Folk behöver pengar för att kunna driva en sida. inse det.
Har du lusst att behöva betala en hundring i månaden istället eller?
Fokus
Current thread - Fokus
Det är värkligen inget fel med dom texterna. med tanke på att dom syfftar till att en peron vill att man ska kolla in dens Bdb och kanske bevaka. funktionen var ju i grund och botten gjord för att folk som har intresse att få fler personer som uppmärksammar doms bilder.
problemet är dock att det har blivit något helt annat. pga att folk missbrukar funktionen.
sen så måste alla inse att bilder på bröst, magar, navlar, rumpor. kommer att minska då "Fri" perioden är slut. det är inte så många som orkar betala 10kr för att få sina bröst visade på en data shärm direkt.
problemet är dock att det har blivit något helt annat. pga att folk missbrukar funktionen.
sen så måste alla inse att bilder på bröst, magar, navlar, rumpor. kommer att minska då "Fri" perioden är slut. det är inte så många som orkar betala 10kr för att få sina bröst visade på en data shärm direkt.
Håller med många här ..BORT MED FOKUS!!! TILLBAKA TILL BDB FÖR 1-2år sen!!! då var det så mycket bättre..fokus och sånt hör hemma i lunarstorm och inte här...Sätt åldersgräns på bdb..? eller skapa en ny bdb där det är åldersgräns? Jag stack från lunarstorm just pga den andledningen!!!
Jag håller med om att bdb håller på att spåra, det är för mycket posing och spam, SPECIELLT SPAMEN!
De som spammar på andras bilder borde bli avstängda eller nått, heldumt! :o
De som spammar på andras bilder borde bli avstängda eller nått, heldumt! :o
Skitbra! Såg detta nyss. Tack, bdb! Ni är grymma! Äntligen lyssnar de på oss och ser vad som händer.
TA BORT SKITEN , SNÄLLA
Jag är förbannat trött på kåta killar som ska visa sina "sexpack" på bilder och stackars små 14 & 15 åriga tjejer som vill synas och måste visa sina bröst på bilderna !
Jag är förbannat trött på kåta killar som ska visa sina "sexpack" på bilder och stackars små 14 & 15 åriga tjejer som vill synas och måste visa sina bröst på bilderna !
Håller med speedline och Borg. Bilddagboken börjar bli som Lunarstorm och som alla andra liknande sidor. Ta bort FOKUS helt och hållet om det inte går att se till så att vettiga bilder kommer upp där!
alltså vilka mer än mig tycker att nya fokus är en sjukt töntig grej som bara triggar fjortisarna till att försöka få ännu mer kommentarer? -.- det känns som att bdb håller på att förvandlas till en sajt där man ska betala för att få förmåner, så var det inte förr och jag personligen gillade att alla hade lika stor chans att synas på bdb, utan att betala och hålla på... skippa Fokus!
Alla ni som vill ha tillbaka Bdb som den var från början kan ju bli medlemmar här http://www.thephotodiary.com/ Mycket bättre! :)
JAG VILL HA GRATIS.
Som dom flesta säger, Fokus är skit. Den var en dålig idé att ta upp den här funktionen eftersom ni visste säkert redan hur det skulle sluta. Visst, det hade varit bra om folk hade kunnat lägg upp vettiga bilder, men istället så är det såklart folk som inte får nog med uppmärksamhet som sickar ego-bilder eller mera utvikande pics. *sigh* Det jobbiga är ju att varje gång man är inne på BDB så ser man alla dom här bilderna i ögonvrån. Jag tycker ni ska tänka över saken och helst ta bort denna funktion, det håller ju inte.