Fokus
Current thread - Fokus
Tycker att denna nya funktion är jättedålig, framförallt då det endast är ett sätt för 15-åringar att få uppmärksamhet genom ytliga kommentarer. Kom igen, låt inte bilddagboken bli ett fjortisarnas näste precis som lunarstorm. Jag klarar mig alldeles utmärkt utan halvnakna bekräftelsesökande killar och tjejer :o
ja, snälla ta bort skiten! om vi skulle vilja ha lunarstorm skulle vi bli medlem där.
fåordigt kanske, men det är ändå vad jag vill ha sagt.
Ändrat 2009-07-08 13:18
fåordigt kanske, men det är ändå vad jag vill ha sagt.
Ändrat 2009-07-08 13:18
Fokus is for attention whores
dock tycker jag att fokus missbrukas en del.....99% av alla som använder det laddar bara upp "porr bilder".....bilder på sig själv halvnakna bara för att få nån form av patetisk uppmärksamhet
Betalade för fokus men fick aldrig någonting.
Håller SpeedLite helt och hållet. Småungar som väljer att lägga ut sig i Fokus gör det enbart(det syns också på deras kommentar under dessa bilder) för att de vill ha bekräftelse på att de duger i form av andra småungar väljer att kommentera deras bilder, om man nu kan kalla det för bilder för vissa är ju som SpeedLite påpekar nästintill utvik som skulle plattsa i vilket Playboy-magasin som hellst, och då snackar vi oftast om 13-15 åriga tjejer. Låt oss få se bilder som man kan ha nytta av istället.
rip fokus 09
ALLA som vill ha tillbaka bdb som den var förr kan ju bli medlemar här http://thephotodiary.com/ visst, det står på engelska, men so what? :)
Nog för att bdb skiter fullständigt i vad vi användare tycker men snälla,
majoriteten hatar denna funktion och som sagt ja, fokus består mest av fjortis tjejer/killar som söker uppmärksamhet.
Om ni inte tar bort fokus snart, fixa åtminstone så att man kan välja att ha fokus uppe.
Visst, folk säger "titta inte dit då" men suck, såklart ens ögon dras mot den där förbaskade rullande rutan.
majoriteten hatar denna funktion och som sagt ja, fokus består mest av fjortis tjejer/killar som söker uppmärksamhet.
Om ni inte tar bort fokus snart, fixa åtminstone så att man kan välja att ha fokus uppe.
Visst, folk säger "titta inte dit då" men suck, såklart ens ögon dras mot den där förbaskade rullande rutan.
ta bort fokus snälla.......... max 0,5% har ju kläder på sig.