- Notiser fungerar inte alls.
- Det går inte att neka vänförslag, enbart acceptera
- Det går inte att skriva pm till någon, enbart svara på om som man fått.
- Det går inte att söka efter användare
Detta är några saker jag tycker saknas eller borde åtgärdas, för att appen ö.h.t. ska vara användbar!
Appen till iPhone
Current thread - Appen till iPhone
- Jag personligen tycker också att man ska kunna administrera sina grupper genom appen.
- Man ska även kunna blockera ovälkomna gäster på sin Day.
Jag använder mig utav en Iphone 4s.
- Man ska även kunna blockera ovälkomna gäster på sin Day.
Jag använder mig utav en Iphone 4s.
Dessutom:
- Det går enbart att visa bilder på helskärm i liggande format (när man vänder skärmen) De stående fyller alltså bara halva skärmen och blir alltså ännu mindre. Det vore önskvärt att kunna visa stående bilder i helskärm, utan att menyerna hamnar i vägen.
- Jag har en iPhone 5s. Appen är uppenbarligen designad efter skärmen på en 4/4s och fyller inte ut hela skärmen.
- Det går enbart att visa bilder på helskärm i liggande format (när man vänder skärmen) De stående fyller alltså bara halva skärmen och blir alltså ännu mindre. Det vore önskvärt att kunna visa stående bilder i helskärm, utan att menyerna hamnar i vägen.
- Jag har en iPhone 5s. Appen är uppenbarligen designad efter skärmen på en 4/4s och fyller inte ut hela skärmen.
Plus att appen stänger ner sig HEEELA tiden då man kollar på bilder/ska skriva ngn kommentar...