/ej-inloggad/show.html
Friday 26 December 2014 photo 7/15
![]() ![]() ![]() ![]() |
Inte för att jag är SDare eller något, men topkek.
Annons
Taggad med
The photo has no tags
Geo tag

Part of an album
Camera info
Camera
Focal length mm
Aperture
Shutter
ISO
Date
/ej-inloggad/comments.html


Anonymous
Fri 9 Jan 2015 12:18
Jag hade för mig att Danmark var en svensk ö där vi lagrar våra kor. Either way, u go Danmark, fugg downs
Dodat
Fri 26 Dec 2014 17:08
>implying att SDs förslag till att minska invandringen med 90% eller vafan det är, är den enda anledningen till att folk kallar dom rasister

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:12
Nej men folk som kallar deras politik för rasistisk är ju helt körda.

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:14
Det finns rasister i partiet - ja, men deras politik i sig är inte rasistisk.

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:15
"De är inte rasister, det är bara hela jävla partitoppen som är uttalade nazister/fascister/rasister"

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:16
Bra jobbat, du normaliserar något som du inte säger att du stödjer. Logic.

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:17
Du beter dig lite som Sverige under WW2. "Vi är neutrala, men vi tänker låna ut vår järnväg till nazisterna."

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:19
Men du missförstår vad jag menar. Jag erkänner att SD är ett rasistiskt parti, det är ju rätt så uppenbart. MEN DERAS POLITIK är inte rasistisk. Jag tycker inte att en idé är värd mindre för att personen som för fram den också har andra idéer som jag inte håller med om. Jag säger inte att man ska rösta SD- för det ska man inte, då ger man ju rasister mer makt. Men samtidigt så är det fel att av att anfalla deras politik och kalla den för rasistisk.

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:21
Så du menar att jag beter mig som feministerna under 2014?
"Vi är för jämställdhet men åt helvete med män".
"Vi är för jämställdhet men åt helvete med män".

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:23
Så du anser inte att det är rasism att driva att människor från VISSA KULTURER inte ska få invandra?

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:24
HAHA, ALLTSÅ. Nej. Det är tumblr. Och F!. Du vet, liberalerna in disguise. Du vet, högerfeministerna.

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:26
Sist jag kollade så stod det inget i deras partiprogram om att människor från vissa kulturer inte ska få invandra.
Jaså så du är i disguise?
Jaså så du är i disguise?

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:33
De vill inte ha invandring från folk som "inte delar vår kultur".

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:37
" Sverige har genom århundradena upplevt ett antal invandringsvågor. Främst har det rört sig om ett begränsat antal invandrare från kulturellt och geografiskt närliggande nationer, vilket gjort att dessa invandrare har kunnat assimileras in i den svenska nationen. Trots att problem inte har saknats har denna historiska invandring i flera fall haft en positiv nettoinverkan på samhället Tendensen i modern tid har varit en oerhört omfattande invandring från avlägsna länder och kulturkretsar. Trots att det inte saknas exempel på enskilda individer som på ett positivt sätt anpassat sig och bidragit till det svenska samhället under senare tid, så är ändå den sammanlagda nettoeffekten av massinvandringen från avlägsna länder starkt negativt, såväl ekonomiskt som socialt."

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:44
"sammanlagda nettoeffekten av >>>>massinvandringen<<<<"
AKA: det de vill stoppa, vilket leder till att ALLA (inkluderar "folk från avlägsna länder") får immigrera, fast i ett mindre antal.
AKA: det de vill stoppa, vilket leder till att ALLA (inkluderar "folk från avlägsna länder") får immigrera, fast i ett mindre antal.

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:45
Slängde ur mig något som var helt irrelevant till diskussionen, du vet, det du alltid gör.

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:45
Plus alla vet att du är högerextermist i hjärtat. Har inga bevis eller exempel men yolo rite

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:46
Läste du det jag kopierade? Det står, I KLARTEXT, att "närliggande länder är positiva influenser", och att länder längre bort har negativ inverkan.

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:52
Men det är väl klart att polska doktorer är bättre för landet än rumänska tiggare, skärp dig. Det betyder ju inte att människovärdet på någon av dem ökar eller går ner, det betyder bara att jag föredrar att ta in en doktor över en tiggare. Alla vet väl att Arbetare>Flyktingar.

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:53
Wow. Pls. Du är så fin när du leker. Ha en diskussion utan att vara edgy.

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 20:02
Jag tycker både SD samt dess partiledare är ett skämt.
Dock måste jag hålla med Tanocio LITE med att SD:s politiska stadgar inte direkt kan ses som rasistiska, men jag håller med Dodat och Ryss med att det är tack vare partiets ledning som försöker sätta dessa stadgar i verk med sin egen influens som gör de rasistiska.
Att t.ex föra en checklista/registrering med fingeravtryck och DNA på ALLA människor i Sverige är skitbra.
Det är få saker som USA gör bra, men detta system är ett av dom. Brott kan bekämpas otroligt mycket bättre, och vi slipper se gång på gång "Dessa är på förhör" för att sedan bli släppta p.ga att det var fel snubbar.
Det SDs ledning som t.ex SÖDER gjorde fel var att lägga jävligt stor tyngd på att invandrare exklusivt var en topprioritet för detta, mer än "native swedes" p.ga att dessa människor är criminals waiting to happen, och det är varken korrekt att i samhällssocialt sammanhang eller politiskt att uttrycka sig så.
Invandringsfrågan är något som faktiskt behövs tas upp, och det tyckte jag FP gjorde rätt i, men SD gör det på helt fel sätt. Invandringsfrågan BORDE handla om en bättre och rättvisare placering, rättighetsberättigande och integrationsförbättring och optimering, inte utkastning eller uppmålning av särplockade profiler.
Att se in i invandringspolitiken ska inte anses vara rasistiskt, men det enda partiet som hittills gör det (i riksdagen) dominerar lite med järnhandske, dit tyvärr majoriteten av blodet flödar för dessa personer.
Dock måste jag hålla med Tanocio LITE med att SD:s politiska stadgar inte direkt kan ses som rasistiska, men jag håller med Dodat och Ryss med att det är tack vare partiets ledning som försöker sätta dessa stadgar i verk med sin egen influens som gör de rasistiska.
Att t.ex föra en checklista/registrering med fingeravtryck och DNA på ALLA människor i Sverige är skitbra.
Det är få saker som USA gör bra, men detta system är ett av dom. Brott kan bekämpas otroligt mycket bättre, och vi slipper se gång på gång "Dessa är på förhör" för att sedan bli släppta p.ga att det var fel snubbar.
Det SDs ledning som t.ex SÖDER gjorde fel var att lägga jävligt stor tyngd på att invandrare exklusivt var en topprioritet för detta, mer än "native swedes" p.ga att dessa människor är criminals waiting to happen, och det är varken korrekt att i samhällssocialt sammanhang eller politiskt att uttrycka sig så.
Invandringsfrågan är något som faktiskt behövs tas upp, och det tyckte jag FP gjorde rätt i, men SD gör det på helt fel sätt. Invandringsfrågan BORDE handla om en bättre och rättvisare placering, rättighetsberättigande och integrationsförbättring och optimering, inte utkastning eller uppmålning av särplockade profiler.
Att se in i invandringspolitiken ska inte anses vara rasistiskt, men det enda partiet som hittills gör det (i riksdagen) dominerar lite med järnhandske, dit tyvärr majoriteten av blodet flödar för dessa personer.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 01:36
De grundar ju rätt mycket i sin politik på hotet från muslimer, utan källor. Såeh.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 01:46
Precis, men om vi nu snackar om de fundamentala sakerna som de nu PREDIKAR så är de ganska städade.
Partiet är inte städat, menar bara att det dom "säljer" till "the public" är rätt cleant.
Partiet är inte städat, menar bara att det dom "säljer" till "the public" är rätt cleant.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 01:51
Men Åkesson har väl yttrat till the public att invandringen av muslimer måste minskas? Och hur i hela friden ska de avgöra då vilka som får komma hit och inte?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 02:04
Det har han säkerligen.
Bara du inte missförstår mig nu, jag försvara ABSOLUT INTE partiet eller dess ledarskap. Jag vet att dessa människor som politiker har inte bara gjort, utan också sagt saker som strider för vad som är okej hos ett politiskt parti.
Det jag snackade om var det du kan läsa på deras hemsida, där det står gulligull-saker om äldrevården etc.
De saker de skriver som stadgar är inte rasistiska (per-say).
Bara du inte missförstår mig nu, jag försvara ABSOLUT INTE partiet eller dess ledarskap. Jag vet att dessa människor som politiker har inte bara gjort, utan också sagt saker som strider för vad som är okej hos ett politiskt parti.
Det jag snackade om var det du kan läsa på deras hemsida, där det står gulligull-saker om äldrevården etc.
De saker de skriver som stadgar är inte rasistiska (per-say).

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 02:28
Japp. Det är precis vad som stärker SD varje dag; när folk hänvisar till, och snackar om, SD:s jävla partiprogram. Som om det är en bra grej att de leker med folks ignorans och ovilja att läsa mellan raderna.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 02:29
Det hade varit ett bättre, mindre farligt parti om de varit öppna rasister BÅDE i talmannastolen och i partiprogrammet. Nu är det mer subtilt, men man VET ändå att de inte snackar om att man ska "ta in fler doktorer än tiggare". Det är inte så SD-toppen, DE SOM SKRIVIT SKITEN, tänker eller fungerar.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 02:30
"Bättre" är fel ord, men de hade iallafall inte varit lika jävla farliga för våra medmänniskor. Nu blir människor långsamt hjärntvättade till intolerans.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 02:33
"Sverigedemokraterna motsätter sig inte invandring, men menar att invandringen måste hållas på en sådan nivå och vara av en sådan karaktär att den inte utgör ett hot mot vår nationella identitet eller mot vårt lands välfärd och trygghet."
Vi vet ALLIHOP vad de menar med "hot mot vår nationella identitet". Vi VET även vad de menar med att "invandringen inte får utgöra ett hot mot vår välfärd, eller trygghet". Vi vet detta för att toppen är en bunt jävla högerextrema, sluga fundamentalistfanskap. ÄVEN om de inte skriver det.
Vi vet ALLIHOP vad de menar med "hot mot vår nationella identitet". Vi VET även vad de menar med att "invandringen inte får utgöra ett hot mot vår välfärd, eller trygghet". Vi vet detta för att toppen är en bunt jävla högerextrema, sluga fundamentalistfanskap. ÄVEN om de inte skriver det.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 02:40
Dude, 4 inlägg xD
Ja håller med till punkt och pricka.
Ja håller med till punkt och pricka.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 02:41
Försöker bara förklara varför vad de skriver i partiprogrammet inte ens är relevant, egentligen. :/

Hackie
Sat 27 Dec 2014 03:10
Tycker inte vi ska glömma bort att det är både den borgerliga och vänstersidan som gjort att SD har kunnat växa. När man ganska uppenbart struntar i vad folk tycker, speciellt på landsbygden. Man tog ju inte i invandringsfrågan med tång innan SD började växa så markant.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:13
Eller så kan vi skylla på att folk faktiskt inte bryr sig om hur SD-toppen beter sig

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:23
TBH önskar att det fanns något parti som ville öka invandringen (fan vad höger jag är, bois) men placera invandrarna på bättre ställen än t.ex. i centrum eller i små (men fullproppade) byar. Då slipper gamlingar att "känna sig otrygga" och då lär de ju inte rösta SD. Samtidigt så slipper Svensson att känna sig som en minoritet i "sin egen by".
win win win, rite?
Men eftersom det inte finns något sådant parti så är SD helt seriöst det bästa alternativet för de som vill att de andra partierna ska ta upp invandrarfrågan. Och eftersom ingen gör det så kommer partiet fortsätta att växa. Därför hade det varit bättre om ni samt (superextremvänster-)media (alltså all svensk media) bashade de andra partierna för att de låter SD växa istället för att basha rasisterna för att de skriver rasistiska på avpixlat. Det är ju ingen direkt hemlis att partiledarna är rasister, men uppenbarligen så bryr sig inte väljarna, för det är inte det som är poängen med deras röst. Poängen är att rösten ska leda till att de andra partierna tar upp en, enligt väljaren, viktig fråga.
win win win, rite?
Men eftersom det inte finns något sådant parti så är SD helt seriöst det bästa alternativet för de som vill att de andra partierna ska ta upp invandrarfrågan. Och eftersom ingen gör det så kommer partiet fortsätta att växa. Därför hade det varit bättre om ni samt (superextremvänster-)media (alltså all svensk media) bashade de andra partierna för att de låter SD växa istället för att basha rasisterna för att de skriver rasistiska på avpixlat. Det är ju ingen direkt hemlis att partiledarna är rasister, men uppenbarligen så bryr sig inte väljarna, för det är inte det som är poängen med deras röst. Poängen är att rösten ska leda till att de andra partierna tar upp en, enligt väljaren, viktig fråga.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:29
Wat. Dumpa dem någonstans istället för att få in dem i samhället? Segregering?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:32
Ja, det är ju det som är problemet. Att lågkostnadsbostäder inte blandas med bostäder av andra priser, utan separeras från medelklass och rika. Invandrare dumpas i de billiga.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:34
Menar väl mer på att man inte ska placera ALLA på samma ställe, utan sprida ut dem ÖVERALLT, speciellt där det finns plats. Jag stötte aldrig på en annan invandrare innan jag var typ 14 och böt skola. Där var vi helt plötsligt majoritet, typ 90%. Menar väl mer på att man kan sprida ut det bättre.
Sen hjälper man ingen genom att fylla studentlägenheter i centrum med folk som inte förstår språket än, så det är nog bättre att inte placera icke-svensktalande i centrum.
Sorry om jag förklarade dåligt i min första text.
Sen hjälper man ingen genom att fylla studentlägenheter i centrum med folk som inte förstår språket än, så det är nog bättre att inte placera icke-svensktalande i centrum.
Sorry om jag förklarade dåligt i min första text.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:35
Gör som de gör med romerna ute i Europa, bygg murar runtt ställena där "de riktiga medborgarna" bor, och låt romerna bo utanför. I ghetton. Låter som en skitbra lösning, istället för att utbilda bort SD från kartan. Humanism at its finest.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 03:35
SDs väljare skulle inte bry sig om så Björn Söder knullade spädbarn. Det handlar om något annat. Speciellt som svensk. Säger man till en svensk "Enligt samhällets subtila regler så får du inte rösta på SD, det är fel". Det är nog det värsta man kan göra. Bete sig som typ, Lars Ohly gjorde efter de kom in i riksdagen. Det genererade ännu mer SD-stöd. Ju mer ställning samhället visar, ju mer röster kommer de att få.
Låt något annat parti ta integrationsdebatten, som typ KD gjorde nu.
Sen dumpar man ju dock redan invandrare i förorter eller i täta invandrarområden. Och där vill en genomsnittlig svensk inte bo.
Det som många Stockholmare och andra gör, som SD för en gångs skull har en poäng i. Man sitter i sitt vita villaområden/förort och tycker att invandringen är toppen. När man själv aldrig behöver möta den. Det stör jag mig nog nästan mest på när det kommer till tyckandet av invandring.
Låt något annat parti ta integrationsdebatten, som typ KD gjorde nu.
Sen dumpar man ju dock redan invandrare i förorter eller i täta invandrarområden. Och där vill en genomsnittlig svensk inte bo.
Det som många Stockholmare och andra gör, som SD för en gångs skull har en poäng i. Man sitter i sitt vita villaområden/förort och tycker att invandringen är toppen. När man själv aldrig behöver möta den. Det stör jag mig nog nästan mest på när det kommer till tyckandet av invandring.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:35
Fast nej, studentlägenheter är skitdyra och de är proppade med invandrare. Iallafall i "gamla goa kr-stad".

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:38
"Det som många Stockholmare och andra gör, som SD för en gångs skull har en poäng i. Man sitter i sitt vita villaområden/förort och tycker att invandringen är toppen. När man själv aldrig behöver möta den. Det stör jag mig nog nästan mest på när det kommer till tyckandet av invandring."
Jag har bott i både Värnamo, Malmö, och andra delar av Skåne. Jag är inte rasist för det. Jag ser problemet i att människor BEHANDLAS som skit, snarare än att andra människor är mer benägna att behandla andra som skit.
Jag har bott i både Värnamo, Malmö, och andra delar av Skåne. Jag är inte rasist för det. Jag ser problemet i att människor BEHANDLAS som skit, snarare än att andra människor är mer benägna att behandla andra som skit.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:39
Men det är klart att vi ska möta SD halvvägs, och bli lite smygfascister. Att svenska folket prioriterar invandrarfrågan så hårt äcklar mig, det är inte det största problemet vi har, ändå är det vad så många röstar för.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:39
Nej men papis är du med på att sprida ut invandringen överallt istället för att skapa invandrartäta områden ingen vill bo i?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:40
Fast det är ju ett stort problem, större än många andra löjliga frågor som typ religion och feminism.
*tips*
*tips*

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:41
Det är ignorans och brist på utbildning som är problemet, samt att landsbygden är alldeles för snedknullad i form av att den knappt har kontakt med städerna. Där frodas KD, SD, homofobi och rasism. Allt håller ihop.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:43
Well, obviously.
Det roliga är ju dock att hela invandrardebatten är centrerad runt religion, inte den faktiska invandringen. Muslimer som bott här hur länge som helst får lika mycket skit som en nyinvandrande muslimsk familj.
Det roliga är ju dock att hela invandrardebatten är centrerad runt religion, inte den faktiska invandringen. Muslimer som bott här hur länge som helst får lika mycket skit som en nyinvandrande muslimsk familj.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:44
Fast jag bor i centrum och ju mer vänstern, alltså folk som du, ignorerar det som jag anser vara ett problem, desto mer sugen blir jag på att rösta SD. Så ni kanske ska skärpa er, för jag lovar, SD hade INTE haft mer än 2% om andra partier tog upp denna, enligt er, oviktiga fråga.
Förövrigt om du vill placera in mig i ett fack så är jag emot vänster, högern, och mitten.
Förövrigt om du vill placera in mig i ett fack så är jag emot vänster, högern, och mitten.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:45
Ja, fast du är ju uppenbarligen inte särskilt pålitlig. Jag menar, du tycker att feminism är ett problem. Kom igen.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:46
Du snackar som att ALLA SD:are är missnöjda väljare som bara vill väl, medan en moské brann så sent som igår i Eskilstuna. Welp. Och förresten, flera SD-politiker hyllar det.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:47
Det är ett problem. Ni förstorar upp saker som inte är problem tills de blir problem, sen skyller ni det på en folkgrupp.
Precis det ni påstår att SD gör.
Precis det ni påstår att SD gör.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:48
Islamofober är minst lika dumma i huvudet som folk som klagar på feminism, eller skyller på folk som "jag". Folk som jag, alltså just jag, snackar just nu om problemen vi har med invandringen. Men det ser du inte, eller? Håller du stenen för nära ögonen, så kanske du borde kasta nästa så du faktiskt kan se vad jag skriver.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:48
Nej, men nu är det verkligen majoriteten som är missnöjda väljare.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:49
Att vissa partier vill ta itu med klasskillnader eller klassamhället överhuvudtaget är dock en väldigt stor del av frågan. Fler ingår i klassamhället än den redan befintliga svensken, även om man inte nämner specifikt invandraren.
Frågan behandlas, det är bara det att SD'are inte verkar förstå det.
Frågan behandlas, det är bara det att SD'are inte verkar förstå det.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:49
Vänta lite nu, så SD:s väljare får bestämma att invandringen är ett problem, men vi feminister får inte bestämma att det finns problem i könspolitik/könsstrukturer? Är du seriös, nu?

Hackie
Sat 27 Dec 2014 03:49
Men bara för man inte vill bo i invandrartätt område, så är man inte rasist. Fast du kan ju inte avgöra vilket som är det största problemet för individen. Jag tycker friheten är det största problemet, medan kanske Olle tycker att äldre ska ha det bättre är det största problemet.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:50
Fast det får ni ju? Det är ju precis det ni håller på och gör hela tiden, och ni blir hyllade för det.
Så varför skulle det vara fel om SD gör samma sak?
Jag har aldrig sagt att jag är för varken SD eller feminism, jag menar bara på att det är precis samma sak fast ni diskriminerar mot olika folkgrupper.
Så varför skulle det vara fel om SD gör samma sak?
Jag har aldrig sagt att jag är för varken SD eller feminism, jag menar bara på att det är precis samma sak fast ni diskriminerar mot olika folkgrupper.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:51
Precis det @Cro0ked skriver; det handlar om klasser, och systematiskt förtryck av vissa grupper, men det finns folk som inte är villiga, utbildade nog, eller helt enkelt för arga för att se detta.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:52
Att du just nu jämför ett fascistiskt parti med en jämställdhetsrörelse säger ju allt om hur långt den här diskussionen kommer komma. :-D

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:53
"Diskriminerar mot olika folkgrupper"
Seriöst, nu. Läs lite samhällskunskap. Bara pyttelite. Det är PRECIS av denna anledningen det, och sociologi, borde vara obligatoriska ämnen. Folk som inte kan innebörden om ord de slänger omkring, p.g.a att de förknippar det med någon jävla idiot på nätet.
Seriöst, nu. Läs lite samhällskunskap. Bara pyttelite. Det är PRECIS av denna anledningen det, och sociologi, borde vara obligatoriska ämnen. Folk som inte kan innebörden om ord de slänger omkring, p.g.a att de förknippar det med någon jävla idiot på nätet.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:54
Alla gamers är gamergirls som flashar brösten på Twitch för en månad WoW-tid. There you go. Där har du ditt resonemang.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:55
Fast det är ju inte en jämställdhetsrörelse, det är en kombination av en faciströrelse samt en offerrörelse.
Nämn något som jag enligt lag kan göra som kvinnor enligt lag inte kan göra.
Nämn något som jag enligt lag kan göra som kvinnor enligt lag inte kan göra.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:55
Men, det handlar om sociala strukturer, inte om lag. Seriöst.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:56
Alltså. Nämn något som judarna i Auschwitz inte kunde göra, enligt lag, men vakterna som vaktade dem kunde. Enligt lag.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:56
Du är uppenbarligen dum och obildad, kanske är därför du funderar på att rösta SD. Har du tänkt på det?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:57
Eller ja, blind och ovillig att faktiskt ta in skit, är väl bättre formuleringar.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:58
Okej så när har jag som invandrare mindre/sämre rättigheter än Svensson? När har jag som LGBT-person mindre/sämre rättigheter än dig? När har du som kvinna mindre/sämre rättigheter än mig? Vad är problemet och hur vill du fixa det?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:58
Jämförde du verkligen Auschwitz med feminism? Så hemskt var inte Auschwitz.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 03:59
Fast vänta här. Eftersom jag nästan lever på Twitch, så kan jag intyga att det är jävligt vanligt att det förekommer. Speciellt för drygt 1år sedan. Men det har dött ut nu.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 03:59
Judarna fick ju inte lämna området, enligt lag. Judarna fick inte gå och urinera när de ville, enligt lag. Etc.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:01
Tanocio, att du ens behöver fråga det där pekar på hur fruktansvärt lätt du fått det i jämförelse med andra i samma sits. Du hade förmodligen inte klagat på feminism om du varit ett offer för sociala strukturer. Alls.
Vad menar du, Hackie?
Vad menar du, Hackie?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:02
Är det enligt lag, eller regler som förtryckarna satt upp inofficiellt?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:05
En man och en kvinna kan ha två helt olika upplevelser av situationer, eftersom att de blir behandlade olika.
Det kan påverka kvinnan negativt, och det kan påverka mannen negativt.
En kvinna kan bli trakasserad ett flertal gånger i veckan när hon är ute och motionerar, för män har blivit "lärda" att det är okej att kommentera kvinnors kroppar.
En man kan bli trakasserad av exempelvis en kvinna som inte tycker att män ska få vara feminister, eftersom att män är svin.
Bägge är fel, och bägge ska bekämpas, tycker vi feminister.
Det kan påverka kvinnan negativt, och det kan påverka mannen negativt.
En kvinna kan bli trakasserad ett flertal gånger i veckan när hon är ute och motionerar, för män har blivit "lärda" att det är okej att kommentera kvinnors kroppar.
En man kan bli trakasserad av exempelvis en kvinna som inte tycker att män ska få vara feminister, eftersom att män är svin.
Bägge är fel, och bägge ska bekämpas, tycker vi feminister.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:21
Du tar ju inte ens upp att kvinnor trakasserar män när de är ute och motionerar för att de har blivit "lärda" att det är okej att kommentera på ANDRA MÄNNISKORS kroppar.
Eller att en kvinna kan bli trakasserad av en man som tycker att de inte kan få vara MRA, eftersom kvinnor är svin.
Dessa är också fel, och dessa ska också bekämpas, tycker vi normala människor.
Eller att en kvinna kan bli trakasserad av en man som tycker att de inte kan få vara MRA, eftersom kvinnor är svin.
Dessa är också fel, och dessa ska också bekämpas, tycker vi normala människor.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 04:23
Att vi uppför oss på olika sätt kan ju även ha med biologi att göra? Minns inte exakt vad jag läste för något år sedan. Men att olika genustester visade på att typ pojken valde att leka med bilen på grund av biologin, inte på grund av normen.
Sen som sagt tycker jag att feminismen är självisk om något. Det fokuserar ständigt på kvinnorna i den offentliga debatten. Och deras löner, kvinnomisshandel, sexism blablabla.Män är ditt män är datt .Dagens kvinnor rusar förbi män gällande utbildning .När unga män på landsbygden faller utanför allt vad utbildning heter. Det tas ju för helvete inte ens upp i debatten? Man är för upptagen med att slåss för att kalla folk för höna istället. Och om det väl görs, "Det är en machokultur". Sen när fan är det macho att inte plugga?
Och så fort man försöker ta det ur ett manligt perspektiv så får man något "MEN SUCK VITA MÄN ÄR SÅ LÄTT KRÄNKTA":
Sen det här med att sparka uppåt, spyr på den jävla retoriken.
Sen som sagt tycker jag att feminismen är självisk om något. Det fokuserar ständigt på kvinnorna i den offentliga debatten. Och deras löner, kvinnomisshandel, sexism blablabla.Män är ditt män är datt .Dagens kvinnor rusar förbi män gällande utbildning .När unga män på landsbygden faller utanför allt vad utbildning heter. Det tas ju för helvete inte ens upp i debatten? Man är för upptagen med att slåss för att kalla folk för höna istället. Och om det väl görs, "Det är en machokultur". Sen när fan är det macho att inte plugga?
Och så fort man försöker ta det ur ett manligt perspektiv så får man något "MEN SUCK VITA MÄN ÄR SÅ LÄTT KRÄNKTA":
Sen det här med att sparka uppåt, spyr på den jävla retoriken.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:28
Klart män blir trakasserade när de motionerar för deras kroppar, men kvinnan tas upp oftare eftersom att det händer oftare och är mer utsatt. Det är en social norm som tidigare inte blivit ifrågasatt.
Jag säger alltid ifrån när en man blir generaliserad eller trakasserad för sin kropp, men det är inte lika relevant att diskutera eftersom att det som sagt inte händer som ofta.
Dra åt helvete med "höna", Hackie. Seriöst, så jävla omogen.
Ja, att män är lättkränkta är lika jävla urmjölkat som att folk som blir kallade för hen egentligen blir kallade för hönor. Grattis.
Jag säger alltid ifrån när en man blir generaliserad eller trakasserad för sin kropp, men det är inte lika relevant att diskutera eftersom att det som sagt inte händer som ofta.
Dra åt helvete med "höna", Hackie. Seriöst, så jävla omogen.
Ja, att män är lättkränkta är lika jävla urmjölkat som att folk som blir kallade för hen egentligen blir kallade för hönor. Grattis.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:30
"men kvinnan tas upp oftare eftersom att det händer oftare och är mer utsatt. Det är en social norm som tidigare inte blivit ifrågasatt."
Källa på det? Hur vet du att händelser då kvinnor catcallar inte reportas eftersom män inte är så jävla lättkränkta och tar allt på allvar pga biologiska skillnader som gör oss superior?
Se jag kan göra claims utan proof jag med.
Källa på det? Hur vet du att händelser då kvinnor catcallar inte reportas eftersom män inte är så jävla lättkränkta och tar allt på allvar pga biologiska skillnader som gör oss superior?
Se jag kan göra claims utan proof jag med.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:31
Kan ju även vara så att män inte vill säga, då de ska ta det positivt, enligt strukturer? :ppPPpPP

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:33
Näpp. Ett patriarkat bygger på en mansstereotyp som roten till många problem. :-)

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:34
Okej så det är mäns fel att de har en massa problem? Victimblaming här ju.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 04:35
Hen är höna för mig. När jag inte vet könet säger jag "denne". Funkar utmärkt. Try it.
Alltså, har du ens belägg för det du säger? Vem har fört statistiken att män kommenterar mer om kvinnors kroppar än tvärtom? Det är väl för fan tjejer om något som sexualiserar män, speciellt kända män. Kolla bara på Justin Bieber och One Direction. Tror fan inte jag känner, eller träffat en enda man som lyssnar på en artist för hon är snygg.
Alltså, har du ens belägg för det du säger? Vem har fört statistiken att män kommenterar mer om kvinnors kroppar än tvärtom? Det är väl för fan tjejer om något som sexualiserar män, speciellt kända män. Kolla bara på Justin Bieber och One Direction. Tror fan inte jag känner, eller träffat en enda man som lyssnar på en artist för hon är snygg.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:35
Jag har blivit antastad på allmän plats. Jag har blivit förföljd flera dagar i rad. Jag har haft främlingar utanför mitt hus som ropat de mest äckliga saker man kan tänka sig. Jag får pm på alla olika sociala medier där jag blir kränkt och trakasserad, enbart på grund av mitt kön.
Detta är en del av mitt liv som jag länge accepterat och som många cis-kvinnor får uppleva dagligen. Får du det?
Behöver du vetenskapliga bevis på något som är så uppenbart som att kvinnor blir mer sexuellt trakasserade än män så är du dummare än jag trodde. Herregud.
Detta är en del av mitt liv som jag länge accepterat och som många cis-kvinnor får uppleva dagligen. Får du det?
Behöver du vetenskapliga bevis på något som är så uppenbart som att kvinnor blir mer sexuellt trakasserade än män så är du dummare än jag trodde. Herregud.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:37
Vad lever ni i för bubbla? Har ni aldrig iakttagit en struktur?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:37

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:37
Behöver du vetenskapliga bevis på något som är så uppenbart som att svarta män är värda mer än vita kvinnor så är du dummare än jag trodde, herregud.
Retarded claim without evidence to back it up, check.
Jag har blivit våldtagen, förföljd samt nerslagen och rånad pga mitt kön och mitt etniska ursprung, har du det? Victimcard ahoy.
Detta är en del av mitt liv som jag länge accepterat och som många bi-polacker får uppleva dagligen. Får du det?
Retarded claim without evidence to back it up, check.
Jag har blivit våldtagen, förföljd samt nerslagen och rånad pga mitt kön och mitt etniska ursprung, har du det? Victimcard ahoy.
Detta är en del av mitt liv som jag länge accepterat och som många bi-polacker får uppleva dagligen. Får du det?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:38
Hur många kvinnor tror du skriver till JÅ att de ska "knulla honom tills röven blöder"? Inte alls många, kan jag säga.
Hur många har skrivit liknande saker till kvinnliga politiker?
Jävligt många, kan jag lova.
Hur många har skrivit liknande saker till kvinnliga politiker?
Jävligt många, kan jag lova.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:39
Om du blir behandlad olika p.g.a ditt kön/din etnicitet så behöver du feminism. :-D

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:39
Jag frågade om det har hänt dig flera dagar i rad.
Det tillhör som sagt någons vardag.
Det tillhör som sagt någons vardag.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:41
https://www.youtube.com/watch?v=8raaT7SRx18
Mfw Tanocio förmodligen är Bill O'Reilly.
Mfw Tanocio förmodligen är Bill O'Reilly.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:42
Ja, när jag böt till en skola där ca 90% var muslimer och 8% var Svensson så blev jag nerslagen av gäng dagligen. Muslimerna tyckte inte om mig för att jag var en "svennejävel", och Svenssons tyckte inte om mig för att jag var en "blattebög".
Detta tillhörde min vardag, ja.
Detta tillhörde min vardag, ja.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 04:42
Så för du har blivit utsatt för det så är det en struktur? Driver du med mig? Det är en YTTTTTTTTERST liten del som hoppar på dig för du är kvinna, och det har fan inget med strukturer att göra. En sådan jävla promillehalt att det nästan är löjligt.
Hahaha men för fan du kan väl inte sitta och hitta på "Män kommentarer mer än kvinnor". Sen bara "Men det är så för det är så, om ni inte tror på det är ni dumma".
Jag frågade ju dig hur du såg på hur kvinnor sexualiserar kända män? OCh det är inte bara unga flickor. Utan allt från 14-50år. DEt är okej eller? Det är ingen struktur? Kända snygga män får skylla sig själva?
Hahaha men för fan du kan väl inte sitta och hitta på "Män kommentarer mer än kvinnor". Sen bara "Men det är så för det är så, om ni inte tror på det är ni dumma".
Jag frågade ju dig hur du såg på hur kvinnor sexualiserar kända män? OCh det är inte bara unga flickor. Utan allt från 14-50år. DEt är okej eller? Det är ingen struktur? Kända snygga män får skylla sig själva?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:42
Nej ryss jag behöver lära mig självförsvar och de som utsätter mig för mina problem behöver lära sig vett och hyfs.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:44
Varför skulle muslimerna där hata "svennejävlar", om det inte fanns några strukturer som förtryckte muslimerna?
Varför skulle Svenssons hata dig för att du är en "blattebög", om de inte hade förutfattade meningar om just "blattebögar"?
Varför skulle Svenssons hata dig för att du är en "blattebög", om de inte hade förutfattade meningar om just "blattebögar"?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:45
Men jag talar inte om etnicitet, det är en annan fråga.
Vad har det med att göra, då? Att det enbart är idioter, och alla RÅKAR vara machosnubbar?
Jag vet inget om det du talar om, därför svarar jag inte.
Vad har det med att göra, då? Att det enbart är idioter, och alla RÅKAR vara machosnubbar?
Jag vet inget om det du talar om, därför svarar jag inte.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:45
I'm done, vet inte ens varför jag försöker palla med er två ibland, alltså.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:45

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:46
Nä, kom på det också. Försökte diskutera moget, men det är inte direkt ömsesidigt.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 04:48
Herregud, du har inte träffat på machosnubbar. Du har träffat på människor med uppenbarliga psykiska problem...

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:48
Okej så när muslimerna trycker ner svenskar så är det pga en struktur som trycker ner muslimerna? Alltså din jävla dubbelmoral orkar inte
Nej det var helt enkelt "vi är bättre än er" mentaliteten, du vet det som är så vanligt bland obildade 15-åringar.
Nej det var helt enkelt "vi är bättre än er" mentaliteten, du vet det som är så vanligt bland obildade 15-åringar.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 04:54
Men Tancio, vi får inte ha några åsikter. Vi faller utanför deras lilla spektrum. De är lite finare än oss, lite bättre åsikter. Vi borde egentligen bara stå med mössan i handen och bocka åt all skit de häver ut sig.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 04:58
Vad i helvete? Jag läser ju allt in skriver, men du hånar ju bara det jag skriver. Hur moget har du betett dig?
Du har hånat folk, kallat de saker och varit ett svin mot de som inte tycker som du. Du skriver att människor är parasiter för att de KLÄR SIG på ett sätt som du inte tycker om.
Jag tänker inte fortsätta diskutera med dig för jag mindes precis hur omogen och elak du är. Inte för att jag tycker att jag är bättre. Dra åt helvete.
Du har hånat folk, kallat de saker och varit ett svin mot de som inte tycker som du. Du skriver att människor är parasiter för att de KLÄR SIG på ett sätt som du inte tycker om.
Jag tänker inte fortsätta diskutera med dig för jag mindes precis hur omogen och elak du är. Inte för att jag tycker att jag är bättre. Dra åt helvete.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 05:04
Nej, du tar inte in för 5 öre vad jag skriver. Jag skrev nyligen att det inte är en struktur att förfölja och hota kvinnor? FÖr det är uppenbarligen psykiskt störda som gör sånt, inte en struktur.
Strukturer som ja, vad ska vi säga...Kvinnor slår män? Det är en ganska vanlig struktur. Fast ja, även där är det ju mannens fel för det är en "Machokultur". Minns i skolan när en viss tjej skulle prompt vara och peta på mig. Feminismen slogs verkligen för min rätt att inte bli petad och kladdad på. För jag som man ska ju egentligen bara tycka att sånt är skönt och mysigt.
ALLA problem vi män upplever som problem i samhället riktat emot oss har ni bara ett svar på "Machokultur".
Va? När jag har sagt att människor är parasiter som inte klär sig på ett speciellt sätt? Hahah wat. Snackar du med Tancio, för jag är helt lost.
Strukturer som ja, vad ska vi säga...Kvinnor slår män? Det är en ganska vanlig struktur. Fast ja, även där är det ju mannens fel för det är en "Machokultur". Minns i skolan när en viss tjej skulle prompt vara och peta på mig. Feminismen slogs verkligen för min rätt att inte bli petad och kladdad på. För jag som man ska ju egentligen bara tycka att sånt är skönt och mysigt.
ALLA problem vi män upplever som problem i samhället riktat emot oss har ni bara ett svar på "Machokultur".
Va? När jag har sagt att människor är parasiter som inte klär sig på ett speciellt sätt? Hahah wat. Snackar du med Tancio, för jag är helt lost.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 05:15
Sen är ju både du och Trollpappa kända för att vara extremt otrevliga i diskussioner när ingen håller med er. Jag försöker alltid vara saklig, men sen ska ni bli upprörda och vara otrevliga. Inte speciellt konstigt att jag blir otrevlig och hånfull tillbaka.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 05:17
Hur fan är Cro0ked känd för att vara "extremt otrevlig" i diskussioner? Du får säga vad fan du vill om mig, men du känner inte henne. På riktigt. Vet när du ska hålla käften.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 05:20
Och du ska FAN inte säga någonting om att vara otrevlig, någonsin. Dra åt helvete vad du går över gränsen där.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 05:21
Jag har sett henne skriva förut. I samma otrevliga ton, precis som du. Jag känner inte henne, och du känner inte mig. Same shit, kinda. Jag är otrevlig emot folk som pissar på mina åsikter, eller är allmänt otrevliga. Eller som ni brukar göra här, ger mig indirekta pikar för jag inte kan känna empati. Det börjar bli extremt tröttsamt. Ska jag börja ge dig pikar för ditt psykiska mående med?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 05:22
För det har du ju inte gjort, alls, redan. Har du dåligt minne, eller brist på självdistans?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 05:23
Hell, du har t.om. gått all out fucking bananas på min FAMILJS psykiska mående, för helvete.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 05:24
Men det är klart att du ska ta på dig offerkoftan, samtidigt som du gråter över andras jävla offerkoftor. Fy fan vad trött jag är på dig. Som sagt, säg vad du vill om mig, men lämna henne ifred.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 05:29
Ja, det var vadå? Över ett år sedan. Och jag gick inte bananas. Jag sa något i stil med att jag tyckte det var löjligt att du beskyllde borgarna för att din morsa inte kunde få piller, eller vad det var.
Jag tar inte på mig någon offerkofta, sigh. För att ta på sig en offerkofta måste man bry sig. Jag bryr mig inte. Jag sa bara som det var. Du säger hela tiden att jag ska visa medmänsklighet, och jag säger att jag inte kan känna sådant. Det är lite som du säger till någon med ADD "Men fan skärp dig, skaffa ett jobb och behåll det, så jävla svårt kan det inte vara för en vuxen person att göra något vettigt".
Jag tar inte på mig någon offerkofta, sigh. För att ta på sig en offerkofta måste man bry sig. Jag bryr mig inte. Jag sa bara som det var. Du säger hela tiden att jag ska visa medmänsklighet, och jag säger att jag inte kan känna sådant. Det är lite som du säger till någon med ADD "Men fan skärp dig, skaffa ett jobb och behåll det, så jävla svårt kan det inte vara för en vuxen person att göra något vettigt".

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 05:31
Hahaha, eller. Var det verkligen så? Hint: Nej, det var det inte.
Du gör bort dig. Vet när du ska hålla käften, som sagt.
Du gör bort dig. Vet när du ska hålla käften, som sagt.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 05:36
Jaså inte? Jag minns inte. Jag gick över gränsen det vet jag.
Jaså, se där. Där kom det lilla hånet igen. Ovanligt från dig, jag vet. Alltså, fall du bara visste hur jävla mycket skit folk snackade om dig förr i hatgruppen. Vilken dryg jävel du var. Och nu sitter ni och gullar i kommentarer. Men ja, så kan livet vara.
Jaså, se där. Där kom det lilla hånet igen. Ovanligt från dig, jag vet. Alltså, fall du bara visste hur jävla mycket skit folk snackade om dig förr i hatgruppen. Vilken dryg jävel du var. Och nu sitter ni och gullar i kommentarer. Men ja, så kan livet vara.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 05:41
Du är medveten om att de enda gångerna då jag inte haft ledarskapet, dvs sett allt i gruppjäveln, så har min flickvän haft det, right?

Hackie
Sat 27 Dec 2014 05:41
Ja, du påstod att jag gör bort mig. Och jag förklarade för dig att du själv är en mästare på att håna. Och att folk snackade skit om dig mycket förr. Så det är inget självupplevt bara från mig direkt. Det var min poäng.
Jag är medveten om att jag är ett otrevligt rövhål på DV. Är du medveten om att du också är det? Är bara nyfiken.
Jag är medveten om att jag är ett otrevligt rövhål på DV. Är du medveten om att du också är det? Är bara nyfiken.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 05:43
Det är klart de gjorde, jag är väl medveten om hur jag varit. Jag bryr mig verkligen inte, har hört de där exakta orden så många gånger på den här sidan att jag är ganska van.
Det är klart jag är.
Det är klart jag är.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 05:48
Det är liksom typ fyra-fem pers jag faktiskt bryr mig om här på DV, utöver min flickvän. Så jag vet inte vart du försöker komma, alls.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 05:51
Varit? Du är fortfarande ganska otrevlig. Du var skittrevlig första veckorna när du kom tillbaka. Du var resonable, även fast jag inte höll med dig för fem öre, så kunde man prata med dig. Det är ju som bortblåst nu efter några månader.
Du är en av få som lyckas provocera mig till det yttersta. Sen när jag dessutom började kolla in din twitter så gjorde det mig ännu mer frustrerad.
Makthavare var kommunist, jag avskydde hans åsikter. Men inte ens han kunde provocera mig såhär mycket. Han kunde använda härskarteknik, men var sällan hånfull på ett sätt som provocerade speciellt mycket.
Jag försökte inte komma någonstans med det. Jag sa det bara för att du skulle förstå att det inte bara jag som tyckte att du ibland kan vara extremt dryg.
Du är en av få som lyckas provocera mig till det yttersta. Sen när jag dessutom började kolla in din twitter så gjorde det mig ännu mer frustrerad.
Makthavare var kommunist, jag avskydde hans åsikter. Men inte ens han kunde provocera mig såhär mycket. Han kunde använda härskarteknik, men var sällan hånfull på ett sätt som provocerade speciellt mycket.
Jag försökte inte komma någonstans med det. Jag sa det bara för att du skulle förstå att det inte bara jag som tyckte att du ibland kan vara extremt dryg.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 05:53
Ja, fast nu snackade vi om dåtiden, ditt skaft.
Grattis. Skönt att du blir så oerhört kränkt, hoppas du gråter dig till sömns. Det förtjänar du, kan en tycka.
Grattis. Skönt att du blir så oerhört kränkt, hoppas du gråter dig till sömns. Det förtjänar du, kan en tycka.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 05:59
Dåtiden och nu tycker inte jag har förändrats speciellt mycket. När vi först pratade för flera år sedan så hade du inte dessa Vänsteråsikter. Du uttryckte dem aldrig öppet iallafall. Sen joinade du twitter, och plötsligt hände något med dig. (Jag minns detta för du tjatade att jag skulle skaffa det istället för facebook). Du blev bara mer och mer radikal. Uppenbarligen så påverkade twitter dig. Jag skulle inte bli överraskad fall du gått och blivit vegan med, eller något liknande.
Vart sa jag att jag blev kränkt någonstans? Det är nog det jag stör mig mest med dig. Din dubbelmoral. Här sitter du och Gratulerar mig för jag är "kränkt" och skriver att du hoppas att jag gråter mig själv till sömns. Gör det dig till en bra människa?
Vart sa jag att jag blev kränkt någonstans? Det är nog det jag stör mig mest med dig. Din dubbelmoral. Här sitter du och Gratulerar mig för jag är "kränkt" och skriver att du hoppas att jag gråter mig själv till sömns. Gör det dig till en bra människa?

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 06:02
HAHA, VA. Vad har veganism med någonting att göra? Jag är inte vegan, nej.
Nej, absolut inte. Men det är ok. Jag klarar mig.
Nej, absolut inte. Men det är ok. Jag klarar mig.

Hackie
Sat 27 Dec 2014 06:06
Hade bara en teori om att du är lättpåverkad.
Men det är uppenbarligen rätt att säga så? Jag förstår verkligen inte dig som person. Du snackar om medmänsklighet och allt. Sen skriver så till en person, I don't get it.
Men det är uppenbarligen rätt att säga så? Jag förstår verkligen inte dig som person. Du snackar om medmänsklighet och allt. Sen skriver så till en person, I don't get it.

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 06:08
Det kanske jag är, också. Eller så är jag villig att lyssna på andras åsikter och faktiskt tänka över dem. Hmm.
Nope, det är inte rätt. Jag gör också fel, jag är inget helgon. Men tack för att du verkar tro det, det värmer. Din gosebjörn. <3
Nope, det är inte rätt. Jag gör också fel, jag är inget helgon. Men tack för att du verkar tro det, det värmer. Din gosebjörn. <3

Hackie
Sat 27 Dec 2014 06:14
Fast bara för jag inte ändrar åsikt, betyder det inte att jag inte har tänkt över dem. Jag har försökt se vänsterperspektivet 1000gånger, jag förstår det, men håller inte med det.
Scch. du röstar KD som resten av Vrigstad 2015. #KD2015
Scch. du röstar KD som resten av Vrigstad 2015. #KD2015

Anonymous
Sat 27 Dec 2014 12:26
Nej bois nu tar vi oss i kragen och röstar blankt!
#BLANKT2015
Iofs det blir ju inget omval såatteh
#BLANKT2018?
#BLANKT2015
Iofs det blir ju inget omval såatteh
#BLANKT2018?

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 16:46
Eh?

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:11
"Är inte SD:are, men jag tänker ändå ge dem vatten på kvarnen! XD"

Anonymous
Fri 26 Dec 2014 17:13
Inte menat att bevisa något, tyckte bara det var kul, typ satir på vänstern.
174 comments on this photo
Directlink:
http://dayviews.com/pictureoftheday/519257551/