Hjälp till att göra Dayviews bättre!
Current thread - Hjälp till att göra Dayviews bättre!
Vi utökar vårt support crew med fler moderatorer! Vill du vara med och göra sajten bättre? Skicka din intressenanmälan via länken nedan:
http://dayviews.com/p/apply
Jag ved inte vad har hänt på facebook jag kan inte skriva inlägga och medland Helene Linnea Gustafsson Till Dannemannen 3
Nu har man ansökt till att få bli en del av dayviews
har inte hört något hur det går
har inte hört något hur det går
Kan väll inte vara moderator i något som inte fungerar. De som är moderator i dag har tydligen inget att säga till om. Har ""pratat"" med några, och de kan inget göra. De skickar våra frågor vidare men varken vi medlemmar eller moderatorerna får något svar.
nej jag vet. jag har fått meddelande också. jag trodde att det skulle vara ifrån de som arbetar med de tekniska felen. men det är bara vanliga medlemmar som blivit moderatorer. de verkar inte informerade om det arbete som pågår. jag tycker åtminstone att ett inlägg på facebook sidan angående det tekniska felet kunde göras där man blir informerad om vad som har samt hur arbetet med att lösa problemet fortlöper. sedan 4 mars har jag upplevt detta fel med felkod. dessförinnan var sidan väldigt seg. nu är tålamodet på bristningsgränsen. sidan började att funger så pass att man kunde ladda upp bilder för några dager i förgår eller ngt. men nu är problemet tillbaka och sedan kommer man att få problem med vilka bilder under den period som sidan legat nere som ska ligga på vilken dag. jag blir mer och mer frustrerad för varje dag som går.
Varför är det ingen som gör något åt att sidan inte går att använda?
Ingen info heller.
Sidan död?
Sidan död?
um felkoder hela tin ....
Appen fungerar nästa aldrig och har inte fått några större uppdateringar. Hemsidan har inte fungerat så här dåligt någonsin. Det enda ni är bra på är att ge oss ny reklam... När man pratar med moderaterna så har de ingen info alls. Dåligt. Bilddagboken brukade vara en bra sida men nu är den bara död. :/
JA ni kan ju börja med att ta bort reklamen! Det har ju blivit riktigt kasst.
Den här sidan är snart helt död. Man kan inte ens se bilder från ett år tillbaka längre och saker blir sakta men säkert värre och värre.
Det går knappt radera sina egna bilder. Ta bort webbsidan. Snälla.
FUNGERAR INTE DAYVIEWS LÄNGRE???
KAN EJ SE MINA BILDER!!!
Örjan Jacobsson
orjanjacobsson@hotmail.com
KAN EJ SE MINA BILDER!!!
Örjan Jacobsson
orjanjacobsson@hotmail.com