NYA BILDDAGBOKEN SUGER KUK!
Feedback tack!
Citat från flumride:
--------------------------------------
Jag tror faktikst att dem flästa som gilalr den nya designen kommer inte hit in och påpekar att den här designen är bra. Utan dem håller informationen för sig själva. Medans ni som tkr att denna är dålig, kommer alla in här och påpekar. Enda gången någon som gilalr designen skriver något är, när dem har förslag till förbättringar, som ni andra också borde göra, istället för att vilja ha tbx den gamla.
Och jag tror att du är en fjant som försöker verka äldre än du är!
http://www.fucker.se/bdb/
Skriv på, där finns redan 24000 anledningar att ändra tillbaka!
Ändrat 2008-03-25 20:37när man laddar upp bilder så är det ju mycket lättare att förändra texten osv. det kan ni spara men denna designen är helt rörig och skit jobbig, dessutom så tar denna mycket längre tid för att ladda och alla bilder man laddar upp kommer inte upp,
och om ni kunde ta bort de 'google-annonser' på vänster sida så vore det nog mycket mindre rörigt.. :/
Citat från flumride:
Men var var Du när man hade svenska i skolan ?
Lär Dig skriva innan Du börjar debattera. Trött på fjortistugget här.
Jag tror faktikst att dem flästa som gilalr den nya designen kommer inte hit in och påpekar att den här designen är bra. Utan dem håller informationen för sig själva. Medans ni som tkr att denna är dålig, kommer alla in här och påpekar. Enda gången någon som gilalr designen skriver något är, när dem har förslag till förbättringar, som ni andra också borde göra, istället för att vilja ha tbx den gamla.
Ni som säger att alla tkr att denna är dålig, räkna hur många personer i forumet har sagt att denna är dålig, alltså hur många olika personer. Sedan jämför det talet med antalet medlemmar. Då märker ni att väldigt många fler har inte skrivit något, troligen för att dem gillar designen
Denna bdb design kunde sett mycket bättre ut, genom att man själv kan få välja sin färg så att det inte skär sig i ögonen. Att man dessutom har gjort det rörigare är bara dumt. enkla navigeringar funakr även om mer funktioner tillförs
Jag vill också ha tillbaka den gamla designen!
Citat från flumride:
Pratar vi om svenska lektioner lr pratar vi om design. Och jag gnäller inte på någon, bara påpekar att denna design är bättre än den förra. Och jag orkar inte korrekturläsa det jag skriver, utan när jag är klar så skickar jag bara snabbt iväg--------------------------------------
alridg tnkt p att d e väldgit jobbit at läsa d du vll säja???????? lr
vänta lite d e ju bdb här kan mna inet förvönta sej ngn hög stndrd
:---------------------------------------------------------:
Aldrig tänkt på att det är väldigt jobbigt att läsa det du vill förmedla? Eller vänta lite, det är ju bdb, här kan man inte förvänta sig någon hög standard.
jag tyckte att den gamla designen var mycket bättre! men jag har inga problem med den nya precis .. men det funkar typ aldrig att skriva kommentarer nu .. och man loggas ut så fort man inte är aktiv typ .. och som Beees sa så skulle det vara lite roligt om man fick välja färger :)
Citat från siverth:
Citat från flumride:
Men var var Du när man hade svenska i skolan ?
Lär Dig skriva innan Du börjar debattera. Trött på fjortistugget här.
Ni som säger att alla tkr att denna är dålig, räkna hur många personer i forumet har sagt att denna är dålig, alltså hur många olika personer. Sedan jämför det talet med antalet medlemmar. Då märker ni att väldigt många fler har inte skrivit något, troligen för att dem gillar designen
Var, jag var på debattlektioner istället, för att lära mig att utrycka mig själv verbalt och jag orkar inte korrekturläsa långa medelanden.
O fjortisyugget, ja e nog för mogen för dig antar jag, för att ja e så långt från en fjortis man kan komma, jag förösker bara fint och sansat säga mina synpunkter
Citat från hegges-dagbok:
samma här
jag har hittat ett problem men den nya sidan. När man kryssar av rutan för bevakning av vänner så säger den att det är sparat, men när man sen uppdaterar sidan så är det som ogjort. Var god fixa
Citat från suxes:
http://www.fucker.se/bdb/?show=all
Sidan är för rörig, jag tycker den bör änklas ner lite,
dock skulle en Ännu mörkare tema uppskattas ! en svart/grå med gråa eller vita knappar osv, mera skuggad ..
Jag gillar iden att slänga ut användare när dom inte är aktiva, men tiden bör vara en halvtimme..
och snälla fixa LOGIN rutan, gör så att den är fast och man inte behöver klicka på den för den ska komma upp hatar den så grymt mycket..
små buggar här och där på press sidorna men det löser nog sig om några veckor..? :)
'' just my 10cents ''
TILLBAKA MED DEN GAMLA! :)