Ja vill ha tebax den gamla för denhär nya ä ful o dum !!
Feedback tack!
Men usch, ta tillbaka den gammla designen!!
men seriöst! kan allaa sluta klaga på den nya designen hela tin, jag försöker hitta förslag på smarta grejer här o det ända men ser är bara: NYA DESIGNEN SUGER VILL HA TILLBAKS DEN GAMMLA! den här tråden är inte till för att skriva att man vill ah tillbax den förra :S här ska man skriva nya grejer som man tycker som kan lägga till, för hur mycket vi än tjatar kommer dom inte ta tillbax den gamla.
men seriöst snälla byt tillbax , mer än hälften vill ju att ni ska byta tebax det kan ju fan inte vara så jävla svårt :S p.s ni förlorar massa medlemmar pga detta.
Citat från SUPERIORWEARE:
--------------------------------------
men seriöst! kan allaa sluta klaga på den nya designen hela tin, jag försöker hitta förslag på smarta grejer här o det ända men ser är bara: NYA DESIGNEN SUGER VILL HA TILLBAKS DEN GAMMLA! den här tråden är inte till för att skriva att man vill ah tillbax den förra :S här ska man skriva nya grejer som man tycker som kan lägga till, för hur mycket vi än tjatar kommer dom inte ta tillbax den gamla.
För att ingen hemsida lyssnar på medlemmarna
Citat från SUPERIORWEARE:
Då kanske du kan börja:P
men snälla ta bara tillbaks den gamla designen, så blir alla nöjda & glada ! (Y)
Jag tycker att det borde finnas spel
ja skulle nog kunna lära mej den nya designen å tillslut kanske till och med gilla den, om den fungerade.
De är massa småfel hela tiden, som t.ex. att man inte kan kommentera och som ett plus i kanten krashar skiten var tredje sekund
TA tillbaks det gammla det var mycket bättre. Det nya är ju fan wannabe lunar skit.
Den här designen är mycket rörigare än den gamla! Den gamla var enklare och roligare att använda..
Om ni nu hatar det nya så mycket som vissa verkar göra. Då kan ni ju sluta vara inne här och till exempel blir medlem på den engelska versionen. ( <a href="http://www.thephotodiary.com/">http://www.thephotodiary.com/</a> ) Än så länge ser den ut som den gamla versionen.
Jag måste på stå att den nya designen var mindre rörig än den gamla....