Tack för att det finns några seriösa individer här på bilddagboken.
Håller med er om att "Fokus" översvämmas av yngre tonåringar som bara vill ha uppmärksamhet och näst intill flashar det de nästan har.
Här är där emot ett praktexemplar på hur "Fokus", enligt mig, skall användas!
http://eemsv.bilddagboken.se/p/show.html?id=382942206&directlink=1
Håller också med SpeedLite om att ni borde fixa någon slags funktion för att antingen stänga av helt eller kunna filtrera vad som syns i rutan "Fokus".
Bra idé, men påminner just nu skrämmande mycket om "Lunarstorm"...
Ändrat 2009-06-21 21:40
Fokus
Current thread - Fokus
Ganska onödigt för de som endast tillåter vänner på sin bdb att betala för fokus när det endå inte är någon som kan kolla på bild/bilderna närmare:P
Fokus är skit! när jag kollar på det ibland så ser jag snuskiga bilder! halvnakna tjejer m.m.
det är fan inte roligt!
det är fan inte roligt!
Jag hade inte kunnat säga det bättre själv.
Detta var min första reaktion på den här "fokus"-grejen.
Jag håller helt och hållet med.
Detta var min första reaktion på den här "fokus"-grejen.
Jag håller helt och hållet med.
Av vilken anledning behövs fler funktioner? Jag skulle vara glad åt det som fanns innan betalfunktionerna kom: Möjlighet att lägga upp bilder, ha "vänner" så att man lättare kan se sina vänners bilder, skriva kommentarer + gästbok. Inget mer behövs. Var kan man få tag på en sådan simpel sida?
Ta bort allt nytt hä till baka gammla bdb temat, det börjar bli för mycket likt lunarstorm.
Man skulle inte få göra mycket annat när man var inloggad då. Man kan helt enkelt inte anmäla varenda opassande bild. Det finns så otroligt många av dem.
legolas
Åh, snälla. Ta inte upp temadiskussionen igen. Om man skulle ta bort den nya designen nu skulle du bli nöjd och någon annan missnöjd. Det GÅR inte att tillfredsställa allas behov och önskemål. Speciellt inte när man driver en sida som Bilddagboken.
Exakt. Ett sätt är därför att göra Fokus till en BDBHD-funktion. Förslagsvis till en reducerad summa. Det ska liksom inte vara värt pengarna att skicka värdelösa Fokus-meddelanden flera gånger om dan.