
@Above För det första är det betan & sen hackar det ju precis som Kevin skrev..

Anonym
sö 12 jan 2014 15:15
MSAA är inte fullt uppskruvat heller. Ultra preset har den på full.

Anonym
sö 12 jan 2014 15:24
Olaf, du om någon har ju inte haft rätt. "För det första är det betan" ja, det bevisar ju bara min poäng mer. Och återigen, finns fler videos. Men folk här är ju inte kompetenda nog för att söka. För då skulle mitt varit bevisat. Och vi pratade fortfarande om att lira 60 FPS på 660ti, vilket jag gör, ligger inte under 85 om det inte är saker som flyger i luften. Jag har provat, jag vet att det är ett faktum. Eran ignorans är helt irrelevant.

Anonym
sö 12 jan 2014 15:31
Hela den här convon började med att ni hävdade att man inte kan maxa BF4 på ultra, och att man måste ha mer än 2 gig grafik, annars kommer det aldrig funka. Här är vad man behöver (det högsta rekomenderade). Nu är det eran tur att bevisa minsta lilla, eftersom ni bara har snackat massa skit hittills. Eller åtminstånde googla hur man söker på Youtube.
Quad core CPU (Intel Core i5 or i7) at 3 Ghz
4 GB memory (8 GB for 64-bit operating systems)
A modern DX11 graphics card with 2+ GB of video memory, GeForce 600 series or Radeon 7000 series
Windows 7 64-bit operating system (Windows 8 is supported as well)
30+ GB of free harddrive space
Quad core CPU (Intel Core i5 or i7) at 3 Ghz
4 GB memory (8 GB for 64-bit operating systems)
A modern DX11 graphics card with 2+ GB of video memory, GeForce 600 series or Radeon 7000 series
Windows 7 64-bit operating system (Windows 8 is supported as well)
30+ GB of free harddrive space

Anonym
sö 12 jan 2014 15:39

Anonym
sö 12 jan 2014 15:56
Det där är ju fortfarande gammal data... Varför argumenterar jag ens med inavel från DV.... Jag har gett er den info ni behöver för att veta lite mer. Mer tänker jag fan inte göra. Tro vad ni vill, men info finns 2 sekunder ifrån er.

Anonym
sö 12 jan 2014 16:00
Antagligen för att du inte har några vänner eller något bättre för dig, lel.
Vad ska du säga härnäst? Att du kan spela DayZ standalonen i 120 FPS? Hahahaha.
Vad ska du säga härnäst? Att du kan spela DayZ standalonen i 120 FPS? Hahahaha.

Anonym
sö 12 jan 2014 16:04
Troligtvis, någon vettigare anledning för att prata med dig finns det fan inte.
Och jag får bara 80 i standalone.
Istället för att vara så jävla trångsynt så kan du ju kolla på Youtube. Och hälsa din mamma att inte ha barn med din bror.
Och jag får bara 80 i standalone.
Istället för att vara så jävla trångsynt så kan du ju kolla på Youtube. Och hälsa din mamma att inte ha barn med din bror.

Anonym
sö 12 jan 2014 16:06
Du får inte 80 i standalone, du får mellan 45 till 20 som alla andra spelare. Sleuda snorunge.
Nu ska vi se, dina P12 vänner på Youtube eller alla stora hårdvaruforum runt om på nätet? HMM. Vilka har rätt mån tro?
Nu ska vi se, dina P12 vänner på Youtube eller alla stora hårdvaruforum runt om på nätet? HMM. Vilka har rätt mån tro?

Anonym
sö 12 jan 2014 16:23
Hahahaha, skojar du eller? Det enda som inte är optimerat på SA är serverstrukturen. FPS-wise så är det helt okej om man inte är inavlad och kör på auto grafik minne så att den slutar använda grafikkortet när det behövs.... Omg... Den här sidan är full av inavel. Jag ger seriöst upp. Ha skoj med alla andra jävla retards här.

Anonym
sö 12 jan 2014 16:56
wow jag inte vet något? han snackar ju skit, skulle jag bara haft orken så skulle amn kusta kasta bevisen i ansiktet på honom om vem som haft fel.
113 kommentarer på denna bild
Direktlänk:
http://dayviews.com/datorhorna/516976486/