De är bra att man kan ändra till fet stil å så när man kommenterar bilder... men den förra stilen va mkt bättre :D
Feedback tack!
onödigt att göra om! vadå göra designen mer lik lunarstorm för att ni ska kunna locka hit fjortisar !
byt tillbaka, vi BER!
ta tbx gamla bdb så blir fan allt perfa o så igen
men omg, asså bara vänj er xD
Tycker det nya vart bra jag:D
SNÄLLA MÄNNISKOR DET ÄR ONÖDIGT ATT KOMMENTERA HÄR
SKRIV TILL ADMIN ISTÄLLET PÅ
feedback@bilddagboken.se ,
DEM HAR SAGT ATT ALLT KOMMER LÄSAS DÄR SÅ SKRIV DIT OCH INTE HIT.
LÄGG TID PÅ DET ISTÄLLET
ALLA VET ATT NI VILL HA GAMLA TILLBAKA.
DEN KOMMER INTE TILLBAKA. ACCEPTERA FÖR FAN
Jag förstår inte varför alla klagar på att den här, den nya, förBÄTTRADE versionen är kass. Jag tror nog att skaparna bakom BDB har tänkt igenom det här noga. Ni behöver bara vänja er.
Skulle den bli mer lärttnavigerad lr?
Det är den ju knappast nu! Dålig ful rörig och bara allmänt efterliknande lunastorm !
Byt tillbaks designen !
Om jag ska vara ärlig så tycker jag INTE att man ska gå tbx till den gamla designen.
Nu lever vi i en data och utvecklingssamhälle, hur skulle det se ut om plötsligt alla datorer var som på 70-talet, tog upp ett helt vägg och kunde prestera lika mkt som dagens miniräknare.
Jag tkr inte att bdb ska plötsligt hoppa tillbaka till det gamla utan utvecklas mot det bättre, mot framtiden. Det är dit alla siter, alla företag allting är på väg mot. Så tkr ni alla som klagar på den nya designen att bdb ska plötsligt hoppa bakåt mot det gamla. Så om ni fick välja mellan en 70-tals dator och en 2000-tals dator, vilket väljer ni?
Så tkr ni inte att bdb ska också utvecklas mot framtiden. Det finns säkert fel, det finns säkert buggar. Ni kasnke inte gillar denna nya design för tillfället, men ni lär er att gilla den med lite tid. Kasnke bdb kan utveckla desiganne ännu mer, vem vet. Men jag tkr att det verkar väldigt barnsligt på sätt o vis o bara klaga över något så litet som design. Tänk er däremot på fördelarna, att sidorna laddas snabbare t ex, att man inte hela tidne får upp rutan med att servern är överbelastad. Jag höll på o bli galen i dem rutorna med gamla bdb.
Om man kollar på att ni klagar på det nya, så påminner ni om gamla männiksor som inte förstår sig på det nya, på framtiden, som bara vill att allting sak förbli som dem alltid har varit. Skulle dem fått besxtämma, skuell vi varken ha mobiltelefoner lr datorer. Tkr ni inte att det hade varit en trist värld? Vrf klagade ni inte till Nokia, Eickson, Motorola, Siemens, LG osv, för attd em, la in en kamrea i mobilen, det var ocskå vågat och rejält, lr att man kunde göra videosamtal med sina mobiler. Det är samma sak, som att klaga på bdb för deras nya design och förbättrade egenskaper.
Just nu är vi i 3:e generationen innom elektronik, innom datorer, innom konsoler, innom mobiltelefoner, innom allt. Så drf tkr jag att det är dags för bdb att komma bort från 2:a generationen och in i den 3:e
Sådanna små förbättringar jag skulle kunna tänka mig är:
- Fler färger att välja mellan
- Att man ser på dem som besökt en sida omd me är tjejer lr kilar ( det hade ni förr)
- Lite längre tid på sig att vara inaktiv
- Kankse även olika teman på utseénde (något som många företag kör med, bland annat microsoft har ju teman till alal sian program)
Ändrat 2008-03-25 19:34
Ändrat 2008-03-25 19:34