Alla bilder syns inte. Vi jobbar på en lösning!
Current thread - Alla bilder syns inte. Vi jobbar på en lösning!
hoppas ni ger gratis extra dagar till premium DW användare .. de betalar ju för en tjänst som är sporadiskt fungerande för tillfället ;)
VOI VOI
Bilder syns inte och det har varit så ett bra tag för mig just nu.
När tror ni att ni kommer lösa det här med bilderna som inte syns?
Det börjar bli lite störande nu.
Det börjar bli lite störande nu.
Så gott som ingen bild på hela min dayviews visas, inte heller när jag tittar på andras. Meningen med sidan försvinner lite där. När kan detta tänkas lösas? Blir värre varje dag för mig.
Har ni arbetat på detta sen i december 2012? Jag tycker det bara blir värre och värre med att bilder försvinner, användare inte finns, pm som inte kommer fram, notiser som inte visas...
Instämmer med samtliga.Detta är ett problem som pågått under mycket lång tid.
Normalt tar inte ett serverbyte flera månader att genomföra.
Det finns betalmedlemmar som inte får det dom betalar för.
Ersätts dessa eller blir det vidareanmälan till allmänna reklamationsnämnden?
Tycker ni ska bemöta den kritik och de frågor ni får här i forumet.Vi är många som undrar och vill ha svar.
Normalt tar inte ett serverbyte flera månader att genomföra.
Det finns betalmedlemmar som inte får det dom betalar för.
Ersätts dessa eller blir det vidareanmälan till allmänna reklamationsnämnden?
Tycker ni ska bemöta den kritik och de frågor ni får här i forumet.Vi är många som undrar och vill ha svar.
Är det de som gör att appen krasar heltiden?
Appen kraschar, sidan fungerar inte. Jag har precis samma problem som alla andra här. Jag har skrivit till admin minst en gång i veckan sedan den 14/4 då mina bdb-vänner upplyste mig om att de inte kunde öppna mina filer. Det enda svar jag fått är att jag ska klaga hos de som gjort appen. Men det var ju liksom inte bara appen som inte fungerar som den ska. Jag känner igen problemet från i julas, då det var serverbyte.Det ordande sig efter ett par veckor. Men nu? Det är något som är galet här, eftersom det är oroväckande tyst från support och admin. Dessutom verkar det vara många med samma problem. Vad är det som händer?
Är det inte dags att få bukt med det här nu?
Har aldrig haft problem med denna sida innan, inte förrän nu. Helt plötsligt försvinner hälften av alla mina bilder. Det var ett bryskt uppvaknande.
Hoppas ni får bukt med det snart, och att ni jobbar stenhårt på det. Är glad att jag inte har HD-tjänsten för tillfället.
Hoppas ni får bukt med det snart, och att ni jobbar stenhårt på det. Är glad att jag inte har HD-tjänsten för tillfället.
Men för helvete! Fixa problemet med att alla bilder inte syns, har varit såhär jätte länge nu!
Men för helvete!!! Svara på våra frågor!! Det kan väll inte vara så svårt att skriva lite om vad ni gör åt problemet. Om ni nu gör något. Eller skiter ni i det. Är det huvudsaken att ni får in pengar från betalande medlemmar?
Agera! Och gör det NU!
Agera! Och gör det NU!
Den 22 dec 2012 skrev trådskaparen "Alla bilder syns inte. Vi jobbar på en lösning!".
Allvarligt talat, hur länge behöver ni jobba på en lösning? Dessutom utan att hålla era medlemmar uppdaterade på vad som händer eller besvara de frågor som ställs här eller på er sida på Facebook. Börjar det inte kännas en smula påfrestande med alla irriterande frågor nu?
Jag tror att det är många med mig som har full förståelse för att det kan krångla emellanåt, men nu har ju det här "krånglet" hållit i sig (med undantag för några väldigt korta stunder) i nästan ett halvår...
Hoppas att ni snart kan delge oss lite information om vad vi kan förvänta oss framöver! :)
Allvarligt talat, hur länge behöver ni jobba på en lösning? Dessutom utan att hålla era medlemmar uppdaterade på vad som händer eller besvara de frågor som ställs här eller på er sida på Facebook. Börjar det inte kännas en smula påfrestande med alla irriterande frågor nu?
Jag tror att det är många med mig som har full förståelse för att det kan krångla emellanåt, men nu har ju det här "krånglet" hållit i sig (med undantag för några väldigt korta stunder) i nästan ett halvår...
Hoppas att ni snart kan delge oss lite information om vad vi kan förvänta oss framöver! :)
Tycker änna det är på tiden att ni får fixat detta, det är ju uppenbart att ni inte kan lösa det själva så anställ någon som kan fixa det eller hyr in någon som kan.
Står ingen info om detta på engelska versionen.
Är det på tiden att man lämnar det sjunkande skeppet? Kanske vi ska sluta helt med dayviews? Fungerar ju iaf inte!