Hur lägger jag upp bilder i ett album :O???????
Feedback tack!
Jag har varit medlem länge och sett även designen innan den gamla och den gamla var en förbättring på den innan och den nya ser jag som en ny förbätrrning, ingång mot dagens krävande och hårda samhälle.
Mot den 3:e Generationen
hahhaha förslag och feedback? BYT TILLBAKA TILL DEN GAMLA DESIGNEN FÖR FAN !!! så, nu vet ni vad som ska göras.
jag vill ha tillbaka den gamla designen!
alla vill det.
den var mycket bättre. enkel, cool och tidlöst läcker.
lyssna på oss.
Nya bdb är skit kass..
Denna design/layout är bara rörig och rent ut sagt FUL! plus att det tar mycket längre tid att ladda sidan nu.
vill man ha denna design kan man lika gärna gå till lunarstorm, ungefär samma skit dära. bytt tillbaka! majoriteten av alla medlemmar vill ha tillbaka den gamla designen.. så ge oss den då!!!!!!
men hallå! jag vill ha tillbaka den gammla.. alla säger att man fatta hur man jorde på den .. asså jag är ny på bdb o jag fattar typ inget .. :/
Denna design/layout är bara rörig och rent ut sagt FUL! plus att det tar mycket längre tid att ladda sidan nu.
vill man ha denna design kan man lika gärna gå till lunarstorm, ungefär samma skit dära. bytt tillbaka! majoriteten av alla medlemmar vill ha tillbaka den gamla designen.. så ge oss den då!!!!!!
Citat från kottla:
--------------------------------------
sjukt irriterande, yes!
man loggas ut om man inte varit aktiv i x antal minuter, det där x:et är en alldelses för liten siffra.
Citat från jennife--r:
GAMLA!!!!*
ps. gå på svenska lektionerna (:
Hur kan du uppmana någon att gå på svensklektionerna när du själv stavar fel?