Vad tycker ni om Bilddagboken?
Current thread - Vad tycker ni om Bilddagboken?
perfekt ^^
ja diggar den!!!<333333
jag tyckte den var bra jag hoppas att jag vinner please =)=)
för mycket lagg och bugg på sidan. >.<
Vid nyåret 2006-2007 var den på sin topp. Den senaste tiden vet jag inte vad ni har hållit på med...
blablablabla helt okej :):)
Jag tycker bilddagboken är jätte bra. Dock måste jag säga något negativt med, det är att när man ska ladda upp flera bilder, det är svårt att förstå hur man ska göra, det verkar mest vara rörigt. vi satt några och diskutera detta för ett tag sen. Men fortsätt i samma stil så kommer ni bara bli bättre! =)
Tycker att det blivit mycket sämre. Och därför nästan aldrig inne
Denna sida är mer riktat för ungdommar men givetvis finns det äldre, inget fel med det.
Men själv tycker jag att den är mer för ungdommar.
Jag gillar att ni gör om desigen ibland och att man kan få välja själv för jag tror att det blir uttjatande med en och samma design.
Gillar sidan jätte mycket!
de enda jag tycker att ni ska fixa är så att man kan få välja bland fler och roligare textsil.
Endå har kvar dom gammla vanliga georgina,arial mm.
Men lägga till lite roliga kolla på picnik.com där finns det massa roliga.
de var allt från mig!
Men själv tycker jag att den är mer för ungdommar.
Jag gillar att ni gör om desigen ibland och att man kan få välja själv för jag tror att det blir uttjatande med en och samma design.
Gillar sidan jätte mycket!
de enda jag tycker att ni ska fixa är så att man kan få välja bland fler och roligare textsil.
Endå har kvar dom gammla vanliga georgina,arial mm.
Men lägga till lite roliga kolla på picnik.com där finns det massa roliga.
de var allt från mig!
GILLAR NT det med vännerna , när man hela tiden måste trycka på visa alla SÅ SJUK JOBBIIG alla ska vara på en lång siida !