tillbaka den gamla designen! Detta liknar typsikt fjortis ställe nu, typ som lunarstorm! skärp er! Alla vill ha tibx den gamla bilddagboken, varför tar ni inte bara tbx den då? Eller ni bryr er inte om man nästan alla tycker? :/ Rätt konstigt tycker jag!
Feedback tack!
Citat från samilehtonen:
--------------------------------------
--------------------------------------
Jag kan rekommendera ett rättstavningsprogram.
seriöst att ni orkar sitta och gnälla på den "nya" 10 spän på att ta me fan alla har blivit vana med den nya och dom kommer inte fixa tebax den gammla, ^
jag är skitnöjd med den nya designen, skönt med lite nytt! tråkigt att folk är så rädda för nya saker.
men det jag skulle vilja ha är lite större text, (min mormor bad om det oxå! det ni!) det är så väldigt pluttigt nu. plus att jag vill kunna se smidigare om mina besökare/vänner/kontakter är online eller ej, och att man ska kunna vara inloggad längre stunder trots att man kanske varit inaktiv en stund.
TAck för en bra BDB!
Det här är betydligt mycket rörigare än den gammla designen! Vill ha tillbaka den gammla designen! Mycket mycket bättre än den här!
Men era jävla fjortisar! Tjatar ni fortfarande om att sidan är dålig? Stick härifrån då!!! Ingen kommer sakna er ändå. Ja tror inte de kommer ändra tillbaks till den gamla designen. Så det är ingen ide.
Jag tycker den nya är hur bra som helst.Tycker den är minst lika bra som den gamla.
Men alla fjortisar är ju helt galna för de klarar inte av att lära sig nya saker. Och alla buggar som uppstår kommer väl försvinna inom sin tid oxå. Har ni glömt bort alla buggar som den gamla sidan hade? Då klagade ni oxå. Fan va nöjda nån gång era små räkor!!'
Tack för en mkt bra sida:)
Den nya designen är usel, ni borde ta tillbaka den gamla som var betydligt bättre. Ta tillbaka det enkla istället för den här krångligare Lunarstormdesignen. Den är usel!!!
jag har vant mej vid den här nya designen och tycker att det funkar. det gråa är en helt klar förbättring!
dock så är det inte alltid att jag kan kommentera folks bilder. jag kan kommentera en.. sen måste jag uppdatera och leta upp bilden igen. det är ganska frustrerande, faktiskt.
tillbax me den gamla , ha en omröstning så få vi se vilken som vinner
kan ni inte bara lyssna på vad alla säger och ta tillbaka den gamla? jag blir fan riktigt arg snart och skiter i bdb. tror ni kommer tappa ganska många användare nu...
Snälla, gamla designen.
Så j*vla krånglig, det är vad den här är ._.'
Dom skapade inte tråden för att ni skulle klaga era jävla idioter. Nu
har ni ju chansen att förklara alla buggar ni hela tiden gnäller om, så
gör de för fan! Jag blir så jäävla trött! dom kommer inte bry sig om er
om ni drar så tro inte de. Skicka era klagomål till feedback FFS! Så
jävla lack!