NI ÄR HELT JÄVLA DUMMA I HUVUDET, BDB ÄR EN SÄMRE VERS. ÄN VAD FACEBOOK ÄR
LÄR DÖ UT SNABBARE OCKSÅ, NI HAR JU FAN INGEN SMAK FÖR LAYOUT, MIN BROR SOM INTE SITTER VID DATORER KAN JU GÖRA SNYGGARE.
Herregud, Learn2fucking layout.
fattar typ ingenting ;S
NEJNEJNEJ!
haha usch.
jag tycker verkligen att den nya är skitdålig! mycket svårarae att förstå och fult och krångligt! TA TILLBAKA DEN GAMLA , snälla?
Citat från blupp:
--------------------------------------
Som ni säkert märkt ser saker lite annorlunda ut på Bilddagboken. Förhoppningsvis tycker du att det är bättre. Det mesta är dock som förr och på ungefär samma ställen, även om vi lagt till en del småsaker. Hoppas att du gillar vad vi gjort.
Jag gillar inte alls den här, ta tillbaka den gamla, JAG FATTAR INGET Av det här, Det är skit fult, snälla ta tillbaka!!!!! SNÄLLLLLLAAA
Jag tycker att det är fult och rörigt. Byt tillbaka till det gamla!
byt tillbaka !
Asså, visst det blev faktsikt snyggtt och så, men det är knäppt, Fungerar inte riktigt som det ska tror jag. Eller så är det mig dator det är fel på.
Förhoppningsvis blir det bättre med tiden, man måste nog vänja sig vid det.
Jag upplevde att den gamla designen kändes seriösare. Den här känns simpel och tråkig... Tänk t.ex Facebook och sån skit, som har den fulaste designen i universum. Eftersom att jag själv jobbar som webmaster, så kräver jag en snygg sida! Och att den dessutom funkar sämre än det förra (servermässigt) gör inte det hela bättre!
Ändrat 2008-03-17 17:32ja ni crew, nu har ni allt skitit i näven och kliat er på kinden. fyfan vad dåligt.
håller med dom andra.. ta tillbaka de gamla
jag hatar det.
Flera månaders jobb och ni klarade inte ens av att designa något som kan rendreras av Firefox. Hela forumet ser ut som en enda stor bugg med text i konstiga storlekar och knappar som saknas. Gör om gör rätt FFS!