Ser ut som att hela hemsidan har kraschat!
Kan knappt varken se användarbilder, presentationsbilder eller uppladdade bilder!!
SERVERFEL: Vi arbetar för att lösa problemet
Current thread - SERVERFEL: Vi arbetar för att lösa problemet
Samma här, ser inte alla bilder, en del har försvunnit, finns ingen profilbild mm mm.....
Jag har precis samma fel och problem som alla andra. Bilder går inte att öppna på min och andras bilddagböcker. Dra-och-släpp-funktionen i uppladdningsverktyget fungerar inte alls. Använder jag appen kraschar den hela tiden när man ska titta på mina och andras bilder. Jag verkar vara ordentligt drabbad, 25 -50% av mina bilder går inte att öppna eller syns inte i översikten. Jag skriver förtvivlat till supporten utan att få svar.
Har samma problem som tant-tagg beskriver, jätte mycket bilder som försvunnit på min hemvy som heller inte går att se då de är klickade på, detsamma gäller då jag kollar hos andra...
Kan dock ladda upp utan problem, iaf från datorn, från telefon så brukar det vara lite besvärligare, dock så vet jag inte om det beror på telefon eller själva appen till den här siten.
Kan dock ladda upp utan problem, iaf från datorn, från telefon så brukar det vara lite besvärligare, dock så vet jag inte om det beror på telefon eller själva appen till den här siten.
Nu verkar de funka :) bra jobbat ^^
Nu är det dags igen! Samma gamla problem med att bilder inte visas på bilddagboken! Det här händer då och då, mer eller mindre varaktigt. Efter kontakt igår med admin föreslås det gamla vanliga standardåtgärderna , alltså byt webbläsare, tömma cachen eller rensa cookies. Det går inte att titta på gårdagens uppladdade bilder i min bilddagbok, varken från mina vänners dator eller från arbetsgivarens dator, båda med Firefox. Inte heller går det att se bilderna från telefon-appen.
Admin säger att de inte har fått några andra felanmälningar och att de inte kan se att det är ett generellt fel på varken webbsida eller server. Admin säger att dom inte kan göra något åt saken och att det är tråkigt att jag inte litar på dom.
Är det fler än jag som drabbats av de här problemen igen?
Admin säger att de inte har fått några andra felanmälningar och att de inte kan se att det är ett generellt fel på varken webbsida eller server. Admin säger att dom inte kan göra något åt saken och att det är tråkigt att jag inte litar på dom.
Är det fler än jag som drabbats av de här problemen igen?
Ja, tant-tagg. Samma problem som du beskriver ovan.
Lär ju inte ha med webbläsaren att göra då jag försökt ladda upp via appen de sista dagarna. Varken jag eller nån annan kan se mina bilder från ca 3 dagar tillbaka.
Testade att avinstallera appen och sedan ominstallera men utan resultat.
Bara att avvakta och se vad som händer antar jag. Det borde ju trilla in fler "felanmälningar" här på forumet. Det brukar vara ganska meningslöst att försöka kontakta admin.
Det verkar som att det mest är HD-användare som drabbats, iaf om man kollar senast upplagda bilder från startsidan där det är många blanka rutor från just HD.
Är du HD-användare tant-tagg?
Lär ju inte ha med webbläsaren att göra då jag försökt ladda upp via appen de sista dagarna. Varken jag eller nån annan kan se mina bilder från ca 3 dagar tillbaka.
Testade att avinstallera appen och sedan ominstallera men utan resultat.
Bara att avvakta och se vad som händer antar jag. Det borde ju trilla in fler "felanmälningar" här på forumet. Det brukar vara ganska meningslöst att försöka kontakta admin.
Det verkar som att det mest är HD-användare som drabbats, iaf om man kollar senast upplagda bilder från startsidan där det är många blanka rutor från just HD.
Är du HD-användare tant-tagg?
Ja, Mikael, jag är HD användare! Dessutom fick jag ett sms i tisdags (21/1) att min prenumeration av PremiumHD har blivit förlängd med 3 månader och 20 spänn har dragits från mitt konto! :-)
Det är en intressant iakttagelse du gjort! Faktum är att det slog mig att det kunde ha med detta att göra, men det kändes så långsökt att jag slog bort den tanken.
Jag har just klagat igen hos admin och fått samma "goddag yxskaft -svar" som i onsdags om webbläsare, cache och cookies. Jag såg också att det finns många blanka rutor på startsidan och jag hoppas verkligen att flera kontaktar admin om att något är galet, trots allt. Men min erfarenhet av admin är inte heller alltid den bästa. I våras fick man t.ex. inga svar alls.
Annars har jag testat ungefär samma saker som du. Dessutom loggat in från andra datorer. Nej, det har definitivt inte med webbläsaren att göra. Inte med cache och cookies heller: Jag tömmer och rensar automatiskt när jag stänger av datorn. Jag undrar hur man ska få folket på bdb att förstå det?
Det är en intressant iakttagelse du gjort! Faktum är att det slog mig att det kunde ha med detta att göra, men det kändes så långsökt att jag slog bort den tanken.
Jag har just klagat igen hos admin och fått samma "goddag yxskaft -svar" som i onsdags om webbläsare, cache och cookies. Jag såg också att det finns många blanka rutor på startsidan och jag hoppas verkligen att flera kontaktar admin om att något är galet, trots allt. Men min erfarenhet av admin är inte heller alltid den bästa. I våras fick man t.ex. inga svar alls.
Annars har jag testat ungefär samma saker som du. Dessutom loggat in från andra datorer. Nej, det har definitivt inte med webbläsaren att göra. Inte med cache och cookies heller: Jag tömmer och rensar automatiskt när jag stänger av datorn. Jag undrar hur man ska få folket på bdb att förstå det?