+ att tjej-gubbens huvud inte är runt.
Feedback tack!
alla skriver ju att ni ska ta tillbax gamla designen? :S
varför lyssnar ni inte på oss medlemmar?
ser ut som man har kommit till en matlagnings-sida eller nått.
VI VILL HA TILLBAX GAMLA BDB !
snälla byt inte tillbaka till den gamla den hära nya är ju mycket bättre och snyggare! de skulle va bra om ni skulle kunna fixa så att de finns flera olika färger som man kan ha som teman och inte bara två. annars tycker jag allt är bra kommer inte på något annat:)
byt tillbaka..!
dt verkar som att ni över huvudtaget inte bryr er att massa människor är grymt besvikna på nya bdb..
denna design är ungefär tusen gånger mer ologisk än den förgående.
Det går inte att missa vad alla nästan alla medlemmar är överens om: alla vill ha tillbaka den gamla layouten. Det var absolut inget fel på det gamla utseendet. Lägg inte ned massa tid på att krångla till det och säga att det finns massa buggar i den nya som kommer att fixas till, vi vill inte ha den nya - även om den fungerar felfritt! Det vi vill är ATT HA TILLBAKA DEN GAMLA LAYOUTEN PRECIS SOM DEN VAR INNAN DEN BYTTES UT! Den var enkel, logisk och bäst!
snälla snälla, ta tillbaka den gamla designen. den var mycket bättre och för att tala om finare.
Citat från isabeeeelle:
--------------------------------------
Jag vill att man ska kunna se om en person är tjej el. kille, störande !
Det kan man. OM MAN KAN TÄNKA
Men alltså seriöst, förstår ni inte hur många det är som vill ha tillbaka gamla designen?, lägg upp någon frågegrejj som man bara kan svara en gång på, och man mste svara på det, och så kollar ni om majoriteten vill ha den här designen eller den gammla, är det så svårt?, det msåte ju vara det bästa och enklaste sättet?...
Citat från baZ:
Ändrat 2008-03-25 16:09
Ta tillbaka den gammla!
Efter att ha fixat lite buggar kommer vi nu satsa på att samla in förslag på saker som behöver förbättras på sajten. Vi vet att det finns många bra idéer därför har vi satt upp en ny mail för detta ändamål: feedback@bilddagboken.se. Maila in ditt förslag så att vi tillsammans kan göra sajten bättre!
Det finns även en FAQ där man kan hitta diverse svar på frågor som uppstått sen den nya designen släpptes. Den hittar du i forumet nyheter.
FAQ:
1. Varför har ni bytt design?
- Vi fick många mail om att den gamla navigeringen var rörig och ologisk, så ett av syftena med designen var att förenkla navigationen. Den gamla designen begränsade även möjligheterna att tillföra ny funktionalitet och flera av de förslag vi fick in blev satta åt sidan på grund av detta.
2. Hur gick ni till väga när ni designade om den?
- Vi samlade medlemmar i en fokusgrupp som vi träffade i inledningen och sedan diskuterade med kontinuerligt under processen. Sedan designades sidan mot bakgrund av detta.
3. Varför fungerar inte sajten som den ska?
- Nya saker är sällan felfria från början, särskilt inte
en ny sajt. Man kan helt enkelt inte hitta alla buggar direkt så även efter den lanserats så kommer buggar dyka upp titt som tätt den första tiden. Med tiden rättar man till buggarna och sajten blir stabilare.
4. Kommer ni börja införa betaltjänster nu när ni bytt design?
- Bilddagboken kommer fortsätta att vara gratis och man kan fortsätta ladda upp hur många bilder man vill.
5. Jag har ett förslag på hur ni kan förbättra sajten men vet inte vart jag ska skicka det?
- Alla förslag ska skickas till feedback@bilddagboken.se. Vi kan tyvärr inte svara på alla mail men allt som kommer in där kommer läsas.
6. Jag kan inte se om mina vänner är online eller offline, varför?
- Om ikonen framför användaren är blå är denne online och om den är grå är användaren offline.
jag vill ha gamla designen tillbaka
Jag tycker att denna designen är rätt ologisk och rörig. Tycker den förra var lättare! Den var otroligt mycket bättre i största allmänhet.
Jag vill absolut ha tillbax den gammal designen !!