Thursday 27 June 2013 photo 4/105
|
Nu måste jag bara få fråga er larry-shippers en sak utan att alla får damp och går loss.
Ni som säger att Eleanor är insatt av management och allt, tror ni alltså då på att Louis skulle gå med på det? Att ha ett förhållande med någon när han egentligen tycker om någon annan. När egentligen ingenting stoppar honom från att dejta Harry - mer än några människor som enligt er sitter och drar i dem som små trasdockor.
Jag förstår inte så måste få veta från er vad som faktiskt är tanken.
Jag kan nämligen inte se Louis bara "Jaa men jag dejtar Eleanor för att ni vill det", och sen om det är tre "eleanor", tror ni då alltså på fullaste allvar att Louis verkligen går med på det?
Jag tror att om Louis och Harry verkligen tycker om varandra så skulle inget stoppa dem. Kanske inte att de går runt officiellt, men tror inte att Louis skulle dejta någon annan.
ah, som sagt.
Jag är öppen för era tankar, tror att jag behöver förstå det här lite mer haha! (:
Annons
Anonymous
Thu 11 Jul 2013 00:26
Jag skulle kunna säga att jag tänker precis som Cim gjorde. (fivelittleboys). Det står skrivet i kontraktet med modest! att homosexualitet inte är tillåtet och med deras förväntningar på att lyckas efter att ha åkt ut tror jag att de skrev på kontraktet utan att riktigt läsa vad som stod innantill. Rykterna om att Louis skulle vara homosexuell började tidigt, med tanke på hur han klädde sig och hur han såg ut i allmänhet, därför var det just Louis som fick ett så kallat "beard". Skulle nu Louis välja att inte vilja ha Eleanor som ett beard skulle han bryta kontraktet och det skulle drabba alla killarna och så mycket som jag tror om Louis så skulle han aldrig någonsin göra något som sårar de andra killarna. Anledningen att jag personligen verkligen tror på Larry är på grund av att jag ser kärlek emellan dem som inte är som man är när man har en stark bromance. Jag har många killkompisar med otroligt starka bromances men de är liksom inte på det sättet och man ser inte kärleken som man ser mellan Harry och Louis. När det blir några skriverier om att Larry har träffats eller någonting så är Elounor ute på dejt dagen efter. Jag tycker bara att det är otroligt konstigt men det är min åsikt. Det är samma sak med att det finns massor med bilder från ställen där man måste betala pappzen för att de ska få ta kort på en. (eller man måste ha tillåtelse typ) och jag menar.. varför är det så viktigt att visa upp just deras förhållande och inte de andra killarnas? Varför är det just Larry som får så mycket uppmärksamhet och inte typ Niam? Det är en fråga som många funderar på och därför blir det ännu större med Larry. Personligen ser jag iaf kärlek emellan dem. Jag tror dock att Louis och Eleanor är väldigt bra vänner efter all tid de spenderat tillsammans. Väldigt bra vänner alltså. Ja, jag vet inte vadj ag ska säga mer.. hoppas att jag redde ut lite i ditt huvud iaf.
Anonymous
Thu 27 Jun 2013 12:26
Håller med!!
FiveLittleBoys
Thu 27 Jun 2013 10:50
Om jag ska både väva in andras och mina egna tankar runt det här så skulle jag väl tänka ungefär såhär: killarna blev satta i One Direction och hade då glatt lynne för de var unga och suktade efter berömmelse. I början var allt frid och fröjd, det var nog inga större problem med Larry, de fick bara inte visa det i sändning eller vad man ska säga. Sen var det troligen inte kärlek från början. Sen när de åkte ut så trodde de allt var slut, men då fick de erbjudande om skivkontrakt. Först då tror jag villkoren runt Larry presenterades. Jag tror även att Harry och Louis tvekade då, men de hade pressen av både sin egna och de andras karriärer på axlarna. Troligen satt väl Niall, Liam och Zayn vid sidan av, och speciellt Liam och Niall ville ju verkligen upp på toppen (vilket Louis och Harry var medvetna om). Som man brukar säga "vänner före kärlek". Dock tror jag inte att de trodde att det skulle bli så omfattande och extremt, men det är ett senare påhitt från managementet. Modest! har aldrig haft ett bra rykte, speciellt inte efter att 1D och Rebecca skrevs där. Angående det här med Eleanor: Louis är den som är mest uppenbart homosexuell av dem, så det var väll grundtanken med Eleanor. Också, de skulle inte kunna sätta Harry med en permanent fejk flickvän som Eleanor. Vi ser ju hur teorierna runt Eleanor ser ut, om Harry skulle ha en flickvän med samma rykten skulle allting bli ännu mer uppenbart (det är bara att kolla på hur det blev med Haylor). Angående varför Larry döljs: varje Directioners hjärta brinner av ett litet hopp "tänk om jag skulle bli Harry/Niall/Zayn/Louis/Liams prinsessa?" Det är där jag tror det hela sitter. Rent tekniskt har vem som helst en chans på killarna, och det är även vad många tror. Om 2/5 skulle vara homosexuella så skulle 2/5 av de där förhoppningarna försvinna. Plus att vi lever i en väldigt homofobisk värld trots att det är 2013. Jag hoppas jag förklarade någonting :)
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 14:10
du förklarade en hel del, men förstår fortfarande inte. Tror inte heller att det är något jag kommer att förstå.
Om vi snackar tre Eleanor, din åsikt om det haha?
Tror aldrig i min vildaste fantasi att Louis skulle gå med på det, det går bara inte. Oavsett karriär och skit.
Om vi snackar tre Eleanor, din åsikt om det haha?
Tror aldrig i min vildaste fantasi att Louis skulle gå med på det, det går bara inte. Oavsett karriär och skit.
FiveLittleBoys
Thu 27 Jun 2013 14:45
Angående tre Eleanors: om du tänker dig att du står i ett kontrakt med din arbetsgivare, helst vill du ju inte bryta det för att du vill ha pengarna. Louis ståt också i ett kontrakt med sina arbetsledare, fast nu står $45 miljoner på spel och fyra av dina bästa vänners karriärer. Jag tror att han fann sig i det, men inte längre.
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 18:32
äschdå, förstår fortfarande inte. )):
skiit samma .. måste sluta tänka så förbannat mycket haha.
skiit samma .. måste sluta tänka så förbannat mycket haha.
~ Gaby ♥ ~
Thu 27 Jun 2013 10:22
Eller hur!
Skulle larry vatt true och louis nt skulle vilja säga de skukke han väl bara säga att han e singel.
Och skulle nt harry ha en faketjej också ned liksom!
Btw så är bilden så jävla fin!
Skulle larry vatt true och louis nt skulle vilja säga de skukke han väl bara säga att han e singel.
Och skulle nt harry ha en faketjej också ned liksom!
Btw så är bilden så jävla fin!
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 11:57
Fast, jag har gått in på spår som de andra har varit inne på. Att Louis vill dölja sin sexualitet och har valt att ha Eleanor.
Själv förstår jag fortfarande inte det där med modest och hur Louis skulle gå med på det men det är väl en sak jag aldrig kommer förstå haha.
Och bara för att Louis har en flickvän behöver inte Harry ha det, om modest nu hade satt en flickvän till honom också så hade det, som någon annan här sa, blivit för självklart.
Men jag tror inte på Larry, men försöker sätta mig in i deras tankar men det går inte vidare bra ):
Själv förstår jag fortfarande inte det där med modest och hur Louis skulle gå med på det men det är väl en sak jag aldrig kommer förstå haha.
Och bara för att Louis har en flickvän behöver inte Harry ha det, om modest nu hade satt en flickvän till honom också så hade det, som någon annan här sa, blivit för självklart.
Men jag tror inte på Larry, men försöker sätta mig in i deras tankar men det går inte vidare bra ):
BooBearsWife
Thu 27 Jun 2013 10:18
Alltid tänkt likadant som dig. Bara att jag aldrig orkat förklara det, haha. Det här är jag inte alls säker på, men förlängde killarna inte kontraktet med modest förut? Eller var det bara ett rykte? Varför skulle dem isf ha gjort det om Louis blev 'tvingad'. Sedan så tror jag verkligen inte att Louis skulle gå med på det, om det nu är så skulle jag bli ytterst besviken på honom ( kanske inte har rätt till det men jag skulle det) för att han inte kan stå upp för sig själv. Förstår inte heller hur dem kan tvinga honom, vissa säger att 1D skulle 'försvinna' om dem lämnade modest, hallå? Hur tänkter ni? Alla skulle nog vilja skaffa kontrakt med dem? Eh, kan typ inte förklara hur jag tänker :c
BooBearsWife
Thu 27 Jun 2013 10:19
Och han skulle ALDRIG dejta tre personer , hur lågt tänker ni om honom? Varför skulle modest ens nu tvinga på honom tre? Makes no sense at all. Om det nu är så räcker väl en for gods sake?
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 14:17
Jo precis, jag vet ingenting om modest och deras kontrakt egentligen men jag får forfarande inte ihop att de tvingar på en tjej på Louis. Jag får inte ens fram en bild, eller tanke, på hur det kunde gått till när det blev bestämt - om du förstår vad jag menar haha.
Och ja, tre stycken tror jag aldrig att han skulle gå med på. Oavsett vad.
Det känns inte som att folk riktigt tänker ur andras perspektiv, utan mest ur deras och modest.
Ser fortfarande inte en vettig anledning till varför modest skulle slänga på en tjej på någon. Men det kanske är för att jag inte kan sätta mig in i "larry situationen".
Och ja, tre stycken tror jag aldrig att han skulle gå med på. Oavsett vad.
Det känns inte som att folk riktigt tänker ur andras perspektiv, utan mest ur deras och modest.
Ser fortfarande inte en vettig anledning till varför modest skulle slänga på en tjej på någon. Men det kanske är för att jag inte kan sätta mig in i "larry situationen".
Anonymous
Thu 27 Jun 2013 10:07
han har ju typ inge val, dom bestämmer ju över killarna, tror dessutom att han vill ha en fejk flickvän än att bli kallad homo//världens största larry shipper
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 14:12
Klart han har val, alla har val att göra här i livet. Sen hur han väljer att göra är en helt annan sak haha.
brodinjonna
Thu 27 Jun 2013 08:50
Alla snackar om modest! hela tiden men har inte modest! lämnat killarna? Jo, och då är det ju i sånna fall fritt fram att komma ut, eller i alla fall göra slyt med el, vilket jag inte hört att dem gjort! Jag respekterar killarna hur de än är gay, hetro, bi. Bara de är lyckliga!
wilda4
Thu 27 Jun 2013 11:26
nope, o enligt min kompis var modest loggan borta från den andra hemsidan typ 15 Juni
boyxstyles
Thu 27 Jun 2013 08:37
Jag är tvär säker på att hon är insatt efter alla dessa bevis, och jag tror inte louis vågar och inte harry heller för dom vill inte förstöra gruppen. Tänk vad som hänt om dom skulle gå ut med att vara homosexuella. Och vi märker det redan, dom behöver någon som går i mellan och får oss att misstro det.
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 14:11
Fast, jag tror inte att ..
äääsch, har redan delat med mig av mina tankar 28932 gånger.
Okay! (:
äääsch, har redan delat med mig av mina tankar 28932 gånger.
Okay! (:
Cecilia Burström
Thu 27 Jun 2013 07:22
Jag tror att de inte har så mycket att säga till om och att de gör som de blir tillsagda för att det står i deras kontrakt. Om det nu skulle vara så att Eleanor är anställd till modest tror jag inte att Louis skulle vara överdrivet glad men han försöker för han vill inte förlora hans karriär...
Sara
Thu 27 Jun 2013 03:26
jag håller med dig alltså, bara att jag själv inte har orkat skriva den här texten :P
FantasyFreakk
Thu 27 Jun 2013 01:49
Jag är både Elounor och Larry shipper, fast jag shippar nog Larry som en Bromance. Och jag tror inte att Eleanor är något "beard" men jag är såååå confused all the time med alla jävla rykten som går runt, haha ugglor man blir ju yr...
FantasyFreakk
Thu 27 Jun 2013 12:19
Inte någon jag tänker på specifikt. Men lite idéer ifrån Dark och Danger (Justin Bieber) ligger förmodligen och gömmer sig någonstans i bakhuvudet ^^
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 13:01
okay, har inte läst någon av dem. kände bara igen det haha.
bra är den iallafall även om jag stör mig på att du skrivit "i" med stort i på svenska. typ "och la den I skåpet". )):
bra är den iallafall även om jag stör mig på att du skrivit "i" med stort i på svenska. typ "och la den I skåpet". )):
FantasyFreakk
Thu 27 Jun 2013 14:06
Jag hade på engelsk stavning ett tag och då ändrade den "i" till "l", jag finner det också irriterande må du tro haha. Men jag tror att det är borta nu i de senaste kapitlen, hoppas jag ^_^
I'm a Directioner Problem With That?
Thu 27 Jun 2013 01:42
Ja, jag tror att El är insatt.
Han har skrivit ett kontrakt med massor av regler, skulle han bryta det skulle antagligen Modest! Lämna dom och dä skulle dom dö ut. Enkel kort förklaring.
Han har skrivit ett kontrakt med massor av regler, skulle han bryta det skulle antagligen Modest! Lämna dom och dä skulle dom dö ut. Enkel kort förklaring.
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 01:57
nope, ingen enkel förklaring för mig inte.
Men förstår din tanke helt klart.
Men förstår din tanke helt klart.
I'm a Directioner Problem With That?
Thu 27 Jun 2013 01:48
Där nere skriver du något om en fråga, vad är det för fråga? :)
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 02:11
uhm, alla frågor jag har haha.
Men antar att du har gett ett svar på några av mina frågor (y)
I och med att jag inte shippar varken elounor eller larry så har jag ingen riktig uppfattning om vad det handlar om, antar at det är därför jag inte kan sätta min in i era tankar och idéer.
För mig låter det helt sjukt att säga att Louis har gått med på att ha Eleanor för att hålla kvar modest. Alltså att Eleanor kom som ett brev på posten "hEY vi ska ha ett förhållande".
noope.
meen men, du svarade vad du tänkte aaand im good with that.
Men antar att du har gett ett svar på några av mina frågor (y)
I och med att jag inte shippar varken elounor eller larry så har jag ingen riktig uppfattning om vad det handlar om, antar at det är därför jag inte kan sätta min in i era tankar och idéer.
För mig låter det helt sjukt att säga att Louis har gått med på att ha Eleanor för att hålla kvar modest. Alltså att Eleanor kom som ett brev på posten "hEY vi ska ha ett förhållande".
noope.
meen men, du svarade vad du tänkte aaand im good with that.
∞
Thu 27 Jun 2013 01:39
Inget alls emot Larry-shippers, självklart inte, men jag tänker faktiskt på samma sätt som dig. Jag tror faktiskt inte att han hade gått med på det, men ja.
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 01:44
jag har inte heller något emot larry-shippers, de får tro precis vad de vill. Bara jag som tänker så otroligt mycket och ur allt för många perspektiv. Behöver egentligen bara se en vettig anledning, både ur Louis', Harry's och managements och gärna eleanors perspektiv.
ehe. (a)
ehe. (a)
Anonymous
Thu 27 Jun 2013 01:37
Fast i Modest! regler står det att homosexualitet är _förbjuden_, så ja, tror nog han skulle gått med på det. För han har skrivit på ett kontrakt, där det står c:
Tror inte han gillar det, om det nu skulle vara så såklart.
Tror inte han gillar det, om det nu skulle vara så såklart.
Anonymous
Thu 27 Jun 2013 02:00
Jo, jag förstår! Allt måste ju inte vara Modest!, det kan ju vara Louis som är rädd pga regeln, eller att han har svårt att inse det, eller att han tycker det är jobbigt. Typ vad som helst egentligen.
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 02:03
precis, fått lite mer svar på mina frågor.
Men det är typ vad du tycker, hon ovan säger att el är helt totalt insatt av modest.
bra med olika versioner, men jag är förvirrad. borde sluta tänka. ):
Men det är typ vad du tycker, hon ovan säger att el är helt totalt insatt av modest.
bra med olika versioner, men jag är förvirrad. borde sluta tänka. ):
Anonymous
Thu 27 Jun 2013 13:46
Jo, alla har ju egna åsikter. Och sen har vissa svårt att tro på någon annans åsikt än sin egna x) Och sluta inte tänka helt bara, blir så drygt då ;n;
Anonymous
Thu 27 Jun 2013 13:46
Jo, alla har ju egna åsikter. Och sen har vissa svårt att tro på någon annans åsikt än sin egna x) Och sluta inte tänka helt bara, blir så drygt då ;n;
Anonymous
Thu 27 Jun 2013 01:25
Jag är en hardcore Larry shipper, men jag tänker mest inte på det du nyss listade upp. Det jag ser är ett överpulicerat förhållande och det verkar bara vara ett väldigt desperat försök att dölja Louis sexualitet.
Men jag ser också kärleken som sprudlar mellan Harry och Louis, blickarna, gesterna och allt annat de delar med sig av. Som sagt så tycker jag att "Elounor" kom precis lägligt efter att "Larry" ryktena hade startat.
Men jag ser också kärleken som sprudlar mellan Harry och Louis, blickarna, gesterna och allt annat de delar med sig av. Som sagt så tycker jag att "Elounor" kom precis lägligt efter att "Larry" ryktena hade startat.
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 01:32
förstår fortfarande inte haha. vaarför skulle de sätta in eleanor, it makes no sense to me.
"för att täcka larry"
Men, varför måste man ha en flickvän för att täcka ens sexuella läggning? (menar då detta ur managements perspektiv, inte louis)
"för att täcka larry"
Men, varför måste man ha en flickvän för att täcka ens sexuella läggning? (menar då detta ur managements perspektiv, inte louis)
Anonymous
Thu 27 Jun 2013 02:21
Jag tror som ovan, att det är Louis val och att allting inte handlar om modest - även fast sexualitetsregeln finns med i deras kontrakt. :)
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 02:35
dåså, då är vi med på samma spår även om jag inte shippar larry överhuvudtaget. Ville bara förstå varför folk tror att Louis gått med på att management kom med en tjej och sa att "du ska dejta henne" .. typ om du förstår vad jag menar.
ziamship
Thu 27 Jun 2013 01:24
Jag håller delvis med dig, men OM Louis och Harry nu har ett förhållande och håller det hemligt, så kan det ju bero på vad andra personer kommer tycka osv.. Jag vet jättemånga killar som varit i band, haft flickvännen som cover-ups men innerst inne vetat att de var homosexuella, men varit rädd vad andra ska säga om man kom ut, men sedan har de kommit ut :)
Photowithlove
Thu 27 Jun 2013 01:27
jo självklart, men jag tror aldrig att louis skulle gå med på att ha tre "eleanor" som byter av den andra.
Om Louis har valt att ha Eleanor, varför skyller alla då på management?
uugh, så många frågor ):
Om Louis har valt att ha Eleanor, varför skyller alla då på management?
uugh, så många frågor ):
ziamship
Thu 27 Jun 2013 01:28
jag önska jag kunde svara på dom frågorna hahahah men det kan jag inte :(
76 comments on this photo
Directlink:
http://dayviews.com/onedirecsgroup/515002137/