Jag tycker att den nya designen är riktigt bra, det negativa är att i 75% av den högra halvan är helt vit och tom, skulle kunnas fyllas ut med något roligt.
love,
Jen
på ett sätt är den här bra, men på annat sätt är den andra braa...
Mycket rörigare nu!?
Ge tillbaka den gamla
det är väl ändå den nya designen som är rörig och totalt ologisk.. gillar inte alls nya bdb och jag och många med mej kommer sluta använda bdb på grund av den nya designen, var det vad ni ville uppnå så har ni lyckats bra !
Men det är inget som ska förbättras. Allt ska bort! & den gammla BDB ska in igen!
Ni lyssnar ju för fan inte på vad man säger. Hur ska man kunna lita på er!!??
Gör bara en knapp som man kan trycka på så man får upp den gammla designen då blir dom flesta glada iaf. + att ni slipper alla dessa klagomål.
Jag vill att man ska kun akopiera texter från anrda.. som tillexempel dom frågeormulären..,
vill ha tillbax andra designen
Hhaha ajg håller med bruden
ta tillbaka den gamla designen
jag förstår inget, man orkar inte direkt sitta och föröska sig på något heller,.,
DEN GAMLA DESIGNEN TACK
JAG VERKLIGEN ÄLSKAR DEN NYA BDB-DESIGNEN!!!!!!!
jag är less på att alla klagar på dom små gubbarna, om dom är kille/tjej eller online/offline.
Om dom är online är dom blå, grå om dom är offline.
Killar har en hel "krage" och tjejer har en v-formad "krage".
Man frågar sig vilka och hur många som var med i den gruppen av användare???
Vilken ålder , hur många fotointresserade, Kan man kanske få en förteckning över den sk styrgruppen???
Många frågetecken men det är många som verkligen är besvikna på hur det här har gått till.