Tebax den gammal designen , asså jag fattar inte hur ni tänker , när alla klagar så förbaskat mkt och ni skiter totalt i det ? , Sen om man vill anmäla en bild som en kompis satt ut t.e.x mig , ajg anmälde den 2 ggr hände det ngt ?! NEJ vet ni hur jobbigt det var att få pågas av den bilden , Den var ful på mig och det såg ut som om jag blottade mig , Ni får ta och skärpa er , för alla mina kompisar om vi säger att kjag har100 kompisar , 10 stycken av dom har avslutat sitt medlemskap här på bdb för det är för rörigt , 50 av mina kompisar har slutat logga in och väntar på att dom ska få tebax den GAMLA bdb , och då är det tråkigt för oss andra som blir över som vill vara inne på bdb , men endå så fast man inte vill för det är för rörigt, kolla här det enda jag vill är att ni ska greppa taget om att byta TEBAX TILL DEN GAMAL , och agera när någon anmäler en bild , då får ni ju för fan ta bort den elle rhur?! :S ... med jobbiga hälsningar johanna .
Feedback tack!
jag tycker om den nya. :)
ja, ta tillbaka den gamla!
Gå in på den engelska om det nu ska vara så mycket fel på denna sidan!
Väx upp små ungar, om ni inte gillar det, radera era konton och kom tillbaka när ni har vuxit upp, sidan funkar mycket mycket bättre nu, då den gamla sidan var tvungen att ladda 3 sidor samtidigt, alltså 3 gånger belastning på servern, för att få samma belastning på bdb på den nya designen skulle ca 150 000 - 180 000st varai nloggade för vi ska få "för hög belastning" ingen av er små ungar som tänker så långt!
Blir så jävla trött på erat tjöt!
Säger det igen" om ni fortsätter klaga FÖRSVINN!"
Varför kan man bara se de två senaste inläggen i sin dagbok? Eller försvann de gamla med designbytet? Synd isåfall, jag tyckte det var bra att kunna kolla tillbaka...
TA TILLBARA TILL DEN GAMLA DENNA ÄR HELT STÖRD TYCKER JA ASSÅ DEN SUGER RENT UT SAGT.
Citat från baZ:
--------------------------------------
1. Varför har ni bytt design?
- Vi fick många mail om att den gamla navigeringen var rörig och ologisk, så ett av syftena med designen var att förenkla navigationen. Den gamla designen begränsade även möjligheterna att tillföra ny funktionalitet och flera av de förslag vi fick in blev satta åt sidan på grund av detta.
Ja för denna är ju mkt lättare att förstå sig på? Alvarligt ska man göra om en sida så försöka för fan gör den enklare och bättre då!
Citat från kottla:
man loggas ut om man inte varit aktiv i x antal minuter, det där x:et är en alldelses för liten siffra.
håller fullständigt med. Man kan ju knappt lämna bilddagboken i 5 sek.
man loggas ju ut om man bara är borta i en minut typ jue
jag säger som alla andra, nya designen är helt värdelös, ser ut som lunarstorm eller nått annat ghey,
om syftet var att för de mindre rörigt har ni verkligen misslyckat
När man loggar in på BD nu och sen bara låter sidan va där ett tag så loggar man ut efter ett antal minuter, det händer även för mig när jag fyller i en sån där lista med frågor och så , ska det verkligen va så ? :S Förövrigt är jag rätt nöjd med den nya designen, lite plottrigt dock kanske..
Här är ett förslag: Byt tillbaka till den förra!!