Underbart!
Vad tycker ni om Bilddagboken?
Current thread - Vad tycker ni om Bilddagboken?
jag tycker det hade varit roligt om ni hade något spel som man möter andra som är online, eller typ att man kanske kunde ladda upp video klipp ooch bilder vad man har gjort under dagen. det tycker jag :)
JÄTTE BRA
Sidan är finfin, men det jag saknar är någon slags topplista... Som på youtube kanske, eller bara en topplista där man kan se vem som har flest bevakare, vilket ger folk möjligheten att bevaka fler intressanta bilddagböcker :D
Bilddagboken är jättebra tycker jag ! :D =))
Vad snackar du om gosse?
De som har satt LÖSENORD har gjort detta av personliga skäl. Med andra ord, de har valt detta & det är deras rättigheter att slippa en massa okända besökare som skriver eller kommenterar en. Upp till var och en att använda lösenord eller icke på sin BDB. Personen vill nog inte bli kontaktad av okända om han/hon har lagt upp en sådan funktion.
Dock är det irriterande när folk, med diverse funktioner, har förmågan att skriva/kommentera till oss "vanliga", men när vi ska besvara mailet, så går det inte då man inte får skriva till denna. FEGT! :)
De som har satt LÖSENORD har gjort detta av personliga skäl. Med andra ord, de har valt detta & det är deras rättigheter att slippa en massa okända besökare som skriver eller kommenterar en. Upp till var och en att använda lösenord eller icke på sin BDB. Personen vill nog inte bli kontaktad av okända om han/hon har lagt upp en sådan funktion.
Dock är det irriterande när folk, med diverse funktioner, har förmågan att skriva/kommentera till oss "vanliga", men när vi ska besvara mailet, så går det inte då man inte får skriva till denna. FEGT! :)
den blir mindre och mindre populär, de flesta kör facebook nu.
jag tycker det är jobbigt med det nya, då man ska ladda upp flera bilder, då man bara kan ladda upp en åt gången istället för att man kan dra in massa kort samtidigt. det tkr jag ska komma tillbaka..
ganska bra men inte bäst ^^
Skitbra!!!
<333
<333
bilddagboken är den bästa sidan. den slår alla sidor och man har kontakt med så många vänner!! :DDD
BDB äger! Sajten är skitbra. Och det är bra att man kan välja vilka som får göra olika grejer på sin bdb =))))