Anonyma bevakare!
Därför tycker jag ni ska sätta ut bland "dagboksinställningar" att man kan kryssa i en ruta för "ej anonymabevakare" ..
Även att man kan ta bort dom ..
n
nDessa personer kommer ju dock antagligen bara bevaka dig "manuellt" istället. Alltså gå in på din bilddagbok lite då och då och kolla.xqotspecialend;n
Då kan jag iaf se vem det är å sitta å blir vannsinig att bli bevakad anonym ..
nn
nBara så du vet kan bara dina vänner se dina bilder.xqotspecialend;Jag vet det ... det är för att slippa alla anonyma bevakare som bevakar mej för tillfället .. Då dom är för fega för att bli vän eller att änns våga visa att dom har vart inne å kollat. .
n
nÄr väl roligt att nån är intresserad av din bilddagbok.xqotspecialend;När jag ser vilka det är ja .. !!! Folk gnäller på gästlösen då kan jag lika bra gnälla på något annat som t.ex anyma bevakare..
nn
nnDessa personer kommer ju dock antagligen bara bevaka dig "manuellt" istället. Alltså gå in på din bilddagbok lite då och då och kolla.xqotspecialend;xqotspecial;Ursprungligen postat av Sofia-Du-Vetxcolspecial;
n
nnn
nnxqotspecialend;Du ser ju alla som tittar in din bilddagbok.nnn
nnnDessa personer kommer ju dock antagligen bara bevaka dig "manuellt" istället. Alltså gå in på din bilddagbok lite då och då och kolla.xqotspecialend;xqotspecial;Ursprungligen postat av Sofia-Du-Vet:
nn
nnnnn
nnnxqotspecialend;xqotspecial;Ursprungligen postat av kortxcolspecial;n
nDu ser ju alla som tittar in din bilddagbok.xqotspecialend;n
Kan se alla som INTE bevakar anonymt ja.. !!
nMen det är dom anomyma jag vill slippa för att jag vill kunna veta vilka som besöker ..
nFör mej anomyna bevakare kycklingar som inte vågar visa vem dom är ..
nPrecis lika mkt på folk som stör sej ang. gäst lösen ..
n
nJag är nog inte den ända som tycker så här men många orkar ju inte angagera sej riktigt ...
nDå ser du ALLA som besöker dig, så där är ingen anonym. Men de som bevakar anonymt kan du ju visserligen ta reda på genom att hålla ett öga på om där är någon särskild som kollar din bdb nät du lägger upp nya bilder.
nn??
nnnn
nnnnDessa personer kommer ju dock antagligen bara bevaka dig "manuellt" istället. Alltså gå in på din bilddagbok lite då och då och kolla.xqotspecialend;xqotspecial;Ursprungligen postat av Sofia-Du-Vet:
nnn
nnnnnnn
nnnnxqotspecialend;xqotspecial;Ursprungligen postat av kort:nn
nnDu ser ju alla som tittar in din bilddagbok.xqotspecialend;xqotspecial;Ursprungligen postat av Sofia-Du-Vetxcolspecial;
n
nnn
nnMen det är dom anomyma jag vill slippa för att jag vill kunna veta vilka som besöker ..
nnFör mej anomyna bevakare kycklingar som inte vågar visa vem dom är ..
nnPrecis lika mkt på folk som stör sej ang. gäst lösen ..
nn
nnJag är nog inte den ända som tycker så här men många orkar ju inte angagera sej riktigt ...
nnnnn
nnnnnDessa personer kommer ju dock antagligen bara bevaka dig "manuellt" istället. Alltså gå in på din bilddagbok lite då och då och kolla.xqotspecialend;xqotspecial;Ursprungligen postat av Sofia-Du-Vet:
nnnn
nnnnnnnnn
nnnnnxqotspecialend;xqotspecial;Ursprungligen postat av kort:nnn
nnnDu ser ju alla som tittar in din bilddagbok.xqotspecialend;xqotspecial;Ursprungligen postat av Sofia-Du-Vet:
nn
nnnnn
nnnMen det är dom anomyma jag vill slippa för att jag vill kunna veta vilka som besöker ..
nnnFör mej anomyna bevakare kycklingar som inte vågar visa vem dom är ..
nnnPrecis lika mkt på folk som stör sej ang. gäst lösen ..
nnn
nnnJag är nog inte den ända som tycker så här men många orkar ju inte angagera sej riktigt ...
n
nDu ser ALLA som besöker dig, även de som bevakar anonymt.xqotspecialend;Den som bevakar mej anonymt kan inte se .. Eftersom jag inte vet det är .. Å jag tänker INTE gå igenom hela bdb å fråga vem det är, det kommer sluta man verkar helt besatt å störd i hela huvuvdet .. Det ända jag vill är det kommer upp en valmöjlighet att kryssa i "ej anonyma bevakare" för dom som inte vill ha anonyma bevakare .. Å jag är en av dom inte vill ha .. Å den funktionen kan man lägga in under "dagboksinställningar" ...
n
nom det är att du får anonyma besökare, kommentarer etc. o inte vill det, ställer du din bilddagbok så att endast inloggade kan besöka dig.
nnDå ser du ALLA som besöker dig, så där är ingen anonym. Men de som bevakar anonymt kan du ju visserligen ta reda på genom att hålla ett öga på om där är någon särskild som kollar din bdb nät du lägger upp nya bilder.
nnn??xqotspecialend;Anonyma bevakare är jag mest ute efter .. Anomyna i sej stör mej inte lika mkt ..
nMen jag vill bara se om dom kan få upp en funktion så man kan välja om man vill ha anonyma bevakare eller inte .. För jag föredrar heller att dom blir vänner än å bevakar anonymt ..
nFör vännerna kollar man väl på ibland då och då i alla fall,
nmen isf ser man på en gång dem bilddagböcker man valt att man vill bevaka, man vill man ju se så fort den uppdaterat, man glömmer bort dem annars.
nKänns obehagligt och jag hatar anonyma bevakare som jag inte ens vet vilka dem är!... >_<
nMan kan ju se vilka som har besökt men man kan ju inte vara så säker på om det är just den personen som bevakar för det kan man ju inte se...jävligt kasst tycker jag. s:
Jag tycker iallafall det är jävligt jobbigt att inte veta viken som bevakar en, det kan ju vara en äcklig gubbe eller nåt som då kommer och tittar på mina bilder eller nåt... s:
rnnKänns obehagligt och jag hatar anonyma bevakare som jag inte ens vet vilka dem är!... >_<
rnnMan kan ju se vilka som har besökt men man kan ju inte vara så säker på om det är just den personen som bevakar för det kan man ju inte se...jävligt kasst tycker jag. s:xqotspecialend;Jag menar de .. Men men det verkar iaf inte bli något .. Då man tycker att man ska ha "visas enbart för vänner" men lixom hur kul är det då .. >.< Å sen när man sätter den i det läget så sitter ju ändå den där förbannande anomyna personen kvar å förstör hela listan med vänner .. >_< man kan bli: vän, blockera och bevaka anonymt .. Men dom kan inte smälla in en knapp som heter: "tryck här för att inte ha anonyma bevakare" eller dylikt ..
rnnnnn
rnnnnnDessa personer kommer ju dock antagligen bara bevaka dig "manuellt" istället. Alltså gå in på din bilddagbok lite då och då och kolla.xqotspecialend;xqotspecial;Ursprungligen postat av Sofia-Du-Vet:
rnnnn
rnnnnnnnnrn
rnnnnnxqotspecialend;xqotspecial;Ursprungligen postat av kort:rnnn
rnnnDu ser ju alla som tittar in din bilddagbok.xqotspecialend;xqotspecial;Ursprungligen postat av Sofia-Du-Vet:
rnn
rnnnnrn
rnnnMen det är dom anomyma jag vill slippa för att jag vill kunna veta vilka som besöker ..
rnnnFör mej anomyna bevakare kycklingar som inte vågar visa vem dom är ..
rnnnPrecis lika mkt på folk som stör sej ang. gäst lösen ..
rnnn
rnnnJag är nog inte den ända som tycker så här men många orkar ju inte angagera sej riktigt ...
Du ser ALLA som besöker dig, även de som bevakar anonymt.xqotspecialend;Men går det änns att fixa en sådan grej? Eller är det bara en grej i rymden?