Men LÄSER ni inte första inlägget???
Inga förslag här!
Men LÄSER ni inte första inlägget???
Inga förslag här!
Jag tycker att man ska kunna se andras vänner. Jag tycker också att de ska finnas en pil så att man kan bläddra mellan dagarna inte bara mellan bilderna på samma dag
Citat från MrsMoon:
--------------------------------------
Jag tycker att ni ska ha det typ i Malmö istället för i Stockholm för jag vill vara med :D
man får ju typ en biobiljett?
jaha. hur mycket tror dom inte resan till stockholm går på då?;D
Ja, jag kan hoppa över biobiljetten om ni betalar resan :p
Ja, jag kan hoppa över biobiljetten om ni betalar resan :p
Word! :)
Ops, glömde visst nämna det. Jag la till följande:
Resa: Självklart betalar vi resan till Stockholm.
Citat från MrsMoon:
Citat från blupp:
Citat från iMSEBBE:
Jag tycker att man om man loggar in på bdb får man alltid ett poäng. Alltså typ 8 bevakare och sen 9 osv.
poäng???
Det skulle vara kul att veta vem som bevakar ens dagbok. Nu ser man ju bara hur många det är. Annars tycker jag det är en himla bra sida..absolut....
Jag är också lite småkonfunderad med det här om att blockera. Blockerade en person en gång, men personen kunde fortfarande komma o hålla på. Tydligen så var jag tvungen att bara ha min bdb för mina vänner med lösenord? Det är ju inte direkt det man vill. :/ Man vill att andra ska titta och tycka till, och personer som bara är elaka ska man kunna blockera.
Annars är den här sidan jättebra! :P
möjlighet att få texten under bilder annat än centrerad, för oss som gärna skulle använda BD:n i bloggsyfte. Om an tex vill ha 1 bild med lite längre text under.
alltså det här med blockera...
jag tycker också att det är dåligt att ens blockerade kan kolla på ens sida när man har den öppen för alla. å andra sidan om de ändå blir blockerade och inte kan kolla när de är inloggade kan de fortfarande kolla på ens bilddagbok utan att vara inloggade om de är så desperata.
jag har mest problem med folk som uppenbarligen bevakar en som man inte vet vilka de är som inte har namn, födelseår eller ort. alltså stalkers som kollar alla mina vänner också. det är skitobehagligt.