För att fortsätta förbättra sidans stabilitet och prestanda genomför vi underhållsarbete idag 2013-01-29, 22.30-00.00.
Det innebär att sidan kommer fungera dåligt och ibland inte alls under perioden. Det kan innebära att du inte kan logga in, att en del av dina bilder inte är tillgängliga och andra störningar.
Den som inte kommer åt det den skulle koilla på får gärna försöka ta en titt på inlägget om David LaChapelles utställning på fotografiska så länge. Tack för tålamodet!
Underhållsarbete 22.30 till midnatt
Current thread - Underhållsarbete 22.30 till midnatt
okj bra
okj bra
Gärna
Skönt att se att ni tar tag i det!
Segt? inget är segt för mig O_o
Det har blivit lite segt med tiden, det kan jag hålla med om. Jag oroar mig av att ni kanske håller på att lägger ned verksamheten. Jag vet inte vem som gör iPhone appen, men där MÅSTE det ske en förbättring.
Hur som helst ska det bli skönt att ni städar upp och ger servrarna en puss :)
Hur som helst ska det bli skönt att ni städar upp och ger servrarna en puss :)
Det har varit ett helvete ibland :/ Inte gått o lägga upp bilder, inte kunnat titta på bilder, inte kunnat titta på fler än 3 bilder samtidigt(så man måste gå in på användarens/gruppens profil och gå in på dom osedda bilderna igen), inte kunnat kommentera, att allt varit skit segt. Detta har hänt på både dator och min android mobil :/ Hoppas detta löser sig snart då det är väldigt irriterande...
Det verkar dock som att det blivit SÄMRE nu igen... Allt segar, reklambanners går inte att visa etc...
Jag kan fatta att det inte fungerar klockrent på apparna, men då det e i datorn blir man ju förbannad!
Jag kan fatta att det inte fungerar klockrent på apparna, men då det e i datorn blir man ju förbannad!
Fortfarande finns det bilder som inte vill synas emellanåt, riktigt dumt...