fixa så att man kan ta bort alla gästboks inlägg på samma gång ;o
Flera förslag klara!
Citat från sean92:
--------------------------------------
Haha alla är så roliga när de skriver gång på gång att de kommer lämna sidan för de hatar den nya designen. Men alla sitter ju där framför sina datorer och surfar in på den nya bdb ändå :P
Vilket liv.
I firefox när jag svarar på kommentarer så försvinner itne rutan som jag svarar i när jag svarat.
Samma för mig.
För övrigt så gillade jag inte den nya designen i början, men har man vant sig och tycker den faktiskt är helt okej. :) Kanske skulle kunnat vara en lite annan nyans på det blåa, men inget som är jätte störigt.
Mer lättnavigerad???? Sidan är ju pissrörig, omständig, svår, jobbig och SVÅRNAVIGERAD nu!
Helt VÄRDLÖST att ni har bytt ut pop-up rutan när man t.ex svarar på kommentarer och gästboksinlägg mot en fast java/flash ruta!
Jag vill att sidan ska vara mer rolig att gå in på, nu är den väldigt tråkig o enfärgad, kan ni inte ha lite mer färger och fint på sidan ? Som lunar =)
Jag tyckte de var bra att ni kom på de där med olika Tema
Jag tycker att ni ska göra fler färger att velja mella :)
Citat från Stiiiiina:
Jag vill att sidan ska vara mer rolig att gå in på, nu är den väldigt tråkig o enfärgad, kan ni inte ha lite mer färger och fint på sidan ? Som lunar =)
Nejtack, inte som lunar! Vill man ha det mer som lunar så kan man väl hänga där i stället?
gamla bdb på dirr era n00bs, eller kan ni inte läsa vad större delen tycker?
fan har langt up en bild den 26de mars men fan bilden blev helt vit...
Yay ni är guld :D
Här är två saker jag stör mig lite på
http://kaptenkulmage.bilddagboken.se/p/show.html?id=181619741&directlink=1
Texten går in i mitt nick och det finns en grupp med vänner som är tom som jag inte kan radera
Oj när jag svarar på kommentarer och trycker skicka så skickas kommentaren men kommentarsfönstret försvinner inte utan blir tomt så jag får trycka på krysset