JAg vill också väldigt gärna ha tillbaka den gamla designen p.g.a. att den var mkt lättare att fatta.. Jag vet många som tycker samma sak så det är en bra ide enligt mig! // tinasofiie
Feedback tack!
Jag vill ha tillbaka den gamla designen!!!
Jag förstår inte om ni som är skapare till denna nya design inte ser att NÄSTAN ALLA ogillar den nya designen... Jag har inte hört en enda som gillar den! Personligen känner jag mig inte alls manad att lägga upp bilder längre. Innan var bilddagboken personlig och ett "mysigt" ställe att samla sina bilder och sitt liv på men nu känns det bara lunarstorm-aktigt och ja...opersonligt. Så snälla SNÄLLA, kan ni inte ta tillbaka den gamla designen och försöka förbättra småsaker istället för att ändra allting!!??
Snälla..
Jag har ett förslag: Byt tillbaka? :D
tillbaka med de gamla !!!
allt java försvinner lite då o då med min firefox 2.0.0.12. när det försvinner kan jag inte ens logga in... kan ni inte ta bort javaprylarna? jag bryr mig inte om hur det ser ut, men java gör att jag inte ens kan använda bdb... har en skärmdump, men vet inte var jag ska skicka den.
kan vi få tillbaka den gamla designen, för den nya e skit och helt klyddig, bdb ska vara simpelt och lätt
jag tkr den här är rätt bra nu faktiskt. från början gillade jag inte den nya, men nu tkr jag att den funkar jättebra.
+ att den gamla åxo var jättebra. :)
Jag vill ha den här versionen, den är mycket bättre än den gamla och det tycker 90% av mina vänner också. Oj titta, alla klagar inte.
Snälla snälla snälla snälla ta tillbaka den gamla! Jag tror ni förlorar medlemmar på denna :O Jag tycker den här är jobbig och rörig och rätt ful. Kanske var det värt att prova, men jag tror inte att så många tycker om den;S;S Den gamla var skitbra ju... Tillbaka med den, tack!
Jag är nog den enda men ja gillar faktiskt den här designen!
känns som alla är så rädda för förändring.
visst de kanske inte är så bra nu men de blir nog bättre efter ett tag när man blir van vid den.
den förra designen var inte alls rörig och ologisk. ni har snarare gjort den så nu!
ta tillbaka den gamla snälla