Som besökare på Dayviews samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!
Forgotten password?
  • Logga in med
Tekniskt fel pågår. På grund av att en server kraschat är det vissa problem att ladda upp bilder. Flera äldre bilder har även försvunnit till följd av detta, vilket vi beklagar. Vi arbetar för att få igång det så snart som möjligt.
Annons

Flest reaktioner senaste veckan

Ingen användare

Ingen användare

Ingen användare

Ingen användare

Ingen användare

Publish photos. As many as you want to. For free.

You can publish and share as many photos as you like to on Dayviews. You keep your rights to what you publish, and it's free. Sign up.

Support and questions

Forum » News » Support and questions

Current thread - Support and questions
baZ Thu 10 Dec 2009 16:12
If you are experiencing any kind of problem with the site don't hesitate to send us an e-mail. You can reach us at: support@bilddagboken.se
midnighttree Wed 16 Dec 2009 09:56
LOL @Oscarasds
RYO642 Tue 22 Dec 2009 17:35
whazap whazap bdb : D
I'm just wondering if the "free focus" will be available in other countries than Sweden?

thnx.
Excuse me but how can I find English friends here?
miley475 Mon 4 Jan 2010 15:58
i have got alot of friends but before i started to work fron an office and gone
jag och väldigt många jag känner är väldigt trötta/irriterade på bilddagbokens gästlösenfunktion! Det är väl att använda bilddagboken på helt fel sätt?! att dom ska kunna titta på en och
SJÄLV FÅR MAN INTE GÅ IN PÅ DERAS SIDA.

jag tycker iallafall att, om man är med i bilddagboken så får man "leken" tåla (i min åsikt!): dvs. gästlösen är för kräset, och som att man inte accepterat själva grejen med bilddagboken
(även om det är eran sida och
era idéer som gör sidan till eran. Ni får ju klart göra precis vad ni vill med den, och ni får ha med gästlösenfunktionen. men håller den? jag vet inte vad ni tycker).

Det är inte så tydligt, och ingen har tagit upp det förmodligen (eftersom "funktionen" fortfarande finns kvar på sidan), men jag ser klagomål om funktionen varstans och jag tycker att ni borde följa upp till dom åsikterna som "bdb-folket" klagar på. [eftersom det kanske blir värre(?)]

Dessutom går det inte att blocka dom med gästlösen som man inte vill ha & göra med!

exempel, jag är smygtittad av mitt ex, har mina anledningar att inte ha kontakt med henne
(hon var otrogen och snackar skit om mig i sin blogg, och nu har hon gästlösen, riktigt irreterande). kan ni för en gångs skull göra något åt gästlösenfunktionen (att ta bort den)?
mclovinz Thu 7 Jan 2010 02:28
You should maybe keep this to the Swedish Support part? :>
jamesfarmer Fri 8 Jan 2010 16:52
Would be good if you added a refer a friend function.

Some of the writting will not translate !!!!!

mclovinz Sat 9 Jan 2010 16:51
You know i myself have noticed this.
Some pictures that get uploaded with text. Don't have the "translate" button and some pictures do :o
sahiljamil Tue 12 Jan 2010 11:23
have any of u seen the swapit sign please help
xima bahar Wed 13 Jan 2010 22:11
hh mdr
it's called bilddagboken.se!!

it's a swedish site u know -.-'
Mattias Johansson Thu 14 Jan 2010 16:04
We did almost complete a referer function, but the code for it got ... well, deleted by misstake (together with a bunch of old projects) but we should be remaking it soon hopefully.

Anyone who is having trouble translating feel free to add me or ask me :)

I am English so feel free to add me and chat if you want also :)

mclovinz Fri 15 Jan 2010 12:43
no actually its called www.myphotodiary.com
its english you know!
mclovinz Fri 15 Jan 2010 12:43
totally quoted the wrong person xD

Edited 2010-01-16 01:26
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
c-rebecca Sun 14 Feb 2010 09:38
hej
BradleyL163 Mon 15 Feb 2010 15:57
i want my 50 swapit points

You must be signed in to write in the forum