Fokus
Current thread - Fokus
Jag skickade sms, med fel kod 10kr drogs men fick ingen Fokus, TACKTACK....
Och vems fel är det? :)
Get out
Okej.. Börja bli jävligt förbannad på er nu.. ni behöver tänka om riktigt ordentligt.. Det är fan folk som väljer att vika ut sig på grund av erat jävla fokus.. Ni har fan gjort så bdb är äckligt att vara på.. Fixa erat jävla fokus.. Ni borde fan ha nån som går igenom de och ha någon som tillåter bilderna och drf ska bilderna inte visas förens någon har kollat på dom!! Det är fan äckligt att man inte kan komma in hit utan att se massa personer viker ut sig genom fokus!!! Är inte Bdb till för alla slags personer, TÄNK PÅ DOM SOM HAR MINDRE BARN SOM SITTER PÅ BDB!!!! Ni som är admins om ni har unga så borde ni fan tänka efter.. Skulle ni vilja att folk skulle skicka Bilder på sina bröst / könsdelar till era ungar elr? Det är ÄCKLIGT!! Antingen så fixar ni någon som kollar igenom alla bilder så det inte blir sådan skit eller så tar ni bara bort hela skiten.. Tycker inte att jag ska behöva skriva mycket mer utan ni borde inse hur jävla misslyckat Fokus är.. RENT UT SAGT ÄCKLIGT!!!!!!!!!
Håller med. Dom är riktigt sega på att svara...
Riktigt jävla äckligt det här med Fokus. Småflickor trycker upp sina bröst mot en spegel och lägger upp det på Fokus, ser ut som porrannonser upp i hörnet, skämmigt när någon går förbi datorn. Ni borde ta och lyssna på användarna istället för att ignorera, vilket ni tydligen gör.
Word up, AbidAlaa!
@ EmMoInL Vill bara påpeka att det kostar 20kr för tre månader.
Seriously. Jag bryr mig inte så mkt om någon porrar sig. De förstör bara sitt eget rykte -.-' De får skylla sig själva.
Men det är riktigt irriterande med spammarna. Stora björnar och någon hade skrivit F-F-F-F-F-F-FAIL! (fast fler F-F-F) på flera bilder på bilddagböcker jag kollade på.
Jag tycker FOKUS är bra, och något jag tror jag kommer testa, men jag har några tips som kanske skulle kunna funka.
Man kan ju anmäla bilder och kommentarer som kan vara te.x stötande? Så om man nu ser en rent ut sagt äcklig bild. Tja,anmäl den? Och samma gäller om någon kommentar är spammad eller liknande.
Så kan ni väl skriva på FOKUS att de som spammar eller lägger ut stötande bilder bli avstängda från bdb en vecka lr månad, eller att de inte får använda FOKUS på ett tag, eller liknande.
Och om de blir avstänga, så lägg upp en bild på deras bdb "AVstäng en månad framöver" lr liknande. Som de var med glassarna och så, ni vet?
Ahja, mina förslag bara. Men fortsätt med FOKUS (Y)
Men det är riktigt irriterande med spammarna. Stora björnar och någon hade skrivit F-F-F-F-F-F-FAIL! (fast fler F-F-F) på flera bilder på bilddagböcker jag kollade på.
Jag tycker FOKUS är bra, och något jag tror jag kommer testa, men jag har några tips som kanske skulle kunna funka.
Man kan ju anmäla bilder och kommentarer som kan vara te.x stötande? Så om man nu ser en rent ut sagt äcklig bild. Tja,anmäl den? Och samma gäller om någon kommentar är spammad eller liknande.
Så kan ni väl skriva på FOKUS att de som spammar eller lägger ut stötande bilder bli avstängda från bdb en vecka lr månad, eller att de inte får använda FOKUS på ett tag, eller liknande.
Och om de blir avstänga, så lägg upp en bild på deras bdb "AVstäng en månad framöver" lr liknande. Som de var med glassarna och så, ni vet?
Ahja, mina förslag bara. Men fortsätt med FOKUS (Y)
I förrgår satt jag och anmälde 53 meddelanden. Anmälde de som lade upp Pedobears och "THIS IS SPARTAAAAAAAAA" (fast i jobbig vertikal ASCII-form). Fick nämligen 53 privata meddelanden nu som sa att "kommentaren du anmälde har tagits bort". Haha.
Och det är lite för att visa på hur sjukt infekterade kommentarsfälten blir. Hoppas moderatorn som tog bort dem förstod detta.
Och det är lite för att visa på hur sjukt infekterade kommentarsfälten blir. Hoppas moderatorn som tog bort dem förstod detta.
Haha, det enda svaret nån har fått från en admin, visar hur mkt dem som jobbar med bdb tar åt sig av kommentarer och förslag x)
Verkligen! Uselt.
hallå fixa bdb så man kan se bilderna ffs :P
Visa toppen
Show footer