det går fan inte att kommentera ibland ju >.< ta tillbaka den gamla designen!!
Feedback tack!
vill ha tillbaka den gamla bilddagboken, nu är det rörigt och det liknar lunarstorm som är en fjortissida och man är mer förvirrad nu än med den gamla. gör det enkelt och ha det som förut.
alla vill ha tillbaka den gammla designen på bilddagboken. att ni inte fattar de!!!
många kommer ju fan ta bort sin bilddagbok om den fortsätter att vara så här rutten som ni gjort den nu!!!!
TA TILLBAKA DEN GAMLA DESIGNEN ! MAN FATTAR JU INTE ETT SKIIIT :(
MÅÅÅNGA TYCKER ATT DEN ÄR DÅÅÅÅLIG !!! BYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYT!!
alla som håller med, skriv det mejj så kan vi uppror xD HAH
snäälla ta tillbaka den gamla designen. vadå rörig? den var ju skitbra. tyckte om den<3
den nya är ju bara jätterörig. ursh.
Ni borde inte klaga -.-' Sidan är helt gratis, dom får inget för att dom har den så vad för rätt har ni att ställa några krav?
ehh, det är ju mkt rörigare NU!
TA TILLBAKA DEN GAMLA!
börjar ni med lajv eller nåt, som lunar. Så tänker jag inte va medlem här längre!
ett bra förslag:
gör så att man kan välja mellan den gamla o den nya designen, så håller folk tyst och blir nöjda.
Gamla designen sög också.
Dom skulle kunna göra denna mer användarvänlig bara.a
snällaa, tillbaks med den gamla designen !
Lättaste sättet är väll att ha en omröstning och se vad alla medlemmar tycker. Och det som vinner får bli..om den nya vinner får den vara kvar och om den gamla vinner byter vi tillbaka. Mkt bättre!
Men jag står kvar vid det jag säger, gamla var bättre!
Citat från GUSTAFS0N:
--------------------------------------
Kan inte alla sluta och spamma ner dessa trådar där dom vill ha lite feedback? Det blir så himla jobbigt när folk sitter och skriver inlägg som "Nya designen suger! Alla vill ha tillbaka den gamla!". Det enda som händer är att ni förstör och tar upp plats för dom som försöker att lämna lite feedback. Klaga kan ni göra i dom trådar som är till för det.
--------------------------------------
eller hur! dom kommer inte byta, i de tidigare forumen var de typ 1000 sidor med er som klagade som nåra bortskämda ungar som inte kan vara tacksamma för en bra gratiscommunity, å ingen brydde sig! ni borde märka att dom skiter fullständigt i era jävla simpla klagomål! så håll käften å var lite tacksamma för HELVETE!!