LUNAR FÅR INTE KÖPA ER ^^
Vill du hjälpa bdb bli ännu bättre?
man borde kunna radera skickade meddelanden i både privata meddelanden och gästboken imo.
och så tycker jag verkligen inte att bilddagboken ska bli något community som t.ex lunarstorm eller playahead osv. Jag tror många från dem har kommit hit för att det inte var en likadan community. tack på förhand!
/ ollehaglund
Ändrat 2007-10-08 17:24Citat från Nike18:
--------------------------------------
Jag hörde att ni gått ihop med lunar group, på lunarstorm har det mer info om varje person om de är singel, vad de har för intressen mm
Jag har uppfattat bilddagboken som en bilddagbok/forum att lägga upp bilder som också fokuserar på just bilder. Om man är intreserad av att söka upp folk främst för eras itressen eller om de är singel söker man sig till playahead. Jag tror att många skulle bli missnöjda om bilddagboken förändrade profilen för mycket och blev som lunarstorm fast mest bilder.
Citat från Nike18:
Jag hörde att ni gått ihop med lunar group, på lunarstorm har det mer info om varje person om de är singel, vad de har för intressen mm
Jag har uppfattat bilddagboken som en bilddagbok/forum att lägga upp bilder som också fokuserar på just bilder. Om man är intreserad av att söka upp folk främst för eras itressen eller om de är singel söker man sig till playahead. Jag tror att många skulle bli missnöjda om bilddagboken förändrade profilen för mycket och blev som lunarstorm fast mest bilder.
JAG HÅLLER MED! jag hade lunar.. men man tröttnade, och jag vände mig till bdb, och jag tycker bdb är bra som den är. förutom det där med blockningen, och det om att vissa vill veta vilka som bevakar en? Nej gud! Om ni ändrar det, det kommer inte vara lika kul. Man blir ju lite små nyfiken om nån bevakar en, så jag tycker det ska va som det är!
Citat från KattisLonnberg:
Just nu ser man bara dom fem sista som har kollat ens bilder, jag vill se alla som har kollat på bilderna så det aldrig tas bort namnen på dom som har kikat på mina bilder. Så om det är 55 st som har kollat på en utav mina bilder så ska jag kunna klicka på en knapp å få upp alla dom 55. :)
det funkar nog inte för de som har många som tittar på ens bdb.. Jag har över tusen bevakare som kollar på mina bilder varje gång jag älgger in, så då skulle listan bli väldigt lång haha
Citat från xtessix:
tycker de ska vara mer färgfullt^^ Tråkiga färger nu!! > Ändrat 2007-10-08 17:41
nej snälla, snarare ett mer cleant utseende
Citat från KattisLonnberg:
Just nu ser man bara dom fem sista som har kollat ens bilder, jag vill se alla som har kollat på bilderna så det aldrig tas bort namnen på dom som har kikat på mina bilder. Så om det är 55 st som har kollat på en utav mina bilder så ska jag kunna klicka på en knapp å få upp alla dom 55. :)
det funkar nog inte för de som har många som tittar på ens bdb.. Jag har över tusen bevakare som kollar på mina bilder varje gång jag älgger in, så då skulle listan bli väldigt lång haha
Hehe, okeej. Men då får din lista bli lite extra lång då ;)
Citat från Tesssman:
I stället för att ladda upp en bild i taget i java borde man kunna markera alla filer i mappen.
Och som någon skrev tidigare,räknare på sidan så man ser hur många och vilka som sett ens bilder :)
Citat från BPM666:
I stället för att ladda upp en bild i taget i java borde man kunna markera alla filer i mappen.
--------------------------------------men det kan man ju?
Citat från marc:
Räknare , hur många som har varit inne på ens sida,
ta bort att "bara vänner" kan kolla på bilderna! annars tycker jag att dom inte ska få gå in på andras!
Jag tycker det är bra med bara vänner, visst irriterande då dem kan gå in på våra sidor (det kan åtgärdas) men man ska kunna ha "bara vänner" eller "bara inloggade"