Gjort hela undersökningen och konstaterade...
1. "Undersökningen" har ingenting med Dayviews att göra.
2. Hur har man chansen att vinna ett års Premium när den inte ens frågar efter ett DW konto ?
Att det flödar en massa reklam är väl en sak, men detta är ju bara skamligt.....
Förväntar mig ett svar.
förklaring tack.
Current thread - förklaring tack.
Du är la inloggad när du klickar på knappen, sedan får du ett unikt ID
kolla på bilden en gång till.
Längre ner i undersökningen står det "Om du vill ha chansen att vinna ett års gratis prenumeration av tjänsten Dayviews Premium HD så måste du ge oss din email nedan. Vi behöver din email för att kunna meddela dig om du vunnit och vi kommer inte använda den till något annat."
Gällande frågorna så är dom för att få en aning om vad för reklam och annonser som passar till Dayviews användare.
Gällande frågorna så är dom för att få en aning om vad för reklam och annonser som passar till Dayviews användare.
Du verkar veta en hel del Oskar. Så svara på detta:
Helt plötsligt kan jag inte ladda upp några bilder.
Fick ett felmedelande på alla bilder som jag försöker ladda upp.
Vad betyder detta?
Felkod 1002: Kontrollera att undefined är en bildfil och att den inte är överdrivet högupplöst. Prova ladda upp bilden igen.
Kan ju tilläga att jag har provat med originalbilder, redigerade bilder, bilder jag lagt upp tidigare, nya bilder och gamla bilder. Inget funkar.
Helt plötsligt kan jag inte ladda upp några bilder.
Fick ett felmedelande på alla bilder som jag försöker ladda upp.
Vad betyder detta?
Felkod 1002: Kontrollera att undefined är en bildfil och att den inte är överdrivet högupplöst. Prova ladda upp bilden igen.
Kan ju tilläga att jag har provat med originalbilder, redigerade bilder, bilder jag lagt upp tidigare, nya bilder och gamla bilder. Inget funkar.