Skaffa ett system där medlemmen kan välja vilken design den vill ha:)
men jag tycker att om ni bytar tillbaka till den gamla designen tycker jag ni ska behålla
Meddelande och bildtext- redigeringssystemet .. för det är sjukt najs..
Tack och hej :)
Feedback tack!
ta tillbaka gammla bdb , den här suger ,
Varför går det inte att spara "Dagboken"
DEM KOMMER INTE TA BORT DENNA NYA DESIGNEN, GE FÖRSLAG ISTÄLLET VAD DEM KAN GÖRA BÄTTRE PÅ DEN NYA !
Jag tycker att ni ska ta stilrenare färger. Vit, svart, grå, eller bara några lugna färger.
Ni kanske kan ha fler färger som Tema skulle vara kul :)
Bilddagboken var bättre innan man börjar vänja mig och det är roligt att man kan få fina stilar och färger när man skriver underbilderna!
Som sagt några mer färger på TEMA skulle vara fiint kanske Svart, Rött, Grönt, mörktblått! Fast FRAMFÖRALT! ROSA
Ni som håller på och vill ha tillbaka den gamla, ni vill tydligen inte utvecklas, jag ser den nya designen som en utveckling för bdb. Ni vill att dme ska bara gå bakåt. Vi lever i 3:e generationen, så väx upp och kolla eran vardag. Så märker ni hur världen ser ut och personligen tkr jag att bdb ska hänga med i denna utveckling och inte hamna i baksläpet.
Så jag tkr inte att folk sak skriva på den listan, utan lära er att gilal den nya designen och kanske komma med konkreta förslag till hur bdb crew kan förbättra den här sidan istället för att gå tbx tilld en gamla och alla dem iriterande rutorna om att servern är överbelastad.
Citat från M-Johannesson:
--------------------------------------
Seriöst, gör det lättare för er och alla andra. Ta tillbaka den gamla designen och lek lite med nåt nytt på den istället! Tex, en knapp för att tömma hela GB, gör så till en början =)
Det där var en jäkla bra idé..
Ni som håller på och vill ha tillbaka den gamla, ni vill tydligen inte utvecklas, jag ser den nya designen som en utveckling för bdb. Ni vill att dme ska bara gå bakåt. Vi lever i 3:e generationen, så väx upp och kolla eran vardag. Så märker ni hur världen ser ut och personligen tkr jag att bdb ska hänga med i denna utveckling och inte hamna i baksläpet.
Så jag tkr inte att folk sak skriva på den listan, utan lära er att gilal den nya designen och kanske komma med konkreta förslag till hur bdb crew kan förbättra den här sidan istället för att gå tbx tilld en gamla och alla dem iriterande rutorna om att servern är överbelastad.
Jag vill ha tillbaka den gamla designen för den var enkel och många förstog hur man använda bilddagboken. Nu så har den här blivit som en ny lunarstorm.
Citat från kottla:
man loggas ut om man inte varit aktiv i x antal minuter, det där x:et är en alldelses för liten siffra.
Ja, det är så jävla störigt. Jag får damp varje gång det händer...Jag loggas ut efter 5 minuter ifall jag inte varit aktiv. Har fan knappt någon tid att samtidigt vara inne på youtube och bilddagboken...
Sen en sak är att jag tycker att när man skickar gästboksinlägg ska det vara en ruta som man kan minimera och flytta på, rutan som kommer upp skymmer texten så måste man klicka ner den ifall man glömmde vad exakt det stod osv...
jag tycker för tillfället att dt ända som e helt knäppt e att man blir utloggad om man inte e "aktiv" jag sitter närmligen och redigerar mina bilder ochs en lägger in dom i bdb, jag ville inte hålla på att logga in 600 gg om dagen för att se om någon kommenterat/lägga upp en ny bild.
sen e det faktiskt lite tråkiga färger på den nya designen, förlåt men jag klarar inte av "vitt"-blå, eller grå -vitt. den vita färgen e fruktansvärd om jag ska vara ärlig. om ni kanske sattsa på att få designen lite mer 3D.