Anmäla bild
Current thread - Anmäla bild
Varför går det inte att anmäla bilder?
Hittar du inte knappen?
Knappen verkar ha tagits bort, och jag har gjort bdbcrew (var nästan på väg att skriva lunarcrew) uppmärksamma på det. Försökt i alla fall. Dock fick jag ett standardiserat "vi har sett över ditt ärende och vidtagit åtgärder"-mail som svar. Jag är inte så säker på att de läste mitt e-mail med andra ord.
Enda sättet i nuläget att anmäla bilder är att skriva ett e-mail till bdbs supportmail och länka bilden ifråga. Inte ett särskilt smidigt sätt, och dessutom måste man svara på ett bekräftelsemail för att anmälan ska gå igenom.
Enda sättet i nuläget att anmäla bilder är att skriva ett e-mail till bdbs supportmail och länka bilden ifråga. Inte ett särskilt smidigt sätt, och dessutom måste man svara på ett bekräftelsemail för att anmälan ska gå igenom.
Knappen är inte borta, den finns längst ner under alla kommentarer.
Nej, det gör den inte. Om den ligger där så syns den uppenbarligen inte i alla Webbläsare. Låt mig gissa; Du använder IE?
Att göra en knapp som inte fungerar i alla Webbläsare är ett ganska dumt upplägg. Det HAR funnits en Anmäl-knapp även för mig tidigare men den ligger inte där längre.
Att göra en knapp som inte fungerar i alla Webbläsare är ett ganska dumt upplägg. Det HAR funnits en Anmäl-knapp även för mig tidigare men den ligger inte där längre.
För mig ligger den där, precis över "direktlänk" kör Chrome, funkar även i FF, IE och Opera nu när jag kollade.
Använda IE? Haha, nej, det är det nog inte så många som gör här. Bdb är skapat för Firefox, så att en knapp skulle visas i en speciell webbläsare är osannolikt.
Länken ser likadan ut, hur du än väljer att besöka sidan.
Bild: http://www.cykelpedal.se/img/gehrjeyth.gif
Länken ser likadan ut, hur du än väljer att besöka sidan.
Bild: http://www.cykelpedal.se/img/gehrjeyth.gif
Anledningen till att jag frågar är att jag inte kunnat se Anmäl-knappen på flera veckor. Otroligt nog kom den tillbaks idag!
En hel del grejer som BDB lagt upp tidigare har varit omöjliga att se med min webbläsare så jag såg det inte som osannolikt att deras Anmäl-knapp även skulle vara drabbad av webbläsardöden.
Jaha, hur skulle jag kunnat veta att det var en länk och inte en knapp när jag inte kunde se den på sidan innan idag?
Edit: Och ja, innan du frågar - Jag har kollat noggrant på sidan efter ordet "Anmäl" innan jag gnällde över att knappen var borta. Det enda jag under några veckor kunnat anmäla är kommentarerna som finns under bilden.
Ändrat 2009-07-23 00:25
En hel del grejer som BDB lagt upp tidigare har varit omöjliga att se med min webbläsare så jag såg det inte som osannolikt att deras Anmäl-knapp även skulle vara drabbad av webbläsardöden.
Jaha, hur skulle jag kunnat veta att det var en länk och inte en knapp när jag inte kunde se den på sidan innan idag?
Edit: Och ja, innan du frågar - Jag har kollat noggrant på sidan efter ordet "Anmäl" innan jag gnällde över att knappen var borta. Det enda jag under några veckor kunnat anmäla är kommentarerna som finns under bilden.
Ändrat 2009-07-23 00:25
Jag använder Safari och Firefox.
Enda gången du inte kan se anmäl är om du är utloggad, bilden du vill anmäla är i din egen dagbok eller om bilden ligger i en admins dagbok.
Eftersom det tydligen buggar ihop ibland undrar jag om det inte kan ändras så att man kan anmäla bilder även när man är utloggad. På så vis skulle det aldrig behöva glitcha på det viset!
This is what you need https://dissertationauthors.com/blog/write-a-dissertation to write a good dissertation!