Seriöst, gör det lättare för er och alla andra. Ta tillbaka den gamla designen och lek lite med nåt nytt på den istället! Tex, en knapp för att tömma hela GB, gör så till en början =)
Feedback tack!
Citat från nilsivars:
--------------------------------------
--------------------------------------
Håller helt men, visst är det bra med ett nytt utseende, men det ni har nu, är så himla rörigt! Tror många gillade enkelheten som var innan, kan man inte ha två skins kanske som gör det möjligt att välja?
+ detta utseendet ÄR FULT. Inte för att vara taskig, men det är inte längre bdb, det har blivit ett nytt lunar, varför itne skicka över dom som vill ha det rörigt till lunar ist?
Lite för rörigt nu, det var ju styrkan hos bdb! Det enkla och tydliga, nu liknar det mer Lunarstorms röriga värld!
Gärna ny deisgn, men MYCKET TYDLIGARE OCH ENKLARE!
/n
bdb kmr förlora många användare för den är designen, de liknar lunarstorm.
Tkr ni ska ändra tillbaka till den gamla, vf? jo lixom ex när man är inne på "vänner" så ser man inte helt tydligt vilket kön längre, o färg när dom e online ist för som de var innan, nej uch, samma med meddelande o sånt, vf färg? trevligare när det blev lite markerat o man såg hur många som skrvit på ex en bild, nu missar man vissa som skrivit, denna nya designen är även lite för barnslig, för oss äldre, det gamla var mkt bättre, nu har man lixom förlorat hela grejen att vara här inne, Tror många har tappat lusten med detta nu....
Asså designen är så jävla fjollig! Om man vill ha Lunarstorm så kan man vända sig dit men detta är bilddagboken eller VAR bilddagboken iaf ffs.. inte lunar nr 2. jag har typ 750 bilder och det är det enda som stoppar mig från att ta bort min bdb. Skaffa bättre designers om ni nu tvunget skla störa majoriteten här på bdb.. så kanske vi kan åtminstone TÅLA sidan?
det är sjukt jobbit med den nya designen!!!!!!!!!! vill ha tillbax den gamla!! nu fattar man ingenting...HJÄLP! TILLBAX ME DEN GAMLA DESIGNEN!
ta tillbaka så som de var.. de här blev mycket krångligare o fulare enligt min åsikt
Gillar den nya designen, känns ny och fräsch och får faktiskt säga att jag inte håller med alla som klagar på mer rörigt. Tycker denna är betydligt bättre på den fronten och mer funktionerlig. Kunde bli galen på den gamla designen och att den aldrig fungerade.
Som andra sagt så kunde det vara trevligt att kunna välja fler designer. Olika färger, mönster, you name it.
Något som är ytterst irriterande är att ständigt bli utloggad, det är något som behöver ändras då man blir galen på att logga in var och varannan sekund.
Saknar även jag uppdateringsknappen.
I övrigt gillar jag den. Man hittar, jag tycker det är trevligt med de olika typsnitten osv. känns bra. =)
Folk kommer vänja sig, fortfarande en grym sida! =)
Ni måste bara byta tillbaka.. Jag kan knappt vara där inne för att det är helt konstigt och jag förstår inget..
Dessutom är det så många som inte gillar den nya bdb.
Asså det är inte ens kul, för inga av mina vänner orkar ta sej in och kommentera heller.
Det är sjukt dumt har ni inte ens märkt att det är massor som klagar, Byt tillbaka nu!
Jag gillar inte den nya och jag + många fler kommer inte vilja gå in på bilddagboken.se om ni inte byter tillbaka..
BTW. Jag älskar bdb (gamla) Det var nästan som mitt liv . Och allt som går att förbättra är att ni byter tillbaka !!!
Poängen var att det skulle bli enklare att förstå. Misslyckat..
varför gör ni de inte så enkelt att ni hr en omröstning ? för att se vad alla vill ?
jag tkr de låter enklast. se vad hela bilddagboken vill , inte sju stycken eller hur många de va ni hade (y)
Jag tycker om den nya designen, men vännerlistan kunde vara bättre, sen vill jag se könet på människan, de va bra.