bdb förlorar ju bara pengar på att göra ålders gräns det finns ju "små" som köper tjänster tex "bdb hd" och "jag boken" och inte bara äldre och det är ju mest unga som har bdb för att snacka och berätta vad dom gör.
så jag tror inte dom kommer göra någe åt detta dom förlorar ju bara på det på alla vis.........
Åldersgräns på medlemskap 13år?
Current thread - Åldersgräns på medlemskap 13år?
Kan ni snälla läsa resten av tråden? Äh, fine, jag skapar en ny tråd så alla jävla som inte vet hur man läser en tråd, fattar vad jag mnar.
jag är 14 år och gillar inte att det finns äldra män på bdb (ta det inte personligt). Man kan vara mogen även om man är lite yngre, dock stör jag mig på att 8-9 åringar har bdb. Men vi kanske måste acceptera att utvecklingen går framåt, man tvingas mogna fortare mm. Jag fick tex. min första mobiltelefon i femman och det var en gammal en, nu har nästan alla från förstaklass och uppåt en egen sprillans ny mobil.
Kan det inte vara en idé att dela in bdb i "två delar" en för tex. 20+ sedan en för de som är yngre??
Kan det inte vara en idé att dela in bdb i "två delar" en för tex. 20+ sedan en för de som är yngre??
Gärna åldersgräns (Y)
helst 15+ ! :)
helst 15+ ! :)
Ser inte vad åldersgräns skulle lösa när ändå de jobbigaste typerna är födda 1921...
snygg gravedigging btw
http://hd.se/klippan/2009/08/06/man-soekte-sexkontakt-med-10-paa/
hur lång tid tror ni det tar innan detta blåses upp?
hur lång tid tror ni det tar innan detta blåses upp?
Lär väl snarare bli rubriker i stil med
71-åring mistänkt för pedofilism
"Det stod att hon var född 1921"
71-åring mistänkt för pedofilism
"Det stod att hon var född 1921"
lol.
Och jorå; såfort det blir lite nyhetstorka så :)
Och jorå; såfort det blir lite nyhetstorka så :)
Åldersgräns...
Tkr inte jag.
Tkr inte jag.
Jag skulle inte rösta för åldergräns pga omogenhet, utan mer för att det inte är bra för så unga som 12-åringar att vara medlem på såna här ställen. Det kan hända mycket skit då de är "oförstående" och lätt kan träffa fel människor över nätet. Dock så tycker jag ändå inte riktigt att en åldersgräns är någon bra idé.
Guys, you should really improve your English grammar here https://homeworkhelper.net/blog/too-much-homework