Alla bilder syns inte. Vi jobbar på en lösning!
Current thread - Alla bilder syns inte. Vi jobbar på en lösning!
Har sedan en tid tillbaka inte kunnat se vissa användares profil bild eller min egen, inte heller sett tillbaka blickar utan är bara ett frågetecken, väldigt störande, hoppas ni fixar det snart, börjar bli allt för mycket strul med sidan
ingen fara för mig
Förbannat irriterande, flera av bilderna jag lagt upp syns inte, mestadesl gamla bilder men ändå...
Går det bra för er?
Fix min dayviews kanske den är helt konstig näre fattas bild :(
Vet inte om jag gillar detta, profilbilden på min sida är en helt annan bild än jag valt, i menyn på DW så är det bara ett frågetecken och en av mina besökare har en av mina bilder som visningsbild! Fixa detta nu, börjar bli så trött på det!
Jag som skulle lägga upp mitt 2012 på min blogg...det sket sig ju
Alltså kommer ni fixa detta snart eller? Är en massa av mina bilder som inte syns längre :/
Hallå kan ni fixa det här snart eller!?
Jag har ca 7000 bilder, kan inte ens se en fjärdedel av dom..
Jag har laddat upp typ hela mitt liv från 2007 tills nu här på bdb. Kul om allt försvunnit!?
Jag har ca 7000 bilder, kan inte ens se en fjärdedel av dom..
Jag har laddat upp typ hela mitt liv från 2007 tills nu här på bdb. Kul om allt försvunnit!?
Alltså. Jag har också cirka 7000 bilder. Vad händer?
Nu ser jag äntligen alla bilderna, har serverflyttarna haft julledigt? :)
för mig går det bra med allting :)
Äntligen!
Bara bra att vissa bilder inte syns, då slipper jag ikonerna från gamla grupper som inte existerar längre, men fortfarande syns under kommentarsikonen. Så irriterande. Annars har jag inga problem med uppladdning !
Jobba fårtare går inte att byta profil bil och av misstag har jag klickat på en fel bild vill ändra men går ju fan inte jävla skit om ni inte fiksar ert snarast så tänker inte jag ha kvar min bdb och ett gäng andra som jag känner så skynda
går ju inte att byta lösenord bara för jag inte kommer ihåg mitt gamla så nu kan jag inte ens komma in här skit också
SÅ SKYNDA SNÄLLA HÄLSA FOLKET DET SOM JOBBAR OCH CHEFEN FÖR ALLT TACK I FÖRHAND :)
går ju inte att byta lösenord bara för jag inte kommer ihåg mitt gamla så nu kan jag inte ens komma in här skit också
SÅ SKYNDA SNÄLLA HÄLSA FOLKET DET SOM JOBBAR OCH CHEFEN FÖR ALLT TACK I FÖRHAND :)
fixa fårtare
eller stäng av dayviews så länge snälla nån
eller stäng av dayviews så länge snälla nån
Jag hatar appen och vill skjuta den i huvudet men det går inte för den har inget huvud!