fortsätt med denna DESIGNEN ! men fixa bara så att man kan ha, blå,röd,grön och gul färg ! ;D
Feedback tack!
Fan vad trött jag blir på allt detta klagande.. Vadå ologisk? Vad är det som är så jävla ologiskt? Det enda jag kan se är att den inte är alldeles för snygg. Men man kan la ge fan i att klaga för det..?! Va fan vi ska la vara glada att vi har bilddagboken överhuvudtaget? För er som inte verkar klara av den nya designen är det la bara att säga upp kontot, eller?
Ni frågar om feedback och det får ni ju. Den första tråden var på C:a 1800 sidor sen togs den bort nästa tråd var på drygt 600 sidor och den försvann. Kan det bero på att de som skriver är totalt missnöjda med erat agerande???
Jag ser det däremot som ett possitivt agerande att det äntligen finns en mailadr, men är inte blåögad så jag förväntar inget svar även om jag skriver där.
Tänk vad lätt det är för ett fåtal att förstöra för ett flertal.
vi vill ha tillbaka den andra, det är så rörigt nu, alla vill ha tillbaks den gamla så varför nt bara ta tillbaks den??????
Jag kan inte logga in på min andra dator.. Rutorna där man ska skriva in andvändarnamn och lösen ord kommer aldrig fram...
vad är det för fel och kan ni fixa de?
En sak till bara, ni kanske skulle kunna fixa så att man ser lite bättre vilka som är online och inte? Man får änna anstränga sig lite mkt för att se det :P Tack :)
Ta tillbaka den gamla designen!!!!!!!!!!! NU!!!
En sak jag skulle vilja veta är vart gamla dagboksinlägg tog vägen?? Förut kunde man ju se de gamla också...
Jag tycker nya designen är skitbra! Snygg, enkel och stilren! Ljusa och fina färger samt att den är uppbyggd på samma sätt som förut! Det är mycket snyggare nu och känns mer up to date! Lyssna inte på alla tråkmånsar som inte tål förändring. Det krävs ju bara att man vänjer sig :)
gamla designen, tack!
men så de på min besökslista är online hela tiden?
just nu måste man väll vara vän eller gå in på personen
ifrågas sida för att se om den är online?
Det är skitadåligt att man inte kan spara andvändarnamn och lösen tycker jag..
<div style="color: #808000; font-family: Arial;">LIKA BRA OCH BYTA TILLBAKS OM ALLA TYCKER DET, MAN KAN ÄNDRA NÅGOT LITET, MEN INTE HELA SKITET!</div>