TA TEBAX GAMMLA BILDDAGBOKEN !
OBS! Nymålat!
asså, snälla! ta det gamma! det var MYCKEt snyggare och lättare att fatta! det här är absolut inge bra!
sorry men ni lyckades inte denhär gången :/
Ta tillbaka det gammla då detta laggar ner på eran jävla skit server så de e tilloch med så min server med grejor från -98 är bättre... :@ :@
de funkar ju knappt detta... o sen de gamla såg ju 10000x bättre ut.. !!!! :@
ta fram det gamla.. & allt går jätte segt :(
Citat från blupp
--------------------------------------
Som ni säkert märkt ser saker lite annorlunda ut på Bilddagboken. Förhoppningsvis tycker du att det är bättre. Det mesta är dock som förr och på ungefär samma ställen, även om vi lagt till en del småsaker. Hoppas att du gillar vad vi gjort.
--------------------------------------
VILL HA DET GAMMLA!
Vad är det här? Det är.. Okej kanskevärkar lite extremt men. ASFUL! Fy, segt som bara den och man fattar värkligen ingeniting? Vad har ni GJORT???? Det gamla var TUUSEN gånger bättre. Det här liknar typ... Djur.nu?? O.o eller nån barnsida. VILL HA DET GAMMLA! Det är så himla tråkigt om ni ska fortsätta ha det såhär, det kmr inte bli populärt må jag säga.. Sååå fult asså, var det de bästa ni kunde göra? VILL HA TILLBAKA DET GAMMLA FÖR FAN!
byt tillbaka!!!!
detta var bara en dum idé. jag vill ha det gamla.
Ush, den här layouten ser ju ut som någon "KOLLA min första desajn!!!1!!!1!!"-sida gjord av en 10åring >< Inte snyggt, gjort av en nybörjare?
men seriöst, detta var verkligen dåligt. riktigt drygt,iofs var forumet snyggee och bättre men reten, antingen är det min dator som är dryg men annars så kommer jag aldrig palla detta
aeh , hemskt ! hit me de gamla !!!
Det är ju i princip samma grej som förrut.
Tycker inte det var svårt att hitta
Och om ni ska ända på forumdesignen så kan det bli bra.
Men tyckte dock om det gammla mer, det var stilrent
Tyvärr kan jag inte säga att det blev till det bättre. Det ser ut som en mix av LunarStorm och Hitta.se. Visst, det är säkert mycket jobb och tänk bakom detta, men enligt mig så blev det värdelöst. Charmen med Bilddagboken försvann. Överväger nästan att radera kontot, den nya designen ger mig huvudvärk!
Jag fattar inte heller nått av det nya, Fatta inte ens vart man kan ladda upp bilderna :O
Ta tillbaka det gamla snälla!! detta är fult och rörigt