Vad tycker ni om Bilddagboken?
Current thread - Vad tycker ni om Bilddagboken?
Rolig! :D
Den är bra ! men kan man inte göra så man kan tagga bilderna ? de skulle varit ett + ;)
Filter ska bort
Det är en helt okej sida men man borde kunna få kontakt med personer som sätter lösen på sin dagbok genom att till exempel lägga till han/hon som vän. Det är en sida som man blir "beroende" av och det är kul att kunna "se" hur andra lever utan att veta namnet på deras blogg eller liknande.
den äger alt!!!
Bilddagboken är en perfect hemsida!!!! jag har fått ungefär 17 nya kompisar via bilddagboken ;)<3<3
hm, bilddagboken är bra. men ibland kan det kännas riktigt jobbigt för det knappat händer nåt. Jag menar foto skolan, det är inte alla som kan ta en del av den. Kan inte ni fixa andra "tävlingar" så man kan ha kul?
Flera gånger har jag eller mina vänner kännt för att ta bort våran bilddagbok. Jag har själv slutat ladda upp bilder;s
För övrigt är Bilddagboken väldigt roligt och intressant, men som sagt det är den bara när nåt fint händer! (:
Flera gånger har jag eller mina vänner kännt för att ta bort våran bilddagbok. Jag har själv slutat ladda upp bilder;s
För övrigt är Bilddagboken väldigt roligt och intressant, men som sagt det är den bara när nåt fint händer! (:
Jag tycker bilddagboken är jätte rolig! BÄST helt enkelt! =)
om jag ska säga vad jag tycker så tycker jag att den är en ganska dålig sida egentligen men man har fastna för dess enkelhet att dela bilder med andra
En clean och enkel sida, till skillnad från Facebook som jag nu hatar av hela mitt hjärta. Dock låser sig sidan när jag gör bakåtsteg och jag får då manuellt markera URLen och komma dit den pekar, vilket aldrig är där jag nyss var.
Mycket bra sajt! Super nöjd..
suger,för lite porr♥
bilddagboken är en jätte bra sida som är med i min vardag , är inne precis vartenda dag , man tröttna aldrig , för de kommmer alltid mer&mer nya bilder. jag lägger ofta upp bilder, för jag tycker de är roligt att folk komenterar bilden. det finns roliga texter som man kan kopiera & svara på olika quizz, bilddagboken blir mer & mer populär & folk älskar sidan. men jag tycker att ni ska föklara mera om det där när man ska lägga upp mera fler, jag förköker förstå men de går inte så bra ;)
bilddagboken blir bara bättre & bättre fortsätt så & gör massor med olika bra & roliga teman:D
bilddagboken blir bara bättre & bättre fortsätt så & gör massor med olika bra & roliga teman:D
usch på taggarna, dom är bara jobbiga och onödiga, bort med dom så är jag grymt nöjd.