Assa serriöstjag hatar denna bdb tillbaka med den gammla snälla?
Flera förslag klara!
Citat från erikaaaP:
--------------------------------------
vad är det som är bättre me den nya bdb seriöst ? allt blir ju fan knäppt när man skirve roch laddar upp en bild , MYCKET bättre förr !
Har ni glömt alla Error 501 sidor som kom upp hela tiden innan? Det var nog det mest irriterande jag varit med om, man kunde ju inte vara på sidan på kvällen när många var inloggade! Nu är det inget sånt längre :D.
Jag måste klicka minst 3 gånger på "nästa dag/Förgående bild" knappen för att kunna se nästa dag/förgående bild.
Det tar en EVIGHET att gå vidare från olika ställen på bilddagboken
Och det står laddar hela tiden men det laddas inte och jag står kvar på samma ställe som jag gjorde innan jag tryckte mig vidare på sajten.
alltså = bilddagboken är 10 gånger slöare nu än innan och jag har endå en ny dator..
varför kan jag inte svara på mina komentarer????????????
Kan man aldrig få tillbaka gamla bdb?
saknar desingen som fan.
Var lite tveksam i början. Men sidan förbättras ju för var dag som går. Jag tror det kommer att bli en fin fin fin sida när den är helt klar : ) Kanske skulle passa på att säga att man kunde kanske ha fler färger att välja mellan. Istället bara för grå och blå. Hade varit mycket trevligare. Lite synd att den blåa texten påminner så mycket om lunarstorm. De känns som samma blåa färg. Man kanske skulle haft en annan cool färg som symboliserar bdb : ) Men annars är jag helt nöjd med bdb. Och jag bryr mig egentligen inte om vilka färger den har. Men lite kul med förändring.
Keep up the good work!
Mvh Pix
Jag kan sparar användarnamn och lösenord så jag kan logga in på direkten :)
Förstår ni inte att designen redan är bytt och inte kommer ändras tillbaka? :)
Jag har märkt ett litet problem som inte förekom innan och det är att det lätt kan bli dubbelposter, ja, till ochm ed fyrdubbelposter när man till exempel kommenterar. Det hände inte innan. Fixa gärna.
Typ alla vill ha tillbaka gamla bdb, vad är det som är svårt att förstå ?
Haha alla är så roliga när de skriver gång på gång att de kommer lämna sidan för de hatar den nya designen. Men alla sitter ju där framför sina datorer och surfar in på den nya bdb ändå :P
Vilket liv.
I firefox när jag svarar på kommentarer så försvinner itne rutan som jag svarar i när jag svarat.
Citat från ExoticThrill:
Typ alla vill ha tillbaka gamla bdb, vad är det som är svårt att förstå ?
om det är nån som har svårt å förstå är det ni som håller på gnäller utan å fatta att dom inte kommer byta! :D
lägger fram samma förslag igen..
kill å tjejsymbolerna är inte bra. ha en röd gubbe för tjej å blå för kille som förut.
sen senaste besökarna, förut uppdaterades det om samma person kollat ens bdb några min senare, nu syns det inte, måste man vänta till massa andra kollat den.
e ju kul å se hur ofta vissa personer nöter ens bdb..
sen återigen den skrikiga blå färgen, ändra blå snälla, jag ber.
och utrymmet under bilderna där man skriver texten och kommentarerna,
det är för mycket vitt, måste finnas nån inramning där!
ett vanligt svart(eller er skitblå) streck runt bara.
snälla..
vill ha den gammla bdb tillbaka men det hadde vat ballt om det va kvar med att man ser bilden på dom som kommenterar , sen att man nt behöver använta typ detta sen din text utan att man kan välja vad man vill ha förr något när man laddar upp bild :) det e bra men sen stör jag mig på att ibland går det nt att skriva tillbaka till nån och sen att det har typ när man skriver en text typ så hej jag har nt gjort någoting idag så kommer det i en liten ruta längre ner så ar nt gjort något idag "/
Asså om man typ skriver Hej jag heter Maja . På bildtexterna sen lite längre ner kommer det ag heter Maja . Asså den tar bort några boskstäver . Det är jättestörande . Gammla bdb tbx
Citat från GRANBARRTYP:
Ja det gör dem.
bildtexterna man skriver kopieras och hamnar under texten till höger ...
lägger fram samma förslag igen..
kill å tjejsymbolerna är inte bra. ha en röd gubbe för tjej å blå för kille som förut.
sen senaste besökarna, förut uppdaterades det om samma person kollat ens bdb några min senare, nu syns det inte, måste man vänta till massa andra kollat den.
e ju kul å se hur ofta vissa personer nöter ens bdb..
sen återigen den skrikiga blå färgen, ändra blå snälla, jag ber.
och utrymmet under bilderna där man skriver texten och kommentarerna,
det är för mycket vitt, måste finnas nån inramning där!
ett vanligt svart(eller er skitblå) streck runt bara.
snälla..