JAAAAA! Vi vill ha den gammla tillbaka :D
OBS! Nymålat!
Neej inte bra . trivs inte . mkt fulare och man förstår inte mkt, eller man är inte van men det andra var mkt bättre vill jag lova. ta tillbaka det
Citat från blupp:
--------------------------------------
vafan har ni gjort egentligen!?!? allt ser ju helt fel ut varför var ni tvugna att ändra på det för??? :@
Som ni säkert märkt ser saker lite annorlunda ut på Bilddagboken. Förhoppningsvis tycker du att det är bättre. Det mesta är dock som förr och på ungefär samma ställen, även om vi lagt till en del småsaker. Hoppas att du gillar vad vi gjort.
du suger fan getpung! man kan ju inte ens kolla på bilder!
allt e helt fukking kajk! kommer fan inte va inne på bdb om ni inte byter tillbaka.
Men herregud, ge det en chans innan ni börjar klaga det har bara vart igång en kvart, klart det tar lite tid at tvänja sig men det innebär ju inte att det är fult
Citat från ELiiiX:
kan inte göra annat än att hålla med.
rörigt som fan. bilddagboken behövde inte lunarstorm-uppdateringen.
*FAN VA FULT!!!!!!!!!!!!
fyfan, det laggar ju och det var jättefult. Detta ser ut som en informationssida :S Tillbaka till det gamla, snälla!
gamla var mkt bättre. tillbaks med den!!
Vadfan har ni gjort?!
wannabe facebook?
skärp er, gamla bilddagboken var såfan mycket snyggare.
Okej , snacka om att gå ner sig ! Varför skulle man ens byta från början ?! .. Tillbaka med gamla NU tack !
va har ni gjort ? ni har ju förstört bdb ta tillbaka de gamla!
Citat från blupp:
HATAR HATAR HATAR HATAR DET! ta tillbaks det gamla nu nu nu!
Som ni säkert märkt ser saker lite annorlunda ut på Bilddagboken. Förhoppningsvis tycker du att det är bättre. Det mesta är dock som förr och på ungefär samma ställen, även om vi lagt till en del småsaker. Hoppas att du gillar vad vi gjort.
fy va fult..ledsen att behöva säga det.. ni har säkert jobbat hårt..
tillbaka med gamla!!!!
gamla menyn <3
Var det verkligen nödvändigt att ändra sådär? :( Vill ha det gamla.
snälla byt tillbaka till det gamla!! detta är jätte fult! jag hittar ingenting! jag tyckte det var roligt med bilddagboken men nu hatar jag det!!!!! snälla!!
all text där ja har gjort nya rader & så hamnar ju tillsammans nu. kan ni inte ändra det iaf?
Jag älskar att det alltid blir såhär när populära sidor får ny design. När allt börjar funka tror jag det kan bli riktigt najs, bra jobbat