kolla på min bdb!
Fokus
Current thread - Fokus
Vill poängtera här att det inte alls bara är så att du kan välja att inte kolla på bilderna utan fråga varför det enda du sett på FOKUS är just avklädda människor? Det finns mycket andra bilder att kolla på med. MEN jag förstår helt och klart din starka reaktion på detta. Många tycker att detta är stötande och jag är en av dom. Men du måste respektera att man tar fram en produkt och produkten utvecklas. Man kan inte ta fram en klient som är helt perfekt ifrån första början. Det skulle vara sjukt bra men det är inte så det fungerar tyvärr.
Att dom skulle kunna ändra om man vill se FOKUS eller inte är en bra idé till en ändring. Kanske att man skulle kunna lägga sina bilder i genrer och man kan välja vilka typer av genrer man vill kunna se. På detta sätt skulle man kunna välja att enbart se "konst bilder" eller liknande. Men att sitta och svära åt Admins som faktiskt bara försöker skapa en bra sida är faktiskt inte rätt av dig. Dom har inte valt eller uppmuntrat till annat beteende än att lägga upp bilder. Det ÄR en bra sida och det är det många som håller med om. Men det finns saker som måste ändras med. Men det tar tid.
Tänk på att detta är ett helt community. Det är inte bara en sida som man kan lägga upp lite bilder på, och dessutom är det inga små mängder av bilder heller.
Att dom skulle kunna ändra om man vill se FOKUS eller inte är en bra idé till en ändring. Kanske att man skulle kunna lägga sina bilder i genrer och man kan välja vilka typer av genrer man vill kunna se. På detta sätt skulle man kunna välja att enbart se "konst bilder" eller liknande. Men att sitta och svära åt Admins som faktiskt bara försöker skapa en bra sida är faktiskt inte rätt av dig. Dom har inte valt eller uppmuntrat till annat beteende än att lägga upp bilder. Det ÄR en bra sida och det är det många som håller med om. Men det finns saker som måste ändras med. Men det tar tid.
Tänk på att detta är ett helt community. Det är inte bara en sida som man kan lägga upp lite bilder på, och dessutom är det inga små mängder av bilder heller.
OM du hade insett ansvaret och jobbet att vara en admin på en så pass stor sida hade du med säkerhet inte suttit och sagt detta! Var inte inloggad om sidan inte passar dig eller om du stör dig så pass på den.
Hur kan ni förvänta er att det ska komma fram en perfekt klient på en gång. Dom arbetar faktiskt hårt med att få en bra sida. Var tacksamma och kom med förslag istället. Dom kommer troligen att göra ändringar i den klienten. Men sånt tar ju tid. Accept!!
fy fan alltså! Kan ni fixa en ruta där man kan välja om man vill se eller inte !
säger bara, word !
Usch va jag är trött på att småflickor ska visa upp sig halvnaken i Fokus att jag spyr fan snart !
Om ni inte kan fixa så att ni väljer ut vilka bilder som får visas så borde ni överväga att stänga ner.
Det är FÅ som följer reglerna....suck...
Om ni inte kan fixa så att ni väljer ut vilka bilder som får visas så borde ni överväga att stänga ner.
Det är FÅ som följer reglerna....suck...
varför kostar dt pengar ;s
Ändrat 2009-06-19 14:22
Ändrat 2009-06-19 14:22
JAG HATAR FOKUS
JAG HATAR ATT ALLT HANDLAR OM PENGAR PÅ BDB NU FÖR TIDEN
OCH JAG HATAR ATT DET ÄR EXAKT SOM LUNARSTORM!
JAG HATAR ATT ALLT HANDLAR OM PENGAR PÅ BDB NU FÖR TIDEN
OCH JAG HATAR ATT DET ÄR EXAKT SOM LUNARSTORM!
bajs
Att det kostar pengar är väl logiskt?
Ingen marknadsföring är gratis (översatt för 12-åringar; reklam kostar) och inte heller ska eran marknadsföring vara gratis.
Sedan tycker jag att Fokus är hemskt jobbigt.
Ingen marknadsföring är gratis (översatt för 12-åringar; reklam kostar) och inte heller ska eran marknadsföring vara gratis.
Sedan tycker jag att Fokus är hemskt jobbigt.
vet ni vad man kan göra istället? anmäla alla olämpliga bilder man ser! :D