Va fan ska det här föreställa!!! Det är ju totalt kaos!!! Var e min presentation till exempel?! Släng er i väggen! Jag vill ha det gammla tillbaka!!!
OBS! Nymålat!
Ta tillbaka den gamla istället, det här var ingen höjdare.
ursäkta, men fan va virrigt och fult!!! :( :( :( :( -.-
Det är as fult nu,om man frågar mej =O Det gammla såg mycket mer mordent ut. detta ser ut som något man gjorde för 10 år sedan eller någor O_o
Ta tillbaka den gamla istället, det här var ingen höjdare.
jag håller med de andra ! jag tycker att det är opraktiskt , dåligt gjort, fult och förvirrande.. ta tillbaka det gamla !
Citat från blupp:
--------------------------------------
Som ni säkert märkt ser saker lite annorlunda ut på Bilddagboken. Förhoppningsvis tycker du att det är bättre. Det mesta är dock som förr och på ungefär samma ställen, även om vi lagt till en del småsaker. Hoppas att du gillar vad vi gjort.
--------------------------------------
snälla, ändra tillbaka!
Dåligt utformat.
Färgmässigt, placering av knappar och storlek på saker och ting?!
Väldigt onödigt att göra de datum i almanackan där det finns en bild blåmarkerade?! Gör isåfall den nyansen av blå ljusare, mkt ljusare!!
Och uppdateringar av nyuppladdade bilder i vännerlistan, det är fult att användarnamnet blir rött istället för med fetstil, som förr!
det hade uppskattats om man fortfarande kunde använda den gamla layouten,
så som det är på myspace. för seriöst, jag lägger nästan ner om sidan ska se ut såhär.
det är fan pinsamt.
tillbaka med det gamla! mycket bättre då :)
Det här är helt jävla otroligt. Jag har aldrig, ALDRIG, sett en sådan ful och rörig layout på en community ,någonsin. Det är pinsamt. Färgerna skär sig i ögonen, knapparna finns inte där de ska, skiten buggar ju sönder, osv osv. Jag hade fan lite förhoppningar på det här, men nej.
Ta tillbaka det gamla, för i helvete.
Asså snälla ta tillbaka det gamla , det är inte ett dugg bättre om sanningen ska fram, man blir bara förvirrad och designen är inte ens snygg.
Nej måste säga här misslyckades ni med nått. nog för att alla är ovana men håller med. det är mkt fulare och man fattar typ ingenting . tyckte om det andra skarpt mkt bättre.