Hej!
Den 21a december kommer vi att genomföra ett planerat driftunderhåll. Beräknad tid för driftunderhållet är ca 1.5 dag. Under driftunderhållet kommer vi genomföra den sista biten av migreringen samt gå över i skarp drift till nya servrar från den gamla servermiljön, och sajten kommer vara delvis nedstängd under denna tid. Ni kan vara lugna - era bilder är säkra.
Mer information kommer på vår Facebook-sida där vi även kommer gå ut med löpande information om händelseförloppet.
Tack för visad förståelse.
Planerad driftunderhåll, 21a December
Current thread - Planerad driftunderhåll, 21a December
Hejsan. Varför går det inte att lägga ut bilder och appen på mobilen går inte ens att logga in på?
Mvh/ Madeleine Magnusson
Mvh/ Madeleine Magnusson
ok då vet jag!
vill bara belysa att kommunikationen mellan administratörer o väldigt undrande medlemmar här är extremt kass. om än helt obefintlig. hur kommer det sig? får man anmäla sigsjälv som möjlig administratör någonstans för att öka chansen till förbättrad kommunikation etc? tacksam för svar på förhand. pöss / MIG
När kommer sidan igång igen efter det rådande serverunderhållet?
BULLSHIT
Sidan verkar helt död ja då ni inte svarar alls här.... ???
Nu är vi två månader inne på ett nytt år och ni hävdar fortfarande i felmeddelandet att ni jobbar på att lösa både problemet med gamla bilder som inte går att se och de nya som inte går att ladda upp. 28:e började det strulet. Ni tycker inte att ni har haft lång tid på er med det här arbetet och att vi användare har tvingats var tålmodiga länge nog? Jag vill först och främst att ni ska lägga tillbaks mina bilder och medföljande bildtexter i precis det skick de var och på rätt plats så att jag kan spara ner allt material. sedan vill jag kunna lägga ut bilder från den dagen dayviews började att strula fram tills idag. Snälla ge mig information om när detta kommer att ske och ignorera inte mina supportinlägg. Varför går det inte att nå de tekniker som arbetar med sidan så fort den strular? Det har varit samma varje gång. Eller har det var moderatorer som svarar undvikande på mina frågor. Mitt liv är väldigt jobbigt nu när jag inte har någon som helst struktur på det jag fotar.
Finns det ingen chans att få tag på bilderna?
Kan admin eller moderator snälla svara om man kan få sina bilder tillbaka så att man sen kan spara alla bilder till en hårddisk i en ny dator? Bilderna jag lagt ut var för över 10 år sedan och har varken kvar kameran eller datorn som bilderna fanns på. Snälla lös detta! Flera av bilderna är på nära som inte lever idag.
Hur fan får man tillbaka sina gamla bilder?!
På västfronten intet nytt
Kan man komma åt sina bilder på något vis?
Alla mina bilder är trasiga. Kan inte se en enda.
Mina bilder syns inte, går inte ens att dela så man kan spara. :(
Alla bilder för mig är också trasiga, sjukt sorgligt!!
egd
Snälla går det inte att lösa?! :(